Neonlight schreef:SSS mededeling!
Sentir: Ik heb te horen gekregen dat de arreslee met je pakketje maandag langs zal komen.
Maandag zijn we in de namiddag thuis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Live vanuit vakantie! Je hebt het helemaal goed.
Hoop dat je er blij mee bent?
Ik heb genoten om voor je te shoppen en je te volgen.

Dankjewel lieve lieve santa

Ik kon de naam van haar kat en haar paard vinden in de woordzoeker. En daagde daarna mijzelf uit om de andere woorden ook te vinden. Vooral bij hobbies heb ik meerdere dingen geprobeerd zoals: sport, fitness, hardlopen etc. Maar het is gelukt! 

).
Superbedankt. Ik ben er echt heel erg blij mee en ga er zeker van genieten. ManonGrr schreef:Ahh wat fijn dat je er blij mee bent! En wat leuk dat je zo actief met de hint aan de slag bent gegaan! De zoekfunctie had ik hier ook niet getest, haha. Ik vond het heel leuk om voor je te mogen shoppen. Qua boeken zag ik dat we behoorlijk dezelfde smaak hebben, dus ik hoop dat deze gaat bevallen want die komt uit mijn persoonlijke collectie! Ik vind het altijd zo spannend als het pakketje op de post is.. is het wel genoeg, is het wel leuk, etc. Dus heel blij om te lezen dat hij goed bevallen is! Geniet er van!
Echt heel blij mee! Met alles. Je hebt goed gestalkt. Ik was juist op mijn beurt bang dat ik te weinig input zou leveren aan mijn santa qua info en inspiratie
StonedRomy schreef:Sorry dat het zo lang duurde! Ik was heel klungelig bezig met iedere aanmelding af te speuren… en toen bedacht ik me dat er echt wel een zoekfunctie in het topic isblont moment zullen we maar zeggen.
Heel erg bedankt voor het leuke pakket! De jongste sleept kerstman en/of ( samen in de bek gaat ook! ) gezellig overal naar toe. En als hij het huis dreigt te verlaten zonder ze staakt hij bij de deur en moet ik hem los laten zodat hij ze kan meenemen
je lijkt mij wel. Geweldig dat je jongste er zo blij mee is
. Goede reis en fijne vakantie !!! Tancreda4 schreef:[ Afbeelding ]
De tekening krijg zeker een mooi plekje. Ook precies hetzelfde lijstje als een paar van mn andere lijstjes dus hij past er perfect tussen![]()
![]()

Neonlight schreef:SSS mededeling!
Miran: Heb jij een pakket ontvangen? Volgens de track en trace was hij donderdag de 11e om 15:32 afgeleverd.