Snel werk afraffelen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dank je wel!!!

Wat een geweldig pakket
En nu rustig gaan zitten voor een verslag. 

) 

) trof ik een hele berg pakjes aan

Tanya schreef:Hierbij mijn prachtige pakket!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Even je scherm draaien
En nog wat kadootjes beter op de foto:
[ Afbeelding ]
Mijn favoriete geur!
[ Afbeelding ]
Ben heel benieuwd, ik ken deze nog niet!
[ Afbeelding ]
Koupen Chan! Hoe heb je dat nou gevonden?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En het kado waarvan ik niet wist dat ik het nodig had maar die ik nu niet meer af wil zetten (vandaar dat ie niet op de foto staat) en niet meer zonder kan (excuseer m’n make-up loze hoofd lol)
[ Afbeelding ]
Een Kawasaki beanie!!!!
En dan de hints:
[ Afbeelding ]
Het kan eigenlijk niet anders dan dat mijn Santa mriek1990 is! Heel erg bedankt voor dit prachtige pakket.
Jij komt uit Emmen waar de N34 doorheen loopt, bent gek op Ameland (de vuurtoren gok ik), en jullie hebben een abonnement op wildlands dierenpark waar de sokken van zijn.
Ik heb oprecht nog nooit zo’n mooi en persoonlijk pakket gehad. Echt alles was spot on maar ook echt dingen die ik nooit had verwacht zoals die Kawasaki beanie en de Koupen Chan hanger. Echt amazingdank je wel!!!
![]()
Vond het mega leuk om voor je te shoppen.
Tancreda4 schreef:Wat een pakketten regen!! Zo ontzettend leuk om te zien!
En ook voor mij was het dan vandaag zo ver. Mijn pa appte in de ochtend al, dus gelijk na het sporten mijn pakket bij mijn ouders opgehaald. Helaas moest ik toen nog een tijdje wachten, want ik had mijn evaluatiegesprek en nog wat andere werk dingen te doen. Daarna rustig uitgepakt en zo onwijs genotenWat een geweldig pakket
![]()
En nu rustig gaan zitten voor een verslag.
Onder een beschermde zak trof ik dit leuke pakpapier aan, alleen dat al is een leuk feestje!
[ Afbeelding ]
Na het openen trof ik een soort grabbelton aan met 3 envelopjes er bovenop
[ Afbeelding ]
Een begeleidend kaartje (met gelijk al een hint?)
[ Afbeelding ]
En als hint een geweldig zelfgemaakte boekenlegger, en een lego poppetje van Gollum, zo onwijs gaaf! Die krijgt een mooi plekje op mijn LotR plankje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Na een hoop pagina's van de Intertoys (ook een hint?) trof ik een hele berg pakjes aan
![]()
[ Afbeelding ]
En een pakje pepernoten. Ik heb ze nog niet geteld trouwens![]()
[ Afbeelding ]
Ik voel me echt ontzettend verwend, wat een geweldige cadeaus!!!
[ Afbeelding ]
Een pannenkoek plantje, geurkaars, kaarshoudertje, denneboom lichtjes en een kersthanger
[ Afbeelding ]
Allemaal lekkers om te snoepen voor Flap & mijzelf![]()
[ Afbeelding ]
Stickers, 3D kaarten maken en 2zijdige plaktape om te knutselen
[ Afbeelding ]
Super leuke warme sokken, te leuke magneet mini fotolijstjes en als klapper een prachtige tekening van mijn grote vossedame![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Kijk nou hoe knap en mooi!!
[ Afbeelding ]
Lieve Santa, wat een prachtig pakket heb je samengesteld, ik voel me echt enorm verwend. En wat een prachtige tekening heb je gemaakt van mijn vos, die krijgt een heel mooi plekje!
Lieve Adamootje volgens mag ik jou hier hartelijk voor bedanken! Je hebt als hobby mallen maken en tekenen en je hebt een dochter met de prachtige naam Eeoowin (prachtige naam!)
Ik ga nog even nagenieten van mijn mooie pakket, super bedankt!
Mijn bijzondere hobby is mermaiden trouwens. Maar ik ben ook graag creatief en teken, schilder, boetseer (etc.) veel, dus ik keur het goed.
Ik ben blij dat je blij bent met het pakket. Veel plezier met de inhoud ervan!
Enorm bijzondere hobby, ik vind het prachtig. Normaals bedankt voor je pakket

Neonlight schreef:SSS mededeling!
LWDaisy: Je pakketje is onderweg, verwachte bezorging is maandag tussen 11 en 15 uur!