Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chanen

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:20

Die grabbelton is leuk bedacht!

Wat een bomvol pakket Apple. Mooi gedaan ook met de hints. Veel creatieve Santa's zeg.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:25

Dat pakpapier met paarden is echt <3

Wat een creatieve puzzels en hints zijn er weer!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:33

Apple schreef:
Dan komt nu het verslag van de unboxing van dit geweldige pakket. Stal_Fiore heeft echt goed gestalkt :))

Een bomvolle doos:
[ Afbeelding ]

Alles uitgestald:
[ Afbeelding ]

Op elk pakje stond ook nog een boodschap:
[ Afbeelding ]

Oehh Tony’s! Mijn meest favoriete versie! En nadat de wederhelft even kwam kijken was plots die witte Tony verdwenen :+
[ Afbeelding ]

Een mooie mok met een foto van Jimmy en mijzelf er op:

[ Afbeelding ]

Seven Years in Tibet! Oh wauw hoe heb je die gevonden?
[ Afbeelding ]

Een leuk systeem om appels op te hangen voor de vogeltjes:
[ Afbeelding ]

Bij hint 8 zaten nog lekkere Margrieten
[ Afbeelding ]

En alles uitgepakt:

[ Afbeelding ]

Boeken (die ik alle drie nog niet heb gelezen), warme sokken en dekentje voor binnen, muts en sjaal voor buiten (ik ga binnenkort op citytrip naar Talinn, dus dat komt goed van pas).
3 soorten thee en een thee- ei. Handcrème van de Hema (ja hoor, dat is de goede). Rummikub, leuk! Een ovenschaal met receptenboekje.
Het is echt te veel om op te noemen.

Lieve Stal_Fiore, heel erg bedankt voor dit geweldige pakket!

Wauw wat een volle doos!!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:35

Jorex wat leuk al meteen getest. Misschien blijftie nu mooi op afstand voortaan hihi.

En wauw wat een prachtig pakket ook Apple. Wat veel.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:38

marleen_88 schreef:
Even een ego-berichtje.

Mijn pakket is bezorgd!! [ Afbeelding ]

Ik ga nu eerst koken, eten, bijlezen. En dan openen en een verslagje maken! {:) [&]

De zelfdiscipline :+ hier was pakket heel snel open :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:42

Wat een prachtig pakket Apple. <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 22:53

Jaaaaa! Ik ben jouw secret Santa, apple.
Had m’n man ingeschakeld om het pakket bij je af te geven. Stiekem zelf vanuit de auto meegekeken.
Super fijn om te lezen dat het in de smaak valt. Vond de boeken best lastig, dus echt top dat je die nog niet gelezen hebt.
Wat gaaf dat je naar Talinn gaat. Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt.
M’n hints had je al snel door, haha. Ze mochten dan ook niet te lastig zijn.
Vond het echt heel leuk om voor je te winkelen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 23:01

En hierbij mijn verslag.

Mijn vriend trof bij thuiskomst de doos achter huis aan.
Ook Henry had hem al snel in het vizier en wees: 'Die! Die!'
Afbeelding

Ik wilde niet tot morgen wachten dus meteen lekker alles bekeken en wat zag het er mooi uit!
De sfeerlampjes maakten het helemaal af.

Afbeelding

Ik vind het altijd leuk om eerst te raden wie mijn SS is, voordat ik ga uitpakken.
Dus heerlijk zitten puzzelen en daaruit kwam de naam van mij SS.

Afbeelding

Afbeelding

Lieve, lieve Keizerinnnn, ontzettend bedankt voor je lieve woorden en je prachtig samengestelde pakket.
En ondanks dat je zelf twijfelde aan je inpakskills, zag alles er zo mooi versierd uit. En veel cadeautjes hadden een kaartje met een motivatie erop. Echt heel leuk hoeveel aandacht je eraan hebt besteed.

