Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

om te checken of ik het goed heb
) Nala schreef:De hints:
Verder kom ik niet, help?
[ Afbeelding ]
Ook een bokker met 2 kindjes!
[ Afbeelding ]
Uit hint 3, een verhaaltje, blijkt dat deze bokker ook 2 tinkers heeft, maar helaas vind ik met het zoekwoord tinker hier in de groep alleen 8nnemiek, en die had 1 tinker, geen 2
marleen_88 schreef:Nala: bij een Fillipine puzzel zijn de getallen dezelfde letter. Hier gaat het in jouw puzzel niet helemaal goed. Misschien kun je daar wat in aanpassen?
Net als Fransje dacht ik ook aan Ragdoll.
Nala schreef:marleen_88 schreef:Nala: bij een Fillipine puzzel zijn de getallen dezelfde letter. Hier gaat het in jouw puzzel niet helemaal goed. Misschien kun je daar wat in aanpassen?
Net als Fransje dacht ik ook aan Ragdoll.
Weer wat geleerd!
Dan zou mijn santa Renee moeten zijn! 2 katten, en een zoon en een dochter zoals in het verhaaltje!

fransje23 schreef:Nala schreef:De hints:
Verder kom ik niet, help?
[ Afbeelding ]
Ook een bokker met 2 kindjes!
[ Afbeelding ]
Uit hint 3, een verhaaltje, blijkt dat deze bokker ook 2 tinkers heeft, maar helaas vind ik met het zoekwoord tinker hier in de groep alleen 8nnemiek, en die had 1 tinker, geen 2
Ik denk dat er uit de puzzel Ragdoll moet komen.
4. Gourmetten
5 lichtjes
7 kerstlied?
Met de cijfers kun je waarschijnlijk een zin maken.
Keizerinnnn schreef:Nala schreef:
Weer wat geleerd!
Dan zou mijn santa Renee moeten zijn! 2 katten, en een zoon en een dochter zoals in het verhaaltje!
Renee is al geraden. Of ze heeft 2 pakketten gemaakt haha.
Ik ben echt niet helder merk ik, ik kom er later of morgen op terug. Heb toch wel flink last van mijn longen van het hooi helaas