Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SentirJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 14:37

Neonlight schreef:
SSS mededeling!

Sentir: Ik heb te horen gekregen dat de arreslee met je pakketje maandag langs zal komen. :)

Maandag zijn we in de namiddag thuis :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 15:05

Aah wat een heerlijke pakketten zijn er weer ontvangen! Iedereen is geloof ik tot nu toe ook blij met het pakket, zo fijn.
De foto's met de huisdieren die gelijk ruiken dat er iets voor hun inzit zijn echt te schattig.

Ik haal ook wel inspiratie uit de hints die iedereen heeft gebruikt. Komen echt creatieve langs!

Citaat:
Live vanuit vakantie! Je hebt het helemaal goed.

Hoop dat je er blij mee bent?
Ik heb genoten om voor je te shoppen en je te volgen.

Yes goed geraden zonder de extra hints te gebruiken. :D
Ik ben heel blij met het pakket, helemaal top.
Net toch wel de envelop met de extra hints geopend. Hidde had gelijk de pokémon kaart te pakken haha.

Afbeelding

Toen zag m'n vriend de kaart en die zei meteen: "Oh dat is Clobbopus! Die is cool, mag ik die?"
Dus ook de Pokémonkaart is al ingepikt haha :')

Tancreda4

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 15:28

Wat een leuke pakketten! Zo leuk hoe mooie ze zijn samengesteld <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 15:32

Jodym schreef:
Dankjullie voor het meedenken
Hoek leerkracht indd helemaal doorgespit :j
Dat is t niet

Dan toch Renee _O-

Alle ballen op renee _O-

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 16:12

Afbeelding
*\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 16:47

Heerlijk al die pakketten en verslagen!

Hier vandaag had ik toch geen tijd voor uitpakken. Hoop niet dat mijn ss het vervelend vindt dat ik nog een dagje wacht om samen uit te pakken. Tenzij ik me morgen bedenk en nieuwsgierigheid niet meer kan bedwingen :+

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 17:53

Ik heb mijn pakket uitgepakt en ben zo blij *\o/* *\o/* Dankjewel lieve lieve santa <3

Het begon natuurlijk met de mooi ingepakte doos, waarvan ik al een foto had gepost. Dat is al een feestje om te zien *D

De doos was goed gevuld. Holy moly :wow:

Afbeelding

Ik heb eerst de kaart gelezen en de cadeautjes uitgepakt. In die volgorde, want dan kon ik mij daarna helemaal storten op de hint!

Er zaten twee hints in. De tweede hint was bedoeld als ik niet uit de eerste hint kwam. Maar het is gelukt met de eerste hint *\%/*

Afbeelding

Mijn oog in de woordzoeker viel als eerste op speciaalbier. Die had ik vast in de pocket. Daarnaast had de bokker een kat én een paard. En ik moest de hint uit de kaart natuurlijk niet vergeten. Alleen de personen die ik kon vinden als ik zocht op speciaalbier in het topic. Kon ik niet direct de andere hints linken... Blijkbaar pakt de zoekfunctie in het specifieke topic niet het woord "Speciaalbiertjes" mee als je zoekt op speciaalbier :+

Zoals je wellicht kan zien heb ik meerdere bokkers overwogen en geprobeerd te passen in het plaatje, tot ik bij Manongrr kwam <<) Ik kon de naam van haar kat en haar paard vinden in de woordzoeker. En daagde daarna mijzelf uit om de andere woorden ook te vinden. Vooral bij hobbies heb ik meerdere dingen geprobeerd zoals: sport, fitness, hardlopen etc. Maar het is gelukt!

