Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 13:43

Steenbok12 schreef:
Wat super leuk zeg het eerste pakket al binnen!! En nog persoonlijk ook!
Ik zou best wel even schrikken van onaangekondigd pakket bezoek haha. Nog ongedoucht in huispak met die kleine een chille zondag. Maargoed de kans dat santa persoonlijk op de stoep staat is best klein natuurlijk :')

De kans is ook vrij groot dat ze mij dan aantreffen in mijn kerstpyjama en een knot op mijn haar. :D :D
Heerlijke vrijetijdsoutfit.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 13:49

Gelukkig zullen ze mij niet snel zo aantreffen, ik loop thuis altijd rond in een wandelbroek en fleecevest, outdoor kleding.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 15:20

Steenbok12 schreef:
Wat super leuk zeg het eerste pakket al binnen!! En nog persoonlijk ook!
Ik zou best wel even schrikken van onaangekondigd pakket bezoek haha. Nog ongedoucht in huispak met die kleine een chille zondag. Maargoed de kans dat santa persoonlijk op de stoep staat is best klein natuurlijk :')

Mjinhuispak of pyjama is tot daaraan toe, maar mjin huis is gigantisch zooi met nog verhuizen, wel heel onzinnig een kerstboom willen etc :') .

Oh SS, bedacht dat een stukje lidcactus witte mocht je die toevallig hebben ook zeer welkom is. Hou v lidcactusjes en vind het sport om baby lidcactus lidje op te laten groeien tot plant. Weet dat je ze kan kopen, maar dat is de sport niet :+ juist zo'n mini stekje is leu, want die hebben een verhaal. En makkeljik verzendbaar.
Heb al roze en cyclame.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 15:58

Wat leuk het eerste pakket! Worden er eigenlijk pakketten bezorgd op maandag? Brieven namelijk niet toch?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 16:04

Pakketten worden op maandag wel bezorgd. :j
Dus ik hoop op de eerste onthullingen van de met bezorgdienst gestuuurde pakketten morgen. *\o/*

Edit: en krijg nu een mail van de DHL dat ze morgen langskomen, niet met een Santa pakket maar de kerstkaarten die we gemaakt hebben.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 16:33

Neonlight schreef:
Gelukkig zullen ze mij niet snel zo aantreffen, ik loop thuis altijd rond in een wandelbroek en fleecevest, outdoor kleding.

Haha kijk dat klinkt lekker actief!

Ik loop zelden rond in pyama, het is een behoorlijke drukke maand geweest en na alle sint hectiek hoefden we gewoon ook even niks vandaag. Lekker met de lego gebouwd met die kleine, de keuken in gedoken, kerstmuziek aan en wat klusjes gedaan. Wel hulp gehad met ramen wassen dus ben benieuwd wanneer het zonnetje gaat schijnen hoe erg de schade is met opdrogende strepen.
Afbeelding
Had nog naar het bos willen gaan of zwemmen maar al met al is de dag omgevlogen en is het alweer bijna donker. Ik had wel besloten dat dit precies is hoe ik 1e kerstdag had willen doorbrengen. M.u.v. de ramen wassen :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 17:04

Oh hier ook hele dagen in een kloffie, maar heb t adres van mn ouders opgegeven omdat ik veel van huis ben dus dat scheelt :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 17:57

Zo actief is dat niet, want heb de hele middag op de bank gelegen. _O-
Het is vooral praktisch met een hond die van die witte stekelige haren achterlaat, en het zit comfortabel. :))

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 18:21

Wat een leuke binnenkomer zo!!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 19:42

Mijn buurman stond zojuist voor de deur met een heel mooi ingepakt pakket! :):) Straks even de visite wegwerken en de kinderen op bed gooien en dan kan ik beginnen met 'm te openen. [&] {:)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 19:59

Ik schrok ook wel hoor... zat net te 'landen' na een hele dag clinic op stal, en had net een pannenkoek met Nutella op.. staat ineens de BPD aan de deur :D maar het was echt een hele leuke verrassing... :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 20:08

Banjer schreef:
Ik schrok ook wel hoor... zat net te 'landen' na een hele dag clinic op stal, en had net een pannenkoek met Nutella op.. staat ineens de BPD aan de deur :D maar het was echt een hele leuke verrassing... :D

En dat alles was afgestemd met Neonlight, haha. Die zei: Banjer gaat nu naar huis van een clinic. Dus ik zo, dan ben ik er rond 9 uur. Oh dat kan nog zegt Neonlight. Dus zo gezegd, zo gedaan.
We kenden elkaar niet en toch was het heel gezellig. :)

Alleen moet ik morgen de garage bellen, dus duimen dat het meevalt. |( |( |(

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 21:02

Spannend Adamootje! *\o/* Wat lief dat de buren het ook nog kwamen brengen. <3

Oei Germie, hopelijk valt het mee met de auto!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 22:40

Ik wist dat mijn pakket vandaag zou komen, want van tevoren werd mij gevraagd of ik zondag (vandaag dus) thuis was. Dat was ik niet want ik was naar de Efteling, maar gelukkig heb ik hele fijne buren die met liefde mijn pakket aannemen. De buurman kwam vanavond langs met het pakket, dus we (man, kleuter en ik, niet de buurman) hebben net heerlijk zitten woordzoeken en uitpakken. Hier is dus mijn verslag!

