Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Neonlight schreef:Bedoeling is inderdaad zo snel mogelijk uitpakken.
Wat balen Roosch! Enig idee wat het kan zijn? Dan is het ook nog te hopen dat het morgen gemaakt kan worden, of werk je donderdag ook vanuit huis?
Motorolielampje bleef rood branden terwijl ik de motorolie eergisteren nog bijgevuld heb.
Ik kan in principe redelijk makkelijk met ov naar mijn werk dus stel hij is er morgen niet dan heb ik niet direct een probleem qua werk gelukkig. Moet dan wel mn afspraak in de avond afzeggen. Vrijdag wordt wel een uitdaging. Hopelijk valt het mee, ben gehecht aan mijn trouwe bakkie. En eigenlijk geen budget voor een nieuwe, wat zijn tweedehands auto's duur geworden zeg!
Yes, de verzendperiode staat voor de deur!ik heb er heel veel zin in! Hopelijk kan de buurman een doos voor me scoren, dan kan ik dit weekend mijn pakket afmaken. De tijd van dozen scoren bij de supermarkt is ook voorbij geloof ik dus anders wordt het een uitdaging.
De hints vind ik dit jaar wel heel lastig. Na een aantal jaar mee doen probeer ik nog steeds origineel te denken maar ik loop even vast.
dus ik kan nu alle Sint en Kerst cadeaus inpakken. Dat is toch altijd weer meer werk dan je denkt.
Met kapotte auto duurt het helemaal lang naar de andere kant van het land.
Neonlight schreef:Ik heb ook dozen in verschillende maten nog staan. Mag je op komen halen Roosch.Met kapotte auto duurt het helemaal lang naar de andere kant van het land.
zo spannend!

Matheno schreef:Na Black Friday en Cyber Monday heb ik hier 20 dozen staan.
ik heb er in ieder geval 1 en nog 2 met zak hondevoer erin.
, alleen xenons nog niet geen idee of b o z die heeft, ga ik morgen achterkomen dan moet alles gekocht worden.
Citaat:Weekvraag week 49
Wat is, tot nu toe, je mooiste herinnering aan het jaar 2025?
. Ik heb in de zomer afscheid genomen van mijn Saphira, dat zat er al even aan te komen en heeft er flink ingehakt. Vakanties gingen niet soepel, werk verder niets anders dan anders, het was niet mijn beste jaar ooit zeg maar.