En zoals ik al zei; een goed gevulde doos. Dus heb de foto's in twee delen gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Er in zat onder andere
- Een goed thrillerboek. Ik heb nog niks van deze schrijfster gelezen, maar lees en hoor er wel goede dingen over!
- Notitieboekje. Zeer welkom! Mijn boekjes zijn bijna vol haha.
- Speeltje en snack voor Morax. Jij bent zijn beste vriendin nu. Vooral met de snack maak je hem heel gelukkig haha.
- showerfoam en douchespons
- heerlijk ruikende vanille geurkaars
- kantoorartikelen met o.a. paperclips, markers en stickynotes. Die kan ik goed gebruiken bij mijn werk.
- showerbombs; ben ik echt heel benieuwd naar hoe dat ruik en werkt. Daarvan ga ik dit weekend gelijk er eentje van proberen!
- lekkere chocolade, truffelkaas (lekkerr!!) en zure matten. Ik moest echt lachen toen er zo'n grote bak met zure matten uit de verpakking kwam haha. Heb er stiekem al een genomen (of twee :x ).

Lieve Manon, wat heb jij een leuk en uitgebreid pakket van gemaakt! <3 Superbedankt. Ik ben er echt heel erg blij mee en ga er zeker van genieten.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 18:13

Ahh wat fijn dat je er blij mee bent! En wat leuk dat je zo actief met de hint aan de slag bent gegaan! De zoekfunctie had ik hier ook niet getest, haha. Ik vond het heel leuk om voor je te mogen shoppen. Qua boeken zag ik dat we behoorlijk dezelfde smaak hebben, dus ik hoop dat deze gaat bevallen want die komt uit mijn persoonlijke collectie! Ik vind het altijd zo spannend als het pakketje op de post is.. is het wel genoeg, is het wel leuk, etc. Dus heel blij om te lezen dat hij goed bevallen is! Geniet er van!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 18:17

Oh wat leuk dat tasje, extra leuk dat hij zelf gemaakt is. Onwijs leuk dat die moeite gedaan is.

En Jolien wat balen zeg...

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 18:28

ManonGrr schreef:
Ahh wat fijn dat je er blij mee bent! En wat leuk dat je zo actief met de hint aan de slag bent gegaan! De zoekfunctie had ik hier ook niet getest, haha. Ik vond het heel leuk om voor je te mogen shoppen. Qua boeken zag ik dat we behoorlijk dezelfde smaak hebben, dus ik hoop dat deze gaat bevallen want die komt uit mijn persoonlijke collectie! Ik vind het altijd zo spannend als het pakketje op de post is.. is het wel genoeg, is het wel leuk, etc. Dus heel blij om te lezen dat hij goed bevallen is! Geniet er van!

Ik denk dat het qua boek helemaal goed gaat komen :D Echt heel blij mee! Met alles. Je hebt goed gestalkt. Ik was juist op mijn beurt bang dat ik te weinig input zou leveren aan mijn santa qua info en inspiratie :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 18:55

Kreeg net een berichtje van de buurman dat hij een grote doos gered heeft van de paardjes, de bezorger had hem op de rand van een pallet gezet. Als ik morgen thuis kom kan ik dus uitpakken !!!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 19:27

StonedRomy schreef:
Sorry dat het zo lang duurde! Ik was heel klungelig bezig met iedere aanmelding af te speuren… en toen bedacht ik me dat er echt wel een zoekfunctie in het topic is }:0 blont moment zullen we maar zeggen.

Heel erg bedankt voor het leuke pakket! De jongste sleept kerstman en/of ( samen in de bek gaat ook! ) gezellig overal naar toe. En als hij het huis dreigt te verlaten zonder ze staakt hij bij de deur en moet ik hem los laten zodat hij ze kan meenemen :')

Hier moest ik toch wel stiekem om lachen hoor :D }> je lijkt mij wel. Geweldig dat je jongste er zo blij mee is <3 . Goede reis en fijne vakantie !!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 19:33

SSS-hints

Mariekeoo: wat heeft er in de doos van Welkoop gezeten?

Jodym: neem het gedicht niet te letterlijk, maar denk andersom + tussen de cadeautjes zitten ook hints naar mij.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 19:36

Tancreda4 schreef:
[ Afbeelding ]
De tekening krijg zeker een mooi plekje. Ook precies hetzelfde lijstje als een paar van mn andere lijstjes dus hij past er perfect tussen <3 <3 <3

Wat een PRACHTIGE tekening, wauw !

