Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik ben ook wel benieuwd of mijn pakket inmiddels al is verstuurd? Ik ben vrij veel dagdelen weg en het zou zonde zijn als hij daardoor bij een pakketpunt terecht komt terwijl ik van niks weet.
Vanmiddag stond er ineens een verrassing op het terras!

Ik had toevallig vandaag nog een bijna lege fles knoflooksaus en heel toevallig dacht ik vanmiddag nog; wat zou een flessenlikker nu handig zijn!
Ohh briljant dit!
)

Super leuk gedaan!
Ik ben er geweldig blij mee
_AB_ schreef:Volgens mij mag ik lieve Apple bedanken voor dit mooie pakket! Dankjewel!!
en wat leuk dat Freya al gelijk in haar kerstmandje zit 
Dus helemaal leuk!

Steenbok12 schreef:LwDaisy (Davina) mag ik je bedanken voor een super leuk pakket!!
Wat leuk al die hints die wat vertellen over je, nu ik je profiel gevonden heb ook leuk de verhalen achter de antwoorden van het kruiswoordraadsel te lezen!
Het pakket was verpakt in een heerlijk gestreept papier en alles was super mooi verpakt. Met het schudden klonk het helaas wel al breekbaar dus voorzichtig alles open gemaakt.
Mijn zoontje was super nieuwschierig dus heel leuk dat er meteen voor hem een cadeautje bij zat. Maar de rest van het pakket was hij net zo blij meemet name de kerstman was een grote hit. Heerlijk ik hou van die hysterische glitter taferelen.
Rest mij nog wel te vragen waarom klap rozen belangrijk zijn. Het mooie is.. dit zijn dus ook mijn lievelingbloemen. De favoriet van het voorjaar. Kan daar enorm van genieten altijd en er hadden geen leuker zaadjes in kunnen zitten.
Verder komen de to go bekers altijd van pas voor het meenemen van soepjes en thee.
Helaas zijn de 2 glazen gesneuveld. Erg jammer want ik was toevallig aan het zoeken naar glazen voor mijn aperol spritz voor de kerst dus deze waren perfect geweest. Dus het flesje brut maar open trekken met een ander glaasje.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nogmaals super bedankt voor de moeiteeen geslaagde SS.
. LW Daisy wat een prachtig verhaal over je opa en wat een geweldige tattoo
.
.
. Nee gekkigheid allemaal fantastische pakketten weer! StonedRomy schreef:Ik kan even snel twee santas vinden die in Friesland wonen hahahatsjoe en Renee. Die laatste is al 6 keer geraden.
Ik ga even verder zoeken of er nog
Iemand ontbreekt en wie er aansluit bij Disney en roze!
Edit: geen verwijzing naar roze maar wel duidelijk Disney… hahahatsjoe ben jij mijn Santa geweest?
hahahatsjoe schreef:StonedRomy schreef:Ik kan even snel twee santas vinden die in Friesland wonen hahahatsjoe en Renee. Die laatste is al 6 keer geraden.
Ik ga even verder zoeken of er nog
Iemand ontbreekt en wie er aansluit bij Disney en roze!
Edit: geen verwijzing naar roze maar wel duidelijk Disney… hahahatsjoe ben jij mijn Santa geweest?
Ja ik ben jouw Santa. Fijn dat je toch nog de moeite genomen hebt om mij te zoeken ! Ik heb het pakket met plezier samengesteld, jouw honden zijn geweldig !
blont moment zullen we maar zeggen.
is het al morgen?
ik heb na aanleiding van de hint op de eerder gekregen kaart al een (nog lang) lijstje verdachte. Zowel op afstand hemelsbreed als reisafstand

dus die helemaal kerst klaar doe ik pas volgende week als ik mijn laatste werkdag heb gehad voor kerst