Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:11

Wat een mooi nieuws mriek! Gefeliciteerd. Snap dat het spannend blijft, ik hoop dat de kleine helemaal volgens het boekje groeit.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:14

mriek1990 schreef:
Mijn allermooiste herinnering is toch wel samen met mijn vriend en zoon zwemmen in zee in de zomervakantie. Was de eerste keer voor onze zoon in de zee en hij vond het geweldig. Dat blije koppie was echt goud waard!

Ik had eigenlijk nog een andere herinnering willen delen die vrij recent is, alleen vind dit dat wel nog heel spannend!
In juni van dit jaar heb ik namelijk een miskraam gehad wat er best hard in heeft gehakt. We kregen vanuit het ziekenhuis te horen dat we op nieuwe zwangerschap op de natuurlijke manier eigenlijk niet hoefden te rekenen. Maar op dit moment ben ik toch 10 weken zwanger, met gelukkig al twee goede echo's achter de rug. Het blijft wel nog steeds spannend, maar kan er iedere keer een beetje meer van genieten. <3

Wauw wat een prachtig nieuws!
Van harte gefeliciteerd en een mooie zwangerschap gewenst<3

En wat fijn om in deze periode, waarin veel verdrietige updates worden gedeeld, ook mooie en fijne herinneringen te lezen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:24

Hee mriek wat fijn, gefeliciteerd !

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:54

mriek1990 schreef:
Mijn allermooiste herinnering is toch wel samen met mijn vriend en zoon zwemmen in zee in de zomervakantie. Was de eerste keer voor onze zoon in de zee en hij vond het geweldig. Dat blije koppie was echt goud waard!

Ik had eigenlijk nog een andere herinnering willen delen die vrij recent is, alleen vind dit dat wel nog heel spannend!
In juni van dit jaar heb ik namelijk een miskraam gehad wat er best hard in heeft gehakt. We kregen vanuit het ziekenhuis te horen dat we op nieuwe zwangerschap op de natuurlijke manier eigenlijk niet hoefden te rekenen. Maar op dit moment ben ik toch 10 weken zwanger, met gelukkig al twee goede echo's achter de rug. Het blijft wel nog steeds spannend, maar kan er iedere keer een beetje meer van genieten. <3

Aaaaah wat een geweldig nieuws!
Van harte gefeliciteerd samen <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:58

Super lief allemaal, dank jullie <3

Ik vind ieders herinneringen lezen ook heel mooi. Hele mooie vraag was dit. ♡

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:05

Geweldig nieuws Mriek! :D Gefeliciteerd!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:13

Tanya schreef:
Ik presenteer jullie; mijn kerstboom :j

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat een mega toffe boom! :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:46

Wat een mooi nieuws Marieke, gefeliciteerd! <3

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 14:47

Gefeliciteerd Marieke!

De week vraag vind ik lastig.
Voor mij kan dit jaar niet snel genoeg voorbij zijn. Probeer al 1,5 jaar van mijn narcistische ex af te komen. En door wat er voorheen in deze relatie speelde en wat er nu nog speelt, uiteindelijk in een zware burn-out terecht gekomen. Dat gaat gelukkig wel al een stuk beter en ben ik daar van bijna hersteld. Ben nu heel hard aan het duimen dat ik dit jaar nog van hem af kom maar dat zal erom spannen. Mijn advocaat is helaas ook waardeloos maar heeft nu geen zin meer om over te stappen. Dus al met al sta ik nog steeds stijf van de stress.

Mijn lichtpuntje is toch wel mijn vriend <3 <3 <3 . Ik ben zo dankbaar dat ik hem in mijn leven heb!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 15:01

Pfoe krtek dat is heftig. Ik maak het van dichtbij ook mee, met een vriendin die in zo’n zelfde soort situatie zit. Ik wens je heel veel sterkte en kracht.

Ik heb vandaag al mijn hints uitgewerkt, het is allemaal zo goed als af. De katten hebben me supergoed geholpen, dus ik hoop dat mijn lootje het niet heel erg vindt dat er en der wat kattenharen yo terug te vinden zijn, ha ha.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 15:18

Wat een mooie weekvraag!

Ik denk dat mijn beste herinnering dan toch de operatie is geweest.
En dan vooral eindelijk de stap zetten om het traject te beginnen.
Ik ben al van jongs af aan met mijn gewicht aan het vechten en in eerste instantie wilde ik echt niet aan een operatie beginnen. Vooral omdat ik vond dat ik het zelf moest kunnen.
De laatste jaren werd het steeds erger en had ik er zowel lichamelijk als psychisch steeds meer last van. Dus na lang wikken en wegen me toch aangemeld via de huisarts.. ik heb nog geen seconde spijt gehad.. voel me eindelijk weer mezelf <3

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 17:10

Krtek heel veel sterkte.
Hoop dat 2026 een positief jaar voor je gaat worden.

mriek1990 gefeliciteerd!
Hoop dat je toch ondanks de onzekerheid wel kan genieten van de kleine in je buik.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 18:36

Mriek, gefeliciteerd! Wat fantastishc dat je weer zwanger bent.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 18:55

Citaat:
Weekvraag week 49
Wat is, tot nu toe, je mooiste herinnering aan het jaar 2025?