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 19:58

Wat een ontzettend leuke pakketten allemaal zeg! <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:00

Wow wat een hoop prachtige pakketten!!

Jolien ow nee wat erg |(

Vandaag naar Maastricht geweest omdat er ook een mooie kerstmarkt zou zijn. Nou dat was echt zonde van de 1,5 uur rijden. Volgend jaar toch maar weer Keulen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:05

Dit is de huidige stand van zaken. -O-
Afbeelding

De vraag is nu of we alleen rondom de haard zelf een plateau terug willen of weer langs de hele muur.

Het scheelt best wat ruimte maar aan de andere kant moet er dan alsnog iets van een televisiekastje komen.
En het leek me zo leuk om dat plateau te gebruiken om gemaakte werkjes van de kinderen op te zetten of een soort van thematafel.
Dus dat is nog wel even iets om over na te denken.
Zoals het nu lijkt kan de huidige haard blijven zitten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:17

Ik heb mijn onwijs leuke pakket ontvangen santa! Verslag volgt zo, eerst even eentje naar bed brengen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:49

Jolien dat is een beste tegenvaller |(

Mooie pakketten zijn er weer voorbij gekomen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:57

SSS mededeling!

Foxy80

Mocht je je postnl app nog niet hebben gecheckt voor je pakket deze dag.
Doe dit vooral niet zegt jouw santa met een lach.
Er staat een plaats van verzenden bij ziet santa nu meteen.
Maar dat zet jou straks op het verkeerde been.
Heb je vragen of het pakket straks echt onderweg is of juist ergens is aangekomen.
Zal jouw santa alles updaten zodat jij bij je pakket weg kan dromen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 21:57

Net terug van een dagje in de vermoedelijke woonplaats van mijn Santa (Groningen) en tadaaa er stond een pakket! Mijn santa heeft iig een kindje. Samen met mijn zoon de doos open gemaakt en uitgepakt. Hij was heel blij dat er ook een cadeautje voor hem bij zat, super lief!

Afbeelding

Doos open en wat veel cadeautjes!
Afbeelding
Afbeelding

Eerst het kaartje gelezen. Ik moest over deze hint wel even nadenken.

Afbeelding
Afbeelding

Samen met Simon alle cadeautjes uitpakt, super leuk!! Bedankt :D
Bakblik, kookboek, kerstballen (super leuk past helemaal bij mijn boom), leuke sokken, geurkaarsje, snoepjes en theelichtjes. Voor Simon een lekker chocolade monopoly spel.

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb mijn hoofd even laten nadenken over de tekst op het kaartje en het kan eigenlijk niet anders dan dat mijn Santa met Lisan in een appgroepje zit wat ooit ontstaan is op Bokt met mensen die in 2022 een kindje kregen. Dus even gezocht naar dat topic en toen kwam ik _AB_ tegen die ook nog eens in Groningen woont. Dus _AB_ ben jij mijn Santa?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 22:06

Hihi, jaaah! Goed geraden! Ik ben jouw santa! Wat fijn dat je zo blij bent met het pakket! Was je ook in het centrum vandaag?
Ik zit idd met Lisan in het appgroepje!! En ik hebb geloof ik n keer fotos heb gezien van cocktails ( vrijgezellenfeest Lisan? ) en wij hebben ooit gepbt over huizen in Groningen, vandaar mn hints.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 22:47

Neonlight schreef:
SSS mededeling!

Miran: Heb jij een pakket ontvangen? Volgens de track en trace was hij donderdag de 11e om 15:32 afgeleverd.

Ik had niets gezien en mijn gezin was thuis, maar ik heb nu even in de tuin gezocht en hij lag in mijn tuinbankje, leuk! Ik ga hem morgen openmaken, mijn dochter wil daar graag bij zijn.
Laatst bijgewerkt door Miran op 13-12-25 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 23:11

Wat een geduld hebben jullie toch :')

Toen mijn pakket kwam kon ik me echt niet inhouden :=

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 23:21

Ik vind het wel zo leuk om het samen te doen, anders had ik het inderdaad wel meteen gedaan