Ineke2, mooi pakket.
Apple, de muts staat je goed! Veel plezier in Talinn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahahatsjoe schreef:[ Afbeelding ]
Van de hint snap ik echt weinig, ik dacht dat het data waren. In een bericht van 4 november stond Nala die in Frankrijk is geweest en dat gecombineerd met de mooie oude kruidenpotjes met volgens mij Franse benamingen erop: Nala ben jij mijn Santa ?
).

Renee schreef:Lieve Santa wat heb je er een moeite en liefde in gestopt! Heel erg bedankt (ook namens mijn zoontje, dochter en de poezenkindjes).
Toen de deurbel ging had ik eigenlijk verwacht dat mijn man met dozen luiers naar binnen zou komen maar het was een prachtig in kerstpapier ingepakte doos.
[ Afbeelding ]
Eenmaal geopend zag ik een met kadootjes afgeladen pakket! Wat ontzettend lief.
[ Afbeelding ]
Op het kaartje schreef je al dat er kadootjes voor onze kindjes in zouden zitten en dat ik 4 hints kon vinden.
[ Afbeelding ]
We hadden nog gewacht tot onze zoon wakker zou worden zodat hij kon helpen uitpakken. Eenmaal beneden kreeg hij glimmende oogjes en ging meteen los.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn Santa heeft echt een prachtig pakket samen gesteld, met:
- Speelgoed en snacks voor de poezen
- Een leuk boekje en een Disney hanger voor onze babymeid
- Een heerlijk kleurboek van paw patrol met kleurtjes en een Simba hanger voor onze peuter man (deze zijn meteen in gebruik genomen)
- Een vetbol hanger (heel fijn geen netjes nodig!) met vetbollen voor in de tuin
- Rituals pakket (in een heerlijke geur waarvan ik toevallig 2 weken terug de handcrème had gehaald)
- Kerstsokken
- Een sneeuwpop haakpakket
- Kerstmok
- Leuke kerstdecoratie met hertjes (ik ga kijken of ik deze voor het raam van de voordeur kan hangen, helemaal gezellig)
- koekjes vormen
- theezakjes
Ik ben helemaal overweldigd door je pakket lieve Santa en een aantal van je kadootjes zijn meteen in gebruik genomen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En de 2 extra Disney hangers geven de onderste rij van onze “Disney boom” ook een invulling.
[ Afbeelding ]
En dan nu de hints:
[ Afbeelding ]
Ik ga met deze info op goed geluk iemand heel erg bedanken: lieve KM_Ris, ben jij mijn secret Santa?

maar toen was het al uitgepakt.

Ineke2 schreef:Om de kruiswoordpuzzel helemaal op te lossen moet ik 2 boeken opnieuw gaan lezen.
Antwoord op vraag 6 dacht ik of Severus Sneep, maar dat past niet of Sirius Zwart, maar dat past ook niet![]()
Antwoord op vraag 11: is perkament papier
Maar dat past ook niet.
De andere hint is: Ik kom net als in het kerstverhaal uit het oosten. Maar in plaats van goud breng ik lichtjes en een overdosis kerstsfeer mee.
Ook heb ik thuis twee kerstelfjes.
Ik ben er wel mee bezig, maar het kan even duren voordat ik eruit ben
Ineke2 schreef:Om de kruiswoordpuzzel helemaal op te lossen moet ik 2 boeken opnieuw gaan lezen.
Antwoord op vraag 6 dacht ik of Severus Sneep, maar dat past niet of Sirius Zwart, maar dat past ook niet![]()
Antwoord op vraag 11: is perkament papier
Maar dat past ook niet.
De andere hint is: Ik kom net als in het kerstverhaal uit het oosten. Maar in plaats van goud breng ik lichtjes en een overdosis kerstsfeer mee.
Ook heb ik thuis twee kerstelfjes.
Ik ben er wel mee bezig, maar het kan even duren voordat ik eruit ben

jaaa, daar stond die opeens! Mijn SS pakket!