Afbeelding

Dit vond ik een heel spannende :=
Afbeelding

Maar ik vind het helemaal leuk!
Ik hou wel van dit soort felle kleuren. :j
Afbeelding

In het cadeautasje zaten heerlijke snacks uit Amerika.
Hoogstpersoonlijk meegenomen, neem ik aan. ;)
En goed bedacht: ze lijken me inderdaad allemaal heel lekker.
De cheddarsnacks ben ik heeel benieuwd naar! Heb je ze zelf al eens geproefd?
Afbeelding

Alle cadeautjes op een rij: ik ben er heel blij mee!
Een lekker zachte deken in een mooie groene kleur, warme sokken, pindakaas voor de tuinvogels, eetstokjes, een sjaal en hoofdband, kerstkransjes, snacks voor op de borrelplank, Amerikaanse lekkernijen en een supertoffe tulband!
Daar ga ik snel wat lekkers in bakken.

Afbeelding

Nogmaals heel erg bedankt voor de superleuke cadeautjes maar misschien ben ik nog veel blijer met al je lieve woorden en aandacht die je hebt besteed aan het samenstellen van dit pakket. <3

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 00:14

Ik ben erachter! Jodym moet mijn santa zijn. Ik heb alle deelnemers afgestreept op basis van kinderen en huisdieren en alleen Jodym bleef over :') ik moet iets grandioos fout gedaan hebben want met ragdoll, tinker, en Bonte Hoeve kwam ik je niet tegen _O-

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 02:08

Ik zag inderdaad weer een hint voorbijkomen waarbij ik een optie zou kunnen zijn! Wilde nog als tip geven dat er een Ragdoll topic is ergens op bokt maar inmiddels is er al een nieuwe poging gedaan.

Ik geniet meer van jullie uitpak berichten dan ik had verwacht! Wat zijn jullie allemaal blij en dankbaar :))

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 02:45

Geweldige pakketten weer ! Heel tof! <3

Lees stiekem niet teveel mee omdat ik nog niet allemaal wil weten welke SS afvallen :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 06:53

Voor mij maakt dat niet uit, ik vergeet dat toch. := Heb zelfs een voordeel want ik heb zelf lootjes uitgedeeld, maar vorig jaar wist ik zelfs Santa's te noemen met raden aan wie ik zelf een lootje had gegeven, dus dat zegt ook niets. :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 07:01

Aah ik ben zo blij dat je er allemaal blij mee bent Jolien <3. Ik heb er echt van genoten om voor je te shoppen en dingen uit te zoeken die je benoemde als tops. Gelukkig vind je de sjaal en hoofdband leuk :)).

De naturel goldfish heb ik al wel gehad die heb ik daar opgegeten en vond ik al erg lekker. Deze variant staat nog netjes dicht in de kast. Ben er zelf wel benieuwd naar.

En wel goed dat je hem uiteindelijk in de avond hebt uitgepakt. Komen de kerstlampjes nog wat leuker in uit haha.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 08:21

Neonlight schreef:
Voor mij maakt dat niet uit, ik vergeet dat toch. := Heb zelfs een voordeel want ik heb zelf lootjes uitgedeeld, maar vorig jaar wist ik zelfs Santa's te noemen met raden aan wie ik zelf een lootje had gegeven, dus dat zegt ook niets. :')

Dat is gewoon knap :')

Keizerinnnn, ik vond alles heel leuk en zeker omdat ik merk dat je, je best er zo voor hebt gedaan.
Nogmaals bedankt <3

Haha ik heb er heerlijk een momentje van gemaakt terwijl de rest al lag te slapen.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:02

Nala schreef:
Ik ben erachter! Jodym moet mijn santa zijn. Ik heb alle deelnemers afgestreept op basis van kinderen en huisdieren en alleen Jodym bleef over :') ik moet iets grandioos fout gedaan hebben want met ragdoll, tinker, en Bonte Hoeve kwam ik je niet tegen _O-

Jaaaaa *\o/* *\o/*
Sorry voor je allergie hahahaha Oops….
Wat stom dat je me niet kon vinden :')

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:12

Stal_Fiore schreef:
Jaaaaa! Ik ben jouw secret Santa, apple.
Had m’n man ingeschakeld om het pakket bij je af te geven. Stiekem zelf vanuit de auto meegekeken.
Super fijn om te lezen dat het in de smaak valt. Vond de boeken best lastig, dus echt top dat je die nog niet gelezen hebt.
Wat gaaf dat je naar Talinn gaat. Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt.
M’n hints had je al snel door, haha. Ze mochten dan ook niet te lastig zijn.
Vond het echt heel leuk om voor je te winkelen.

