Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Dan komt nu het verslag van de unboxing van dit geweldige pakket. Stal_Fiore heeft echt goed gestalkt
Een bomvolle doos:
[ Afbeelding ]
Alles uitgestald:
[ Afbeelding ]
Op elk pakje stond ook nog een boodschap:
[ Afbeelding ]
Oehh Tony’s! Mijn meest favoriete versie! En nadat de wederhelft even kwam kijken was plots die witte Tony verdwenen![]()
[ Afbeelding ]
Een mooie mok met een foto van Jimmy en mijzelf er op:
[ Afbeelding ]
Seven Years in Tibet! Oh wauw hoe heb je die gevonden?
[ Afbeelding ]
Een leuk systeem om appels op te hangen voor de vogeltjes:
[ Afbeelding ]
Bij hint 8 zaten nog lekkere Margrieten
[ Afbeelding ]
En alles uitgepakt:
[ Afbeelding ]
Boeken (die ik alle drie nog niet heb gelezen), warme sokken en dekentje voor binnen, muts en sjaal voor buiten (ik ga binnenkort op citytrip naar Talinn, dus dat komt goed van pas).
3 soorten thee en een thee- ei. Handcrème van de Hema (ja hoor, dat is de goede). Rummikub, leuk! Een ovenschaal met receptenboekje.
Het is echt te veel om op te noemen.
Lieve Stal_Fiore, heel erg bedankt voor dit geweldige pakket!
marleen_88 schreef:Even een ego-berichtje.
Mijn pakket is bezorgd!! [ Afbeelding ]
Ik ga nu eerst koken, eten, bijlezen. En dan openen en een verslagje maken!![]()
hier was pakket heel snel open

Heb zelfs een voordeel want ik heb zelf lootjes uitgedeeld, maar vorig jaar wist ik zelfs Santa's te noemen met raden aan wie ik zelf een lootje had gegeven, dus dat zegt ook niets.
. Ik heb er echt van genoten om voor je te shoppen en dingen uit te zoeken die je benoemde als tops. Gelukkig vind je de sjaal en hoofdband leuk
. Neonlight schreef:Voor mij maakt dat niet uit, ik vergeet dat toch.Heb zelfs een voordeel want ik heb zelf lootjes uitgedeeld, maar vorig jaar wist ik zelfs Santa's te noemen met raden aan wie ik zelf een lootje had gegeven, dus dat zegt ook niets.

Nala schreef:Ik ben erachter! Jodym moet mijn santa zijn. Ik heb alle deelnemers afgestreept op basis van kinderen en huisdieren en alleen Jodym bleef overik moet iets grandioos fout gedaan hebben want met ragdoll, tinker, en Bonte Hoeve kwam ik je niet tegen
Stal_Fiore schreef:Jaaaaa! Ik ben jouw secret Santa, apple.
Had m’n man ingeschakeld om het pakket bij je af te geven. Stiekem zelf vanuit de auto meegekeken.
Super fijn om te lezen dat het in de smaak valt. Vond de boeken best lastig, dus echt top dat je die nog niet gelezen hebt.
Wat gaaf dat je naar Talinn gaat. Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt.
M’n hints had je al snel door, haha. Ze mochten dan ook niet te lastig zijn.
Vond het echt heel leuk om voor je te winkelen.
. Jolien87 schreef:Neonlight schreef:Voor mij maakt dat niet uit, ik vergeet dat toch.Heb zelfs een voordeel want ik heb zelf lootjes uitgedeeld, maar vorig jaar wist ik zelfs Santa's te noemen met raden aan wie ik zelf een lootje had gegeven, dus dat zegt ook niets.
Dat is gewoon knap
Keizerinnnn, ik vond alles heel leuk en zeker omdat ik merk dat je, je best er zo voor hebt gedaan.
Nogmaals bedankt![]()
Haha ik heb er heerlijk een momentje van gemaakt terwijl de rest al lag te slapen.
net begonnen met uitpakken en het lezen van het gedicht pfff die komt binnen zeg geen woorden voor
komt straks een uitgebreid verslag maar poeh Santa

Fijn dat je blij bent, ik vond je een leuk lootje om een pakket voor samen te stellen!
Neonlight schreef:Voor mij maakt dat niet uit, ik vergeet dat toch.Heb zelfs een voordeel want ik heb zelf lootjes uitgedeeld, maar vorig jaar wist ik zelfs Santa's te noemen met raden aan wie ik zelf een lootje had gegeven, dus dat zegt ook niets.
nevica schreef:Jaaa klopt!Fijn dat je blij bent, ik vond je een leuk lootje om een pakket voor samen te stellen!
![]()
Zijn de konijnen oren met vacht nog steeds een favoriet? Ik heb ook wel verder terug gestalkt namelijk dus twijfelde haha. Voor Lilo had ik eerst iets gekocht en toen zag ik thuis dat het voor papegaaien was, dus toch nog iets anders gekocht omdat ik geen verstand heb van vogels en niet weet of die alles mogen.![]()