Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KM_Ris schreef:@Fohadie,
We hebben vandaag cakejes gebakken met de nieuwe bakvorm.
Had er iets te veel beslag in gedaan maar toen een stukje ervan afgesneden en je ziet de Eenhoorn wel redelijk terug![]()
[ Afbeelding ]
Hartstikke leuk dus
mariekeoo schreef:Jaa de doos van de welkoop was een doos voor als je net een kitten hebt. Volgens mij is alleen Fransje met een kitten. Maar dan kan ik de hint met de bergen die dichtbij zouden zijn. En Alkmaar, maar niet precies Alkmaar. Ik dacht nog aan Bergen op Zoom, maar dat ligt ook niet bij Alkmaar ik denk volgens mij weer veelste moeilijk haha

_AB_ schreef:Hihi, jaaah! Goed geraden! Ik ben jouw santa! Wat fijn dat je zo blij bent met het pakket! Was je ook in het centrum vandaag?
Ik zit idd met Lisan in het appgroepje!! En ik hebb geloof ik n keer fotos heb gezien van cocktails ( vrijgezellenfeest Lisan? ) en wij hebben ooit gepbt over huizen in Groningen, vandaar mn hints.
inmiddels al weer ruim 12,5 jaar weg uit de stad. Grappig dat we t ooit per pb over huizen hebben gehad, dat kan ik me helemaal niet meer herinneren. fohadie schreef:KM_Ris schreef:@Fohadie,
We hebben vandaag cakejes gebakken met de nieuwe bakvorm.
Had er iets te veel beslag in gedaan maar toen een stukje ervan afgesneden en je ziet de Eenhoorn wel redelijk terug![]()
[ Afbeelding ]
Hartstikke leuk dus
Ah, wat leuk! En waren ze ook lekker?
miccamaaike schreef:_AB_ schreef:Hihi, jaaah! Goed geraden! Ik ben jouw santa! Wat fijn dat je zo blij bent met het pakket! Was je ook in het centrum vandaag?
Ik zit idd met Lisan in het appgroepje!! En ik hebb geloof ik n keer fotos heb gezien van cocktails ( vrijgezellenfeest Lisan? ) en wij hebben ooit gepbt over huizen in Groningen, vandaar mn hints.
Ahh wat leuk! Heel erg bedankt voor het super leuke pakket!
Ik was een half uurtje in het centrum, wat was t druk! Maar verder bij m’n zus (Oosterpark) en een feestje bij Baxbier. Dus half Groningen door gefietst op een ov fiets, dat vind ik toch altijd weer leuk als ik in Groningen ben, lekker door de stad heeninmiddels al weer ruim 12,5 jaar weg uit de stad. Grappig dat we t ooit per pb over huizen hebben gehad, dat kan ik me helemaal niet meer herinneren.