Nogmaals dankjewel, echt een enorm gaaf pakket! Ik zal hier in het topic wel een foto plaatsen van muts en sjaal in Talinn :).

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:38

Jolien87 schreef:
Neonlight schreef:

Dat is gewoon knap :')

Keizerinnnn, ik vond alles heel leuk en zeker omdat ik merk dat je, je best er zo voor hebt gedaan.
Nogmaals bedankt <3

Haha ik heb er heerlijk een momentje van gemaakt terwijl de rest al lag te slapen.

<3 <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 11:55

Mijn pakket is binnen *\o/* net begonnen met uitpakken en het lezen van het gedicht pfff die komt binnen zeg geen woorden voor |( komt straks een uitgebreid verslag maar poeh Santa <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 12:49

Nou hier dan mijn verslag moest even bijkomen van dit gedicht hoor!
Afbeelding
Afbeelding

De honden hadden al meteen door dat er ook zeker iets voor hun in zat!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Nee Emma niet voor jou

Afbeelding

Lilo ook blij met haar kado

Afbeelding

En dan alles bij elkaar <3

Rituals diamond painting bath bombs veel lekkers kaarsen spellen aan al mijn diertjes is gedacht! En nog een super lieve sleutelhanger die aan mijn werk sleutels gaan! Sokken en leuke Halloween lampjes die zeker in de volgende snuffeltocht worden gebruikt!

Afbeelding

En dan de hint

Afbeelding

Als ik naar de hint kijk en naar de plaats die in het gedicht staat kom ik bij mijn gokje uit

Nevica ben jij mijn Santa? <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 12:54

Jaaa klopt! *\o/* Fijn dat je blij bent, ik vond je een leuk lootje om een pakket voor samen te stellen! <3

Zijn de konijnen oren met vacht nog steeds een favoriet? Ik heb ook wel verder terug gestalkt namelijk dus twijfelde haha. Voor Lilo had ik eerst iets gekocht en toen zag ik thuis dat het voor papegaaien was, dus toch nog iets anders gekocht omdat ik geen verstand heb van vogels en niet weet of die alles mogen. :') _O-

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 12:58

Apple, Candalisa en Jolien, wat een mooie en volle pakketten! Candalisa, wat een flink gedicht!

Neonlight schreef:

Dat is ook een talent. :')

Vandaag een nieuwe dag en hopelijk meer pakketten! *\o/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 14:22

Zoveel leuke pakketten weer. Ga straks thuis even uitgebreid terug gluren.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 14:35

Mooi pakket, en wat een dichtkunsten Nevica! :wow:

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 15:26

Jaaa ik kom net thuis en er staat een pakketje te wachten op me. Ik ga nu helaas een meeting in en daarna ga ik eens kijken of ik eerst kan raden wie het is. Poar Neemn klinkt als dat mijn lootje niet mega ver bij mij uit de buurt woont. En ze heeft een mooi handschrift. Ik ga zo na mijn meeting gelijk eens speuren...
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 15:46

nevica schreef:
Jaaa klopt! *\o/* Fijn dat je blij bent, ik vond je een leuk lootje om een pakket voor samen te stellen! <3

Zijn de konijnen oren met vacht nog steeds een favoriet? Ik heb ook wel verder terug gestalkt namelijk dus twijfelde haha. Voor Lilo had ik eerst iets gekocht en toen zag ik thuis dat het voor papegaaien was, dus toch nog iets anders gekocht omdat ik geen verstand heb van vogels en niet weet of die alles mogen. :') _O-

Jaaaa zeker je hebt echt geweldig goed gestalkt!

Afbeelding

Syd en beeb hebben ook lekker gesmuld!

Was echt z’n onwijs toffe pakket en zo super lief en nog beweren dat je niet creatief was met z’n gedicht :o
De sleutelhanger met vlinder raakte mij ook want jaren geleden is mijn vriendin omgekomen in een auto ongeluk en bij de boom staat een meter hoge vlinder…

En voor lilo was het ook helemaal goed! Ik gok dat een stokje straks helemaal leeg is! Ik heb ze er allemaal ingehangen en ze hupst steeds van de een naar de ander door de kooi heen!