Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
fohadie schreef:Jaaaaahhhhh, ik ben jouw Santa Mariska. Wat een lieve foto met de hond en het bot.![]()
Ik wilde zo graag iets van een hooglander vinden maar dat bleek nog heel lastig. Uiteindelijk toch tegenaangelopen. Ik vond het erg leuk om voor je te shoppen. Gelukkig dat de roomspray in goede aarde valt, die vond ik lastig. En de muffin eenhoorns, zijn dat nu minivormpjes? Want gewone had je genoeg schreef je.
Die pannenlikker was echt grappig in dit topic. Toen had ik hem net gekocht. Haha.
Veel plezier ermee.

marleen_88 schreef:Even een ego-berichtje.
Mijn pakket is bezorgd!! [ Afbeelding ]
Ik ga nu eerst koken, eten, bijlezen. En dan openen en een verslagje maken!![]()
marleen_88 schreef:Even een ego-berichtje.
Ik ga nu eerst koken, eten, bijlezen. En dan openen en een verslagje maken!![]()
Wat is dat nu van Takkie, theedoeken of zit ik er helemaal naast? Neonlight schreef:marleen_88 schreef:Even een ego-berichtje.
Als ik naar de doos kijk is die niet voor jou maar voor je katten.![]()
KimW, ook al zo'n mooi pakket!Wat is dat nu van Takkie, theedoeken of zit ik er helemaal naast?
KimW schreef:SS post!![]()
[ Afbeelding ]
Opengemaakt en gelijk de puzzel gemaakt en het leuke kaartje gelezen!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dus mijn SS heeft een nieuwe Bokt naam! Goede hint.
& 2 paarden!![]()
Ook zag ik het woord Knorretje bij onderschrift, dat was even speuren in het forum.![]()
Wat veel kadootjes!![]()
[ Afbeelding ]
Er waren twee genummerd ingepakt, 1 was twee magneten van een konijn en een muis en 2 was een kaars in de vorm van een alpaca!
Hieruit vond ik het lastig om wijzer te worden..
Gauw de rest opengemaakt!
[ Afbeelding ]
Wauw wat een prachtig pakket! Aan mijn liefde voor Takkie is gedacht, evenals voor Blond Amsterdam (mega verbaasd en blij hiermee!), lezen en chocolade.![]()
En dan ook nog spullen voor creatief bezig zijn, een bakvorm, zelfzorg artikelen.. wauw!
Ik ben super blij met het pakket!
Na even puzzelen en speuren denk ik het zeker te weten..![]()
Krtek, mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket?
)
Detroit schreef:Jaaaaa!!![]()
fijn dat alles goed is aangekomen en je zo blij bent met de cadeautjes
Edit: ik zie nu pas jouw edits. De boekenleggers met het andere ras - Duitse herder - is inderdaad een referentie naar Morax!

Wat een leuke pakketten, leuke reacties op de pakketten, en wat veel cadeaus heeft iedereen! 
Ze doen het er gewoon om.
Die Schotse Hooglander is super cute!
Krtek schreef:KimW schreef:SS post!![]()
[ Afbeelding ]
Opengemaakt en gelijk de puzzel gemaakt en het leuke kaartje gelezen!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dus mijn SS heeft een nieuwe Bokt naam! Goede hint.
& 2 paarden!![]()
Ook zag ik het woord Knorretje bij onderschrift, dat was even speuren in het forum.![]()
Wat veel kadootjes!![]()
[ Afbeelding ]
Er waren twee genummerd ingepakt, 1 was twee magneten van een konijn en een muis en 2 was een kaars in de vorm van een alpaca!
Hieruit vond ik het lastig om wijzer te worden..
Gauw de rest opengemaakt!
[ Afbeelding ]
Wauw wat een prachtig pakket! Aan mijn liefde voor Takkie is gedacht, evenals voor Blond Amsterdam (mega verbaasd en blij hiermee!), lezen en chocolade.![]()
En dan ook nog spullen voor creatief bezig zijn, een bakvorm, zelfzorg artikelen.. wauw!
Ik ben super blij met het pakket!
Na even puzzelen en speuren denk ik het zeker te weten..![]()
Krtek, mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket?
Ja ik ben jou santa![]()
Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent.
Wat betreft de hints, de magneetjes zijn de vriendjes in de tekenfilmpjes van het molletje ( Krtek is de officiële naam). En het kaarsje was een hint omdat ik graag zelf kaarsen maak (deze heb ik dus ook zelf gemaakt) maar volgens mij heb ik dit maar 1 x benoemd in dit topic. Verder had ik op de doos nog een witte sticker geplakt waar ik een molshoop op getekend had (ben niet zo goed in tekenen)

marleen_88 schreef:[ Afbeelding ]
Roze papier, dat is al fantastisch!!
Uit de sok kwam een pakketje met hints.
Ik begon bij hint 3.
[ Afbeelding ]
Haarelastiekjes, altijd goed. Ik weet dat we het hier over elastiekrovende poezen hebben gehad. Een naam had ik er (nog) niet direct bij.
Dus op naar hint 2.
[ Afbeelding ]
Een kleurplaat. Er is dus een (jong) kind in het gezin van mijn Santa. Ook dit kunnen er nog meerdere zijn.
Dus hint 1 geopend.
[ Afbeelding ]
Oké, nu wist ik het direct.
Lieve Renee, bedankt voor het pakket. Ik vind de hints en bijbehorende cadeaus nu al te gek.![]()
Op naar de cadeaus!

nu even ver weg van de doos want ik ben heel allergisch voor hooi
dit had ik echter niet benoemd dus dat had mijn santa niet kunnen weten!