Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 19:54

Steenbok12 schreef:
Nevica sterkte met alles hopeloos knapt ze snel op..

En die katten tunnel, wat lief!

Waar ik benieuwd naar ben:
Wanneer pakken jullie de doos uit na ontvangst? Wachten jullie tot kerst zelf?

Meteen na ontvangst... kan echt niet wachten tot kerst. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:06

Nevica: sterkte! :knuffel:

Wat leuk al die persoonlijk afgeleverde pakketten in het vooruitzicht.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:46

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Adamootje:Is er iemand zondag op het einde van de dag thuis?

Normaal gesproken wel, maar aankomende zondag is er niemand thuis.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:14

Ik heb verdorie nog steeds geen doos. Op het werk ook gekeken, niks. Nu gaat m'n buurman morgen op zijn werk kijken voor een doos, superlief. <3

Ik heb mn dag niet, mn auto is weggesleept door de anwb en ik hoop heel hard dat het meevalt.. mn potjes zijn een beetje leeg. En ik ben toch afhankelijk van de auto voor mn werk tegenwoordig. Morgen wordt hij naar mn garage gebracht en werk ik thuis, dus ik ga maar vast duimen.

Stal_Fiore

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:39

Neonlight, nee op zich niet. De jongste heeft gisteren 2x tegen een bal aangetikt en heb hem duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was. sindsdien kijken ze er niet meer naar.

Ze vinden de tunnel echt heel leuk, liggen er beide in te pitten.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:46

Ik had een doos, maar gister na alles ingepakt te hebben twijfelde ik. Maaarrrr het past perfect *\o/*.

Er zijn dit jaar ook weer een aantal stalkers die het een stapje verder nemen en het zelf doen bezorgen zie ik. Wat leuk!

Wat schattig zo onder de boom voor de katten hun eigen plekje!

Wat balen van je auto Roosch. Hopelijk valt het mee...

Ik pak het ook gelijk uit, ben veel te ongeduldig om te wachten haha. Ik denk ook als ik weet dat mijn pakket bezorgd is bij mijn lootje dat ik ook elke 5 minuten het topic ga refreshen :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:52

Ik pak het ook direct uit.
Hooguit dat ik wacht tot na het avondeten. :=

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:53

Het is ook de bedoeling lekker gelijk uitpakken en proberen je santa te raden :P niet bij de kerstboom leggen en met kerst samen met de familie uitpakken hoor.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:01

Ik pak ook direct uit, of na het avondeten en sporten. Ligt eraan op welke dag het pakket geleverd wordt haha.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:07

Ik heb het geduld niet, dus zodra ik het in huis heb pak ik het ook uit, haha. Je denkt toch niet dat ik ook maar 1 minuut ga wachten. LOL.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:20

Bedoeling is inderdaad zo snel mogelijk uitpakken. :)

Wat balen Roosch! Enig idee wat het kan zijn? Dan is het ook nog te hopen dat het morgen gemaakt kan worden, of werk je donderdag ook vanuit huis?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 22:26

SSS bericht, bijna verzendtijd! {:)

Nog even wat handige informatie voordat we de verzendperiode ingaan.

De verzendperiode is tussen 6 en 18 december. Bij verzenden op 18 december moet het pakket voor 16:00 uur bij het DHL/PostNL punt afgegeven zijn.
Bewaar je verzendbevestiging goed!
Als je via de app een label aanmaakt komen jouw gegevens hier ook op te staan. Ons advies is dan ook om geen label via de app aan te maken, zodat jouw lootje jou niet op die manier kan raden.
Een handige tip: Gebruik het adres van jouw lootje ook als afzender. Als het pakket dan retour gaat, gaat deze weer retour naar het adres van jouw lootje. Moet je ook jouw naam invullen? Vul dan Secret Santa in. Zo blijf je anoniem.

Let goed op de voorkeur (DHL/PostNL) die jouw lootje heeft opgeschreven. Sommige lootjes hebben een pakketpunt opgegeven. Heeft jouw lootje gekozen voor een pakketpunt? Laat dan even aan Banjer of Neonlight weten wanneer het pakket is aangekomen op het pakketpunt, zodat zij dit door kunnen geven aan jouw lootje.

Algemene informatie

Bij ontvangst van jouw pakket plaats je een foto/bericht in dit topic. marleen_88 houdