Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 21:17

Mijn dierbaarste herinnering van 2025: het 90-jarig jubileumsfeestje van mijn oma vieren. Ze is slecht ter been, maar wilde nog één keer met de (bijna) hele familie naar Avifauna. <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 21:27

Weekvraag toch wel de autoreis naar Italië. Voor het eerst sinds lange tijd zo lang op vakantie, voor het eerst een autovakantie waar ik zelf reed (waren met zn 2tjes), voor t eerst door echte bergen rijden, en in Italie zelf een onwijs mooie bijzondere week gehad met een groep van 25+ mensen die ik niet perse allemaal goed kende wat veel mooie herinneringen heeft opgeleverd. Alles was wauw van die reis, zon onwijs gave - out of my comfort - ervaring die achteraf helemaal niet zo out of my comfort voelde.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 21:31

Het beste uit 2025 is hoe cliché dat ook de geboorte van onze kleine lieve man <3

Daarnaast heel blij met het feit dat we eindelijk van het voorjaar groen licht kregen, na de operatie in september vorig jaar aan mevrouw haar meervoudige breuk aan het griffelbreen, om verder te gaan met beleren en inrijden van de Blonde dame. Die behalve mijn vliegles (en dat was echt mijn eigen schuld) nooit een stap verkeerd heeft gezet. (Voor de nieuwsgierige onder ons in het blauwe plekken topic staan de foto’s :') ik mag zeggen na nu goed 10 weken, ik zit nog steeds niet comfortabel haha)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 22:08

Poeh lastige weekvraag. Ben geneigd om te zeggen dat ik voor het eerst alleen met Bo naar het bos ben geweest van de zomer. Op paardengebied is dat het.

Verder alle leuke momenten met vrienden. Dat ik krom lig van het lachen en gewoon bijna moet huilen omdat ik me dan zo gelukkig voel? :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 22:10

Weekvraag week 49
Wat is, tot nu toe, je mooiste herinnering aan het jaar 2025?

Het feestje dat ik voor mijn vriend georganiseerd heb, meer bepaald zijn mega emo-reactie :')
En de reizen naar Spanje met mijn beste vrienden en Portugal met mijn vriend :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 22:11

Ik heb dit jaar veel dierbare herinneringen i.v.g. het jaar ervoor wat redelijk in het teken stond van overleven en ben voor ieder moment dankbaar en als ik nadenk waar ik het meest gelukkig van word is wanneer ik die kleine aap onder een dekentje tegen mij aan ligt op de bank met een filmpje <3 .
Verder dol blij met mijn nieuwe werk, fijne momenten met familie en vriendinnen, weer een beetje mogen proeven hoe leuk een relatie kan zijn (ook al is het niks geworden), en leuke dingen doen met m'n zoontje. Samen de sup op of lekker crossen door het bos. Ook momenten dat ik mezelf alleen voel en het zwaar is maar ook dankbaar voor wat ik wel allemaal heb.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 22:31

Hoewel ik niet echt mag klagen zijn dit niet mijn leukste jaren.
Ook dit jaar weer een uitvaart moeten regelen, hoop rompslomp daarna etc.

Mooie momenten genoeg maar niet echt een uitschieter.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 22:40

Weekvraag! Mooiste herinnering;
Lastige hoor!! Zijn meer de kleine geluksmomenten. Maar toch was de vakantie naar Tunesië en het plezier dat m’n jongste zoontje we had echt fantastisch <3

Nog even een verzend tip; ik werk op de donderdag en vrijdag. Dus kleine voorkeur voor geen levering van het pakket op die dagen :o

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 23:40

Renee schreef:
Citaat:
Weekvraag week 49

Makkelijke! De bevalling en geboorte van onze dochter <3

Idem! Nouja, bijna dan :')
2025 was voor ons een bewogen jaar met verhuizen enzo maar het hoogtepunt absoluut dat we onze 2e zoon hebben mogen verwelkomen <3

SentirJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 05:18

Heb 2 weekvragen gemist oeps.

Goh 2025 is echt wel mijn jaar. Ben mijn extra job gestart. Veel paarden al geholpen en al veel bergen verzet. Natural horsemanship leren samen met mijn veulen.

Wat zou je de rest van je leven eten als je maar één ding mag kiezen?
Goh ook een moeilijke. Macaroni met kaas en hesp.

germie

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 07:59

Mijn mooiste herinnering aan 2025 was het uitlopen van de marathon. Dat was een wens van mij en is gelukt. Die hele week was erg leuk met bokker hahahatsjoe. We hadden een auto gehuurd, een leuk hotel en we zijn echt overal geweest van wandelen in kloven, zwemmen in zee, openluchtmusea en we hebben zelfs in de sneeuw gewandeld.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 07:59

Citaat:
Weekvraag week 49

Helaas worden veel mooie moment van dit jaar overschaduwd door het overlijden van mijn vader, afgelopen zomer.

Maar het zal ongetwijfeld iets gerelateerd zijn aan onze kinderen en de prachtige ontwikkeling die zij doormaken.
En ook de koop van ons nieuwe huis en dat ik weer fijn gestart ben met werken na mijn verlof.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:01

Mijn allermooiste herinnering is toch wel samen met mijn vriend en zoon zwemmen in zee in de zomervakantie. Was de eerste keer voor onze zoon in de zee en hij vond het geweldig. Dat blije koppie was echt goud waard!

