Hi allemaal! Het heeft even geduurd voordat ik helemaal bij was gelezen en tijd had om alle vragen te beantwoorden. Wij zitten op dit moment midden in een verbouwing en daarnaast speelt er bij mij veel op het gebied van werk waardoor ik hier even geen tijd voor heb gehad.
Inmiddels heb ik alles bijgelezen en volgens mij alle vragen kunnen verzamelen. Mocht ik nog wat gemist hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag
WEEK 26 #SNUFFELSANTA schreef:In het kader van lootje trekken en verlanglijstjes:
Woensdag; Als jouw hond een verlanglijstje mocht maken, wat zou daar dan op staan?
(Als je geen rekening hoeft te houden met kosten, ruimte of andere beperkingen etc)
Kix: Vooral veel speelgoed denk ik. Dingen die hij kapot kan maken waar het liefste veel rotzooi van komt
Roscoe: Voor Roscoe vindt ik het een moeilijke vraag. Hij is niet zo speels met speelgoed en heeft het niet zo op snacks. Hij is vooral heel blij als hij samen met mij of mijn vriend is. Waar dat is maakt niet uit, als wij er maar zijn. Al typend bedenk ik mij wel: hij is enorm van van donut mandjes. Hij heeft er meerdere maar als we daar mee lopen dan loopt hij springend achter ons aan. Maakt dan ook niet uit waar we het neer gooien: hij springt er in en gaat er rustig in liggen.
VillaNeusjes schreef:Zijn er hier mensen die ook een bepaalde sport of training beoefenen? En hoe ben je daar in beland?
(Das een vraag van mijzelf, niet van #snuffelsanta haha)
Met beide honden beoefen ik behendigheid. Mijn moeder deed dit vroeger al met haar honden waardoor het altijd bij mij kriebelde. Met onze Roscoe als pup naar een hondenschool gegaan waar we als hij oud genoeg was konden doorstromen naar de behendigheidslessen. Dat is ook gebeurd en lopen we nog steeds
Door onze huidige instructeur is ook Kix bij ons gekomen.
Daarnaast heb ik met Kix inmiddels 1 cursus schapendrijven gedaan, dit smaakte naar meer dus gaan we nog wel vaker doen!
WEEK 32 #Snuffelsanta schreef:Woensdag; Is jouw hond meer een luilak of een energiebom?
Het zijn beide meer energiebommen. Roscoe kan wel wat meer een luilak zijn als poedel, maar gaat ook wel heel erg graag mee voor behendigheid of iets anders buiten.
WEEK 32 #Snuffelsanta schreef:Zondag; Wat is het gekste trekje dat jouw hond heeft?
Als je Kix gaat kriebelen dan gaat hij rechtop zitten en legt hij zijn poten op je armen, alsof hij wil terug knuffelen haha.
Roscoe is het jaloerse type en wil alles wat Kix ook heeft of doet. Kijkt normaal niet om naar botjes, Kix aan het kauwen? Dan moet hij dat ook. Dat soort dingen...
WEEK 33 #Snuffelsanta schreef:Woensdag; Wat is de ultieme snack waar jouw hond álles voor zou doen? Zijn er snacks of smaken die jouw hond juist niet moet?
Waar ze echt alles voor doen zijn vooral stinkende honden snacks
Gedroogde runderhart bijvoorbeeld. Of gevriesdroogde snacks. Daarnaast vindt Roscoe het fijn als het klein en zacht is.
WEEK 33 #Snuffelsanta schreef:Zondag; Krijgt jouw hond ook wel eens een 'mensensnack'? Zo ja, wat dan?
Telt leverworst? 
En we (vooral mijn vriend) geven ze wel eens iets als we zelf eten of aan het koken zijn. Maar eigenlijk willen ze dit niet eens altijd.
Ook wordt er vaak een pupcup (bekertje slagroom) gehaald als dat ergens kan (Starbucks bijv.).
WEEK 34 #Snuffelsanta schreef:Woensdag; Team piep, team pluche of team touw?
Kix: Mag het ook allemaal?
Piepers gaat hij heel erg op 'aan', maar heeft hij op het moment niet meer eigenlijk. Pluche is leuk om te slopen en touw kan je leuke trekspelletjes mee doen.
Roscoe: Pluche, is lichtgewicht en dus makkelijk om te pakken.
WEEK 35 #Snuffelsanta schreef:Woensdag; Is jouw hond een modderfan of blijft ‘ie liever schoon en droog’?
Kix: Absoluut modderfan! Banjert het liefste door de verse koeienvlaaien
(Vind ik alleen iets minder leuk)
Roscoe: Poedel he, blijft graag droog en schoon 
WEEK 35 #Snuffelsanta schreef:Woensdag; Welke bijnaam gebruik jij het meest voor je hond?
Kix: Kixiebeer, Kixels
Roscoe: Roscoe de posco, Rosso, Rossie
#SNUFFELSANTA WEEK 36 schreef:Zondag; Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?
Op het moment dragen ze niks behalve een dry-up badjas als ze moeten drogen. Ik vind het wel super leuk! Maar heb dus momenteel niks.
WEEK 37 #Snuffelsanta schreef:Woensdag; Wat vind jij zelf belangrijk bij het geven van een cadeautje aan een andere hond? (Bijvoorbeeld: duurzaam, praktisch, grappig of unieks of iets anders?)
Praktisch, grappig, uniek. Vorig jaar keren we een snoeppot met tekeningen van de honden erop, vonden we heel erg leuk omdat het persoonlijk was en praktisch! Het liefste krijg ik dat soort dingen en geef ik dat soort dingen, zodat je er ook echt wat aan hebt.
WEEK 37 #Snuffelsanta schreef:Zondag; Als jouw hond een dierenwinkel zou binnenlopen: waar rent hij/zij als eerste heen?
Kix: Naar de medewerkers, knuffels en aandacht krijgen is het allerleukste! Daarna naar de sterk ruikende snacks.
WEEK 38 #Snuffelsanta schreef:Woensdag; Krijgt jouw hond wel eens groente of fruit als snack? Zo ja, wat is zijn/haar favoriet?
Nope, alleen vers vlees en snacks 
Hopelijk heeft mijn Secret Santa wat aan mijn antwoorden