Mijn lieve oude Ed eindelijk ook hier thuis <3

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 20:15

Weekvraag 48 - wat ik zou willen eten als ik de rest van m'n leven elke dag hetzelfde moest eten? Werkelijk geen idee.. dat lijkt me verschrikkelijk. :') Denk dat ik dan toch voor iets van een pasta ga omdat je dat met veel kan combineren en goede bron van koolhydraten/energie is. :+

Weekvraag 49 - Wat is, tot nu toe, je mooiste herinnering aan het jaar 2025?
- Samen gaan wonen met mijn vriend <3 ! De weg ernaar toe was soms wat hobbelig, maar het is zo fijn om nu ons eigen plekje te hebben samen en deze stap te hebben gezet in onze relatie. + heel fijn geholpen door beide families! :j
- Vakantie naar de Dolomieten, ontzettend genoten daar!
- Momenten thuis met m'n ouders toen ik nog niet verhuisd was, dankbaar voor de meest kleine en 'simpele' momenten. <3
- Gestart zijn met de opleiding tot paardencoach, dat was ook een heel mooi moment en ook dat ik mezelf de investering waard vind. *\o/*

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 20:34

Gefeliciteerd Mriek! Geniet van je zwangerschap <3
Ik mis het echt enorm :o

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 21:03

Hmmm, lastige weekvraag...

Ik denk, het is een heel klein moment, maar de kraamvisite bij mn beste vriendin, echt zooooo lief haar zoontje!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 02:30

Citaat:
Weekvraag week 49
Wat is, tot nu toe, je mooiste herinnering aan het jaar 2025?

De geboorte van mijn dochter! :D

Mriek, gefeliciteerd met het mooie nieuws. :) Een fijnd zwangerschap gewenst!

Leuk om jullie mooiste herinnering van het jaar 2025 te lezen. :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 06:51

Sterkte krtek, alsnog een mooie herinnering. :(:)

Ook veel andere mooie of bijzondere herinneringen met familie of vrienden. <3

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 08:19

Wat een goed nieuws Mriek! Gefeliciteerd!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 08:21

Alles in huis voor mijn lootje!
Nu tijd vinden om het in tepakken en verzenden.
Hints zijn volgens mij niet te ingewikkeld. Althans dat hoop ik :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 08:29

Afgelopen jaar zit vol met mooie herinneringen met mijn dochter van 8 maanden, de mooiste is voor mij haar eerste schaterlachje. Ik vind het geweldig om haar aan het lachen te maken en dat is te merken, zodra ze mij ziet begint ze eigenlijk al.

Haar geboorte was pittig omdat ze direct daarna heel ziek werd en afgelopen jaar zijn we vaak genoeg nog voor opvolging (of andere dingen, gisteren provocatietest voor pinda allergie bijvoorbeeld) in het ziekenhuis geweest, en dan zie ik haar weer vrolijk lachen naar iedereen of heel stoer rustig blijven terwijl er in haar vinger geprikt wordt om bloed af te nemen en dan ben ik zo ontzettend trots op haar.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 09:57

Wat een mooie weekvraag! Er is zoveel slecht nieuws geweest in het topic en het is mooi dat we ook kunnen stilstaan bij alle mooie momenten van iedereen.

Mriek, gefeliciteerd en geniet van de mooie tijd die eraan gaat komen!

Krtek wat heftig zeg, gelukkig heb je een fijne vriend die alsnog een lichtpunt is voor je.

Mijn mooiste moment pfoe, ik denk toch wel de reis naar Amerika die ik samen met mijn vriend gemaakt heb. Maar ook het vinden van een nieuwe baan waar ik weer met veel werkplezier aan de slag kan, was natuurlijk ook wel verdrietig om te stoppen bij mijn vorige baan. Want ondanks dat ik de functie niet meer leuk vond had ik wel echt een ontzettend leuk team.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 11:47

Hier gisteren een rotdag, vanwege een misverstand op stal en daaropvolgende gemene verwijten mag ik helaas weer op zoek naar een nieuw verzorgpaard… het hele verhaal deel ik liever niet in dit topic, maar je mag me een pb sturen mocht je het willen weten.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 12:30

Ah, dat is echt niet leuk, Nala.
Is er geen mogelijkheid dat je er toch mag uitkomt met de eigenaar?