Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marleen_88 schreef:Toffe pakketten weer!
Nevica: die mok en sokken zijn echt fantastisch.Neonlight schreef:Wat een prachtig pakket en geniale hint!
En te gekke Marie spullen, denk dat er in ieder geval nog een deelnemer erg jaloers is.
Sssst.
nevica schreef:Bij deze mijn verslag!
Ik al een paar dagen de PostNL en DHL app in de gate houden maar daar stond niks in. Net in de auto naar huis zei ik tegen mijn vriend 'we moeten nu wel elke dag in de papierkliko kijken want het kan altijd, maar ik zie niks in de app'. Ongeduldig als hij is ramt hij meteen de papierkliko open, terwijl ik nog op de stoep loop, en zegt hij 'ja hoor, secret santa pakket'. Ik lachen en zeggen 'ja tuurlijk', maar het was toch echt zo.
[ Afbeelding ]
Heel leuk ingepakt en ook nog helemaal dicht aan gekomen! Toen ik hem open maakte zag ik de toen al leuke inhoud, hoe leuk die takjes! En het rook ook heel lekker.
[ Afbeelding ]
Ik doe altijd eerst de hint om te kijken of ik de Santa kan vinden, voordat ik aan de cadeaus begin. Als eerst een lief kaartje.
[ Afbeelding ]
Capsules? Ik zoeken en een zakje gevonden met capsules, plus een bord met een braille alfabet. Wat origineel! Volgens mij nog nooit gedaan? Goed, in de capsules zaten dus de braille letters. Ik zat even te klungelen (ik ben niet altijd de snuggerste) met hoe de papiertjes bekeken moesten worden, maar met hulp van mijn vriend had ik uiteindelijk de letters TDEITOR. De losse items waren super leuke boekenleggers (met Goldens!!) en stickers over boeken, en een camera. (ik had hier nog niet alles gevonden maar later wel hoor) Mijn santa moet dus die letters bevatten, is een lezer en fotograaf?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Toen uit-pak-tijd!Super leuk ingepakt, net als het pakket zelf, en ook echt alles spot on! Mijn vriend zat me aan te kijken alsof ik niet goed was toen ik de Marie spullen uitpakte. Ik was zo blij.
Ik snap dat je er goed naar hebt moeten zoeken Santa, maar wat geweldig!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Overzichtsfoto's van alle cadeaus en de hints erbij!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De cadeaus:
- Cola natuurlijk!
- Mijn favoriete chippies
- Notitieboekje
- Marie sokken
- Aristocats mok
- Lekkere geurkaars die ik dus al meteen rook
- Pannenlap en een ovenwant, super schattig!
- Spelletje die ik inderdaad nog niet heb Santa!
Een geweldig spot on pakket!!!
Met de letters, had ik al een vermoeden, maar voor de zekerheid de hele lijst erbij gepakt en iedereen met meer of minder dan 7 letters weg gestreept. Toen hield ik 5 mensen over waarvan ik een naam precies met alle letters kon maken. Nog even gespeurd in dit topic kwam ik erachter dat diegene leest, en op het profiel stond de hobby fotografie dus ik denk dat ik hem heb!
Detroit, mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket??!!
Edit1; adres zichtbaar, net als vorig jaar.![]()
Edit2; ik zie nog een hint! De boekenlegger die geen golden is lijkt op jouw Morax?!
fijn dat alles goed is aangekomen en je zo blij bent met de cadeautjes 

boeflover schreef:Super leuke pakketten. Het blijft toch heel bijzonder hoe een vreemde zon persoonlijk pakket kan samenstellen.
Ik hoop dat ik dat zelf ook voor elkaar heb gekregen voor mijn lootje, blijft altijd spannend en best moeilijk ook.
Die hint met braille is grappig bedacht, zeg!