Allereerst de doos met een mooi zeemeerminpapiertje eromheen.
Afbeelding

Toen ik de doos opende, kon ik al direct zien dat mijn Secret Santa mij heel erg heeft verwend! <3
Afbeelding

De kaart en de hint (een woordzoeker)
Afbeelding

Ik was een beetje overmoedig en moest uiteindelijk toch hint 2 pakken om te zien welke woorden ik miste in de woordzoeker. De uitkomst: "Je vindt de hints in de cadeaus"
Afbeelding

Blije kleuter, want hij mocht helpen uitpakken.
Afbeelding

Alle uitgepakte cadeautjes! Wauw, echt zoveel!
Afbeelding

De opbrengst: drie spellen (Burgers' Zoo en Cludeo, eetbare Rummicub), de Kamerplantenbijbel, Rituals handverzorging en doucheolie, handwarmers, chocolade (wit, bruin, met Oreo, eitjes met een crunchy vulling, een pistachereep), zeemeerminnenpennen, likeur, dinerkaarsen met een glittertje, een hele bijzondere handgemaakte pot voor de plantjes, pluizige kruik, pepernotenbier, twee (2x, winter blend en Oma's Appeltaart rooibos), hele gave abalonekleurige eetstokjes, mochi!!! (ik ben hier stiekem erg verslaafd aan), een juffenmok van Blond, een Legokaars, een Bubble Tea Kit, een hangertje van een kraamvogel, en een schattig zeemeerminsleutelhangertje. Hopelijk ben ik niets vergeten op te noemen.

De handgemaakte pot (linksonder) op de plank in de keuken.
Afbeelding

Hoe tof zijn deze?!
Afbeelding

Het kraanvogeltje hangt nu in de boom, een beetje extra geluk kan nooit kwaad. :D
Afbeelding

Na het uitpakken was het tijd om uit te zoeken wie mijn Secret Santa is. Ik had twee verdachten op mijn lijstje staan, namelijk Jorex en Tanya (beiden grote liefhebbers van Japan en ik kreeg o.a. een kraanvogel, eetstokjes, mochi). Ik ben dus even in stalkmodus gegaan en ben in jullie verleden gedoken. Jullie blijken verrassend veel overeenkomsten te hebben en dat maakte de zoektocht iets lastiger. Ik heb kort bijna zeker geweten dat Jorex het was, want op het pakket zat een Van der Valk notitiepapiertje en Jorex is in 2023 in een Van der Valk hotel geweest voor een vergadering (en dan krijg je doorgaans een notitieblok van het hotel om daarop je aantekeningen e.d. te maken :+ ), maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen. Daarom besloot ik voor een andere aanpak te gaan. Tanya had Banjer vorig jaar als lootje, dus ik ben de handschriften van de geschreven kerstkaarten (die voor Banjer en die voor mij) gaan vergelijken en ik kwam erachter dat deze handschriften wel heel erg overeenkomen.

Kortom: lieve Tanya, ik ben echt ontzettend blij met dit samengestelde pakket! Wat een toffe en bijzondere cadeaus, je hebt me echt enorm verwend! *\o/* Heel, héél erg bedankt! :D :D :D
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 07-12-25 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 22:52

Hahaha volgend jaar laat ik mijn vriend schrijven. Ik ben inderdaad jouw Santa!
De kraanvogel en eetstokjes komen uit Japan, het likeurtje uit Slowakije waar ik op citytrip was recent!
Die pot is niet door mij gemaakt btw, I wish :') blij dat je het pakket leuk vindt! Een aantal dingen komen van mijzelf of de kringloop dus het lijkt veel maar het valt mee :j was heel leuk om voor je te shoppen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 23:01

O wow de eerste pakketten zijn er al, wat gaaf. Echt heel erg leuk om de foto’s en verslagen te lezen / te zien :D

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 23:34

Wow, wat een gaaf pakket weer! **\O/**

Wat een hoop kadootjes, zal de kleuter zich ook goed mee vermaakt hebben.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 23:51

Wow, wat een mooi pakket zeg! Eetbare rummikub, die ken ik nog niet. Nu ben ik benieuwd want dit is het geniale kado voor mijn ouders (en broer, schoonzus en hun kinderen) die Rummikub verslaafd zijn. :))

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 00:12

Superleuk en groot pakket ook! Wauw!

Neonlight schreef:
Wow, wat een mooi pakket zeg! Eetbare rummikub, die ken ik nog niet. Nu ben ik benieuwd want dit is het geniale kado voor mijn ouders (en broer, schoonzus en hun kinderen) die Rummikub verslaafd zijn. :))

Ik heb ze gezien in de trekpleister of kruidvat geloof ik... Een van de twee.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 00:17

Detroit schreef:
Superleuk en groot pakket ook! Wauw!

Neonlight schreef:

Ik heb ze gezien in de trekpleister of kruidvat geloof ik... Een van de twee.

Kruidvat ja!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 06:56

Ooh wat een mooi pakket! Heel erg leuk.
En dat spel! :wow:
Diep respect voor jouw speurneuskwaliteiten, Adamootje!

Lieve SS van mij, ik ben vergeten te zeggen dat ik vandaag een studiedag heb dus mijn vriend is thuis.
Mocht het je plan zijn om mij te treffen aan de deur dan is vandaag dus niet zo'n handige dag.
Tenzij je 's avonds wilt komen, dan ben ik wel thuis maar dan zijn we doorgaans druk met de kindjes.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 07:01

Alweer zon mooi pakket!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 07:18

Wat fijn dat de pakketten op gang beginnen te komen :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 07:36

Wauw wat een prachtig pakket en jouw speurneuskwaliteiten zijn ook mega!

Die eetstokjes zij wel heeeel tof! Die eetbare rummikub is inderdaad fantastisch. Eens kijken of die bij onze kruidvat ook nog is.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 08:02

Leuk, weer een pakket.

Eetbare rummikub kende ik ook niet.