Ik had eigenlijk nog een andere herinnering willen delen die vrij recent is, alleen vind dit dat wel nog heel spannend!
In juni van dit jaar heb ik namelijk een miskraam gehad wat er best hard in heeft gehakt. We kregen vanuit het ziekenhuis te horen dat we op nieuwe zwangerschap op de natuurlijke manier eigenlijk niet hoefden te rekenen. Maar op dit moment ben ik toch 10 weken zwanger, met gelukkig al twee goede echo's achter de rug. Het blijft wel nog steeds spannend, maar kan er iedere keer een beetje meer van genieten. <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:04

Ah wat fantastisch Mriek, gefeliciteerd en ik duim voor jullie <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:33

Oh wat een mooi nieuws voor jullie, gefeliciteerd!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:35

Gefeliciteerd mriek, wat ontzettend spannend moet dat zijn. Hopelijk blijft de kleine spruit volgens het boekje groeien.

Weekvraag: 2025 was een rollercoaster. Als fanatiek voetbalsupporter heeft alles rond de club weerslag op m'n leven tegen wil en dank. Gaat het goed met de club dan fluit ik de dag door. Maar gaat het slecht dan voel ik me toch wel neerslachtiger dan ik zou willen.

Dus de laatste 3 seizoenen voelden als een toxische relatie :')

Zo stonden we van de zomer te treuren omdat de proflicentie werd ingetrokken. Ik zou mijn voetbalvrienden vrijwel niet meer zien ipv iedere week. De weekenden zouden leeg zijn. Geen wedstrijden, geen sfeeracties om aan te werken. Maar toen wonnen we het turbospoedapèl en mochten we per direct weer meedoen. De eerste paar wedstrijden heb ik met kippenvel op de tribune gestaan. Dat voelde bijna beter dan de eerste echte prijs winnen.

Al zal het deze zomer wel weer spannend worden. Maar dit seizoen pakt niemand ons meer af

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:35

Renee schreef:
Citaat:
Weekvraag week 49

Makkelijke! De bevalling en geboorte van onze dochter <3

Voor mij precies hetzelfde, lekker cliché haha <3

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:43

Ik presenteer jullie; mijn kerstboom :j

Afbeelding
Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:45

Overigens de weekvraag: ik ben dit jaar naar zuid Afrika geweest. Daar zoveel gave dingen meegemaakt. Oa de big swing gedaan, een enorm bungeejump achtig iets. Maar echt het hoogtepunt was de safari door het kruger park en daar baby olifantjes zien die voor de truck langslopen <3

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 08:52

Ik denk dat mijn santa wel kan raden wat mijn mooiste moment van 2025 is gezien er een topic over liep/loopt :o
Een moment dat na een bewogen en spannend jaar ervoor heeft gezorgd dat ik weer kan opbouwen, dromen en genieten <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:25

Mriek1990, gefeliciteerd!!!

Ik vind het een moeilijke vraag, want heb nu ik terugkijk geen bijzonder jaar gehad. 2025 kan voor mij de boeken in als saai jaar.

Als ik dan iets moet kiezen zijn het de 2 vakanties, maar echt bijzonder waren die ook niet. :o Fijn maar geen momenten die er echt uitspringen.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:34

Afgelopen twee weekvragen vind ik vrij lastig…

Qua eten. Ik heb echt afwisseling nodig, anders word ik misselijk. Zelfs tijdens een maaltijd is dit al een issue. _O-

En mooiste moment? Het waren er veel. Mijn kleintje ophalen uit Polen, mijn oudste teef op zien staan nadat ik met haast terug uit Zwitserland was terug gekomen omdat ze verlamd was en ik er heilig van overtuigd was dat ik haar moest laten inslapen en drie weken later 5 km door de Ardennen los haar zien rondrennen met de andere honden. eerste keer kampioenschapsklasse met mijn eerste show hond, mijn honden het zo onwijs gaaf zien doen tijdens de, voor mij, belangrijkste show van het jaar. Ze draaien wel allemaal om de honden. Dus mijn mooiste moment van 2025? Het samen zijn met mijn honden.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:46

germie schreef:
Mijn mooiste herinnering aan 2025 was het uitlopen van de marathon. Dat was een wens van mij en is gelukt. Die hele week was erg leuk met bokker hahahatsjoe. We hadden een auto gehuurd, een leuk hotel en we zijn echt overal geweest van wandelen in kloven, zwemmen in zee, openluchtmusea en we hebben zelfs in de sneeuw gewandeld.

Jij zegt het, maar dat is dus ook mijn mooiste herinnering. Cyprus was prachtig, de marathon indrukwekkend en dat een vriendin die dan uitloopt, het was echt geweldig. We hebben mijnen gezien en hebben inderdaad zelfs in de sneeuw gestaan. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar !!!

Voor de geinteresseerden: toen ik gister het verband losmaakte ging ik zowat over m'n nek, het had nog mega soort van nagebloed en er zat van alles in mijn haar (sorry, goor). Maar dat schijnt goed te zijn. Gistermorgen merkte ik gelijk dat ik beter hoorde en dat er dingen loskomen.

Nog een opmerking: zondag iets verzonden, dat wordt vandaag pas bezorgd, denk dat op tijd verzenden dit jaar heel belangrijk is.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:52

Moeilijke vraag, i heb ook niet echt één ding die er bovenuit springt ofzo. Alhoewel de meivakantie de reis naar malta met mijn mannen thuis (eerste vliegvakantie voro mijn kinderen) toch wel erg leuke ervaring was.
En begin van dit jaar hadden we nog geen concrete plannen, maar dit jaar hebben mijn vriend en ik samenwoonplannen gemaakt en ook een huis gekocht. Ook een mooi iets als je mij vraagt <3

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:57

Citaat:
Weekvraag week 49

Onze bruiloft en de wedding photos met het hele gezin (hond en paard erbij <3 )