Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 21:48

Er mist nog een foto van een kerst ornament besef ik muj net! Die houden jullie te goed! Ik heb me net lekker un bed genesteld :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 21:48

Ik ben ook wel benieuwd of mijn pakket inmiddels al is verstuurd? Ik ben vrij veel dagdelen weg en het zou zonde zijn als hij daardoor bij een pakketpunt terecht komt terwijl ik van niks weet.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 21:52

Jodym schreef:
Oeh mriek1990 ben jij mijn Santa?

Helaas niet!
Je pakket bevat wel veel dingen die ik ook tof vind, zoals dat kleed en Harry Potter spel. <3

Succes nog even met zoeken. +:)+

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 21:53

Jodym, zo te zien zijn de katten ook erg tevreden met je pakket (de doos en het papier)! :D

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 21:54

Hmmm jammer, vond t goed bedacht :')
Ik ga morgen avond verder zoeken, moet overdag werken

SentirJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 21:57

Ineke2 schreef:
Ik ben ook wel benieuwd of mijn pakket inmiddels al is verstuurd? Ik ben vrij veel dagdelen weg en het zou zonde zijn als hij daardoor bij een pakketpunt terecht komt terwijl ik van niks weet.

Vraag het mij ook af haha. Ik kan niet elke dag vragen of ze iets voor me hebben. Ik werk in ploegen en ben daarnaast nog eens zelfstandig. Maar morgen moet ik toch nog werkpakjes halen van het postpunt :D

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:10

Wat een toffe pakketten weer!

Ben heel erg benieuwd naar mijn eigen pakket.
Kreeg net een bericht van Post.nl maar dat was iets wat ik zelf besteld heb }>
Misschien dat ik dan meteen een pakket bij het pakketpunt aflever of heb ik dat al gedaan?
*\%/*

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:19

Oh wat gaat het hard hier!! Veel te snel om op alles te reageren maar het is zo leuk om al die pakketten te zien!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:41

*\o/* Vanmiddag stond er ineens een verrassing op het terras!

Heel interessant, vond Faizah :+
Afbeelding

Onder de zak zat een mooi ingepakte doos <3
Afbeelding

Bomvol met cadeau's :wow:
En de doos rook heerlijk!
Afbeelding

Nog steeds vreselijk interessant :roll: :')
Afbeelding

Zo veel pakjes, waaw!! En wat zijn ze leuk ingepakt :D
Afbeelding

Er zat een super lief kaartje bij <3
Afbeelding

Ondertussen stond Faizah alles in de gaten te houden vanaf haar favoriete plekje; tussen de benen van Bart, want daar hoort altijd een grondige haarmassage bij :')
Afbeelding

Alle cadeau's uitgepakt:
Afbeelding
Afbeelding

Jee, want ben ik verwend zeg! En stuk voor stuk een schot in de roos <3
Een super leuke hanger
Labello cherry
Rituals douchemelk
Vogelvoer
Therme 'Mystic Rose' :+:
Een stoffen draagtas
Sandelhout geurzakje
Een geweldig leuke, doorzichtige voerbak voor vogels, ik ben echt zo benieuwd of het werkt!
Een kruidenboek
Heerlijke winter glow thee :9k
De flessenlikker!! _/-\o_ _/-\o_ Ik had toevallig vandaag nog een bijna lege fles knoflooksaus en heel toevallig dacht ik vanmiddag nog; wat zou een flessenlikker nu handig zijn!
Meloenthee :D Ohh briljant dit!
Snoep voor Faizah, deze vindt ze heerlijk!
Karamel zeezout chocolade
Geurblokjes
Een weckpot (daar heb ik al een leuke bestemming voor, ik ga er weer eens een mini ecosysteem van maken :D )
En een paar heerlijk warme sokken <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De stokjes worden goed in de gaten gehouden :')
Afbeelding

En toen de hint :D Super leuk gedaan!
Ik moest wel een tijdje nadenken over de puzzel. Niet creatief, zegt ze dan.. nou, ik vind het super creatief!
Afbeelding

Na even zoeken kwam ik iemand tegen met een paar prachtige katten, een super lieve haf met net zoveel grijze haren als dat Mystic had, regio Haarlem.. :D

marleen_88, enorm bedankt voor dit prachtige pakket _/-\o_ Ik ben er geweldig blij mee :):)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:50

Wow wat een prachtige pakketten allemaal!!! Ik raak steeds meer benieuwd naar mijn pakket.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 23:19

_AB_ schreef:
Volgens mij mag ik lieve Apple bedanken voor dit mooie pakket! Dankjewel!! <3

Ja klopt :) en wat leuk dat Freya al gelijk in haar kerstmandje zit :)

Past Silvan zijn Dinotrui nu al of is die nog wat te groot? Er stond nl niet echt een maat in maar meer een leeftijdsaanduiding dus dan maar beter iets te groot dan te klein.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 00:29

De trui past precies! :) Dus helemaal leuk!

Afbeelding

En de missende foto nog! Had m meteen in de boom gehangen! :)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 07:06

Die van mij lag vorig jaar op een pakket punt en dat heeft de organisatie gewoon laten weten. Ik denk dat iedereen wel snapt dat je niet elke dag naar alle punten kan. Gewoon even geduld, ze mogen ook nog 6 dagen verzonden worden.. :+

Ik reageer op de laptop weer even op iedereens pakketten want zag weer zoveel leuks voorbij komen, en veel honden foto's. <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 07:28

Meestal worden t&t codes wel via via met de ontvanger gedeeld, helemaal als het pakket op een servicepoint is bezorgd.

Wat een prachtig pakket, 8nnemiek!

Ik moet zo lachen om al die nieuwsgierige, natte neuzen op de foto's van de pakketten :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 07:51

Steenbok12 schreef:
LwDaisy (Davina) mag ik je bedanken voor een super leuk pakket!!
Wat leuk al die hints die wat vertellen over je, nu ik je profiel gevonden heb ook leuk de verhalen achter de antwoorden van het kruiswoordraadsel te lezen :) !

Het pakket was verpakt in een heerlijk gestreept papier en alles was super mooi verpakt. Met het schudden klonk het helaas wel al breekbaar dus voorzichtig alles open gemaakt.

Mijn zoontje was super nieuwschierig dus heel leuk dat er meteen voor hem een cadeautje bij zat. Maar de rest van het pakket was hij net zo blij mee :') met name de kerstman was een grote hit. Heerlijk ik hou van die hysterische glitter taferelen.

Rest mij nog wel te vragen waarom klap rozen belangrijk zijn. Het mooie is.. dit zijn dus ook mijn lievelingbloemen. De favoriet van het voorjaar. Kan daar enorm van genieten altijd en er hadden geen leuker zaadjes in kunnen zitten.

Verder komen de to go bekers altijd van pas voor het meenemen van soepjes en thee.

Helaas zijn de 2 glazen gesneuveld. Erg jammer want ik was toevallig aan het zoeken naar glazen voor mijn aperol spritz voor de kerst dus deze waren perfect geweest. Dus het flesje brut maar open trekken met een ander glaasje.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Nogmaals super bedankt voor de moeite :):) een geslaagde SS.

Ooooooooo dat wagentje met kerstman is geweldig <3 . LW Daisy wat een prachtig verhaal over je opa en wat een geweldige tattoo <3 .

Wat een mooie pakketten weer <3 .

Wat heb jij een geweldige hond 8nnemiek !

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 08:35

Oooh die meloenthee <3. Nee gekkigheid allemaal fantastische pakketten weer!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 09:20

Ik kan even snel twee santas vinden die in Friesland wonen hahahatsjoe en Renee. Die laatste is al 6 keer geraden.

Ik ga even verder zoeken of er nog
Iemand ontbreekt en wie er aansluit bij Disney en roze!

Edit: geen verwijzing naar roze maar wel duidelijk Disney… hahahatsjoe ben jij mijn Santa geweest?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 09:44

StonedRomy schreef:
Ik kan even snel twee santas vinden die in Friesland wonen hahahatsjoe en Renee. Die laatste is al 6 keer geraden.

Edit: geen verwijzing naar roze maar wel duidelijk Disney… hahahatsjoe ben jij mijn Santa geweest?

Ja ik ben jouw Santa. Fijn dat je toch nog de moeite genomen hebt om mij te zoeken ! Ik heb het pakket met plezier samengesteld, jouw honden zijn geweldig !

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 10:43

Is er iemand die mij via pb op weg wil helpen met t zoeken naar m’n Santa {:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 10:46

Jodym schreef:
Is er iemand die mij via pb op weg wil helpen met t zoeken naar m’n Santa {:)

Ja hoor :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 12:13

hahahatsjoe schreef:
StonedRomy schreef:

Ja ik ben jouw Santa. Fijn dat je toch nog de moeite genomen hebt om mij te zoeken ! Ik heb het pakket met plezier samengesteld, jouw honden zijn geweldig !

Sorry dat het zo lang duurde! Ik was heel klungelig bezig met iedere aanmelding af te speuren… en toen bedacht ik me dat er echt wel een zoekfunctie in het topic is }:0 blont moment zullen we maar zeggen.

Heel erg bedankt voor het leuke pakket! De jongste sleept kerstman en/of ( samen in de bek gaat ook! ) gezellig overal naar toe. En als hij het huis dreigt te verlaten zonder ze staakt hij bij de deur en moet ik hem los laten zodat hij ze kan meenemen :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 13:08

Leuke pakketten weer! Iedereen heeft er echt zoveel moeite ingestoken <3

Ik zie in mijn postNL app dat er een secret santa pakket morgen binnenkomt *\%/* is het al morgen? :)) ik heb na aanleiding van de hint op de eerder gekregen kaart al een (nog lang) lijstje verdachte. Zowel op afstand hemelsbreed als reisafstand <<)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 15:18

Ik heb een pakket!!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 15:28

Zo leuk al die pakketten! Ik moet zelf nog even geduld hebben, zie tenminste niks staan in de PostNL app ( kan natuurlijk ook via DHL zijn). Maar goed dat ik helemaal niet nieuwsgierig ben O:) }:)

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 15:32

Zo leuk al de pakketten te zien! Ik denk dat ik mijn pakket nog niet verzonden heb, of toch wel?? }:)

Ik heb wel eindelijk de meest onsamenhangende kerstboom gezet die ik ooi op heb gezet :=
Uiteraard heeft de familie gnome ook weer zijn plekje gekregen, welke constant geterroriseerd wordt door een 8 maanden oud jongetje _O-

Afbeelding

Afbeelding

Nu nog de eetkamertafel, maar dat is nu tijdelijk mijn werkplek nadat het dorp mijn bureau in beslag heeft genomen :+ dus die helemaal kerst klaar doe ik pas volgende week als ik mijn laatste werkdag heb gehad voor kerst :+
Want mijn verzameling gnomes lijkt nu al veel, het zijn er nog veel meer die een plekje moeten krijgen :')

Afbeelding