Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tancreda4 schreef:[ Afbeelding ]
De tekening krijg zeker een mooi plekje. Ook precies hetzelfde lijstje als een paar van mn andere lijstjes dus hij past er perfect tussen![]()
![]()

8nnemiek schreef:Galja, jaaaa, ik ben jouw santa![]()
Wat fijn dat je blij bent met de cadeautjes!
Ik zit dit weekend inderdaad in Zeeland, dus heb gisteren op de heenweg snel nog je pakket voor de deur gezet. Wat was ik blij te lezen dat het goed is aangekomen![]()
Het tasje was een super leuke oefening! En het is gemaakt van een goede kwaliteit leer, dus zou een leven lang mee moeten gaan haha. Leuk dat het in de smaak valt!
Inmiddels dobberen we weer heerlijk op de Oosterschelde![]()
[ Afbeelding ]
En veel plezier in het zonnige Zeeland ! Jolien87 schreef:Even uithuilen hier.
Mijn vriend is in het nieuwe huis bezig om de vloer eruit te halen en belde net:
Dit hele plateau inclusief houtkachel moet eruit want die rust op de houten balken van de ondervloer.
De schouw kan nog wel blijven staan maar we moeten dus dat hele plateau en de houtkachel nieuw maken/kopen.![]()
[ Afbeelding ]
8nnemiek schreef:Galja, jaaaa, ik ben jouw santa![]()
Wat fijn dat je blij bent met de cadeautjes!
Ik zit dit weekend inderdaad in Zeeland, dus heb gisteren op de heenweg snel nog je pakket voor de deur gezet. Wat was ik blij te lezen dat het goed is aangekomen![]()
Het tasje was een super leuke oefening! En het is gemaakt van een goede kwaliteit leer, dus zou een leven lang mee moeten gaan haha. Leuk dat het in de smaak valt!
Inmiddels dobberen we weer heerlijk op de Oosterschelde![]()
[ Afbeelding ]