Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
candalisa schreef:Jaaaa zeker je hebt echt geweldig goed gestalkt!
[ Afbeelding ]
Syd en beeb hebben ook lekker gesmuld!
Was echt z’n onwijs toffe pakket en zo super lief en nog beweren dat je niet creatief was met z’n gedicht![]()
De sleutelhanger met vlinder raakte mij ook want jaren geleden is mijn vriendin omgekomen in een auto ongeluk en bij de boom staat een meter hoge vlinder…
En voor lilo was het ook helemaal goed! Ik gok dat een stokje straks helemaal leeg is! Ik heb ze er allemaal ingehangen en ze hupst steeds van de een naar de ander door de kooi heen!

Santa bedankt, ik ben er erg blij mee!
.
.Keizerinnnn schreef:Wauw die tekening Tancreda, mega tof! Die gaat vast een prachtig prominent plekje krijgen in huis.
En wat een schattige rompers Marieke.
Jaa hond is helemaal blij met speeltje, dat is nu de favoriet in huis. Hij rouleert regelmatig, maar nieuwe speeltjes zijn fantastisch en vooral als er een pepertje in zit. Iets minder voor ons.
Zo prachtig om te zien dat alle pakketten met liefde en zorg zijn gemaakt. Is echt goed terug te zien!
Jodym schreef:Hm lieve lieve Santa, mag ik een extra hint??![]()
Ik vind m’n pakket zo geweldigmaar kom er niet achter wie je bent
Tancreda4 schreef:[ Afbeelding ]
De tekening krijg zeker een mooi plekje. Ook precies hetzelfde lijstje als een paar van mn andere lijstjes dus hij past er perfect tussen![]()
![]()
nevica schreef:Keizerinnnn schreef:Wauw die tekening Tancreda, mega tof! Die gaat vast een prachtig prominent plekje krijgen in huis.
En wat een schattige rompers Marieke.
Jaa hond is helemaal blij met speeltje, dat is nu de favoriet in huis. Hij rouleert regelmatig, maar nieuwe speeltjes zijn fantastisch en vooral als er een pepertje in zit. Iets minder voor ons.
Zo prachtig om te zien dat alle pakketten met liefde en zorg zijn gemaakt. Is echt goed terug te zien!
Dan gaat hij zeker super snel door het huis?![]()
ja mega snel hahaha.

)
Tancreda4 schreef:[ Afbeelding ]
De tekening krijg zeker een mooi plekje. Ook precies hetzelfde lijstje als een paar van mn andere lijstjes dus hij past er perfect tussen![]()
![]()
mriek1990 schreef:Hierbij mijn verslag over een super tof pakket wat ik heb gekregen.
Thuis stond er een prachtige glitterdoos op mijn te wachten. Dol op glitters! Op de zijkant een envelop met hints die ik pas mag openen als ik mijn santa niet kan raden.![]()
[ Afbeelding ]
Nog meer glitters toen het pakket open ging!![]()
[ Afbeelding ]
Het lieve kaartje wat er bij zat.
[ Afbeelding ]
De eerste hint lag al op mij te wachten.
[ Afbeelding ]
Alle cadeautjes!
[ Afbeelding ]
Alles uitgepakt.
[ Afbeelding ]
Vogelvoer, heerlijke waxmelts en een spelletje wat ik nog niet ken.![]()
[ Afbeelding ]
Twee rompertjes voor aanstaande kruimel.
[ Afbeelding ]
Jaaa een muffinbaktray, zo blij mee! Ik moet woensdag muffins maken voor het kerstdinner bij mijn zoon op school, dus dit komt perfect uit! De chocoladebollen zaten los in het pakket. Kind en vriend hebben er beide al één gejat haha.
[ Afbeelding ]
Straks lekker aan de bak voor koekjes. Als ze klaar zijn kunnen we die opeten met een lekkere kop warme chocola.![]()
[ Afbeelding ]
Kerstdingen! Altijd goed.
[ Afbeelding ]
Diamond painting, lekker ontspannen.
[ Afbeelding ]
En dit zijn de hints. Een verkleegkundige pen, Disneykaarten en een mooie glitterlap. In het kaartje stond dat er ook hints bij het papier zat. Ik denk dat het Takkie papier sowieso een hint is.
Lief naamgenootje Mariekeoo ben jij mijn Santa van dit jaar? Jij bent verkleegkundige en je bent gek op Takkie las ik... Ben benieuwd of ik het goed heb zónder de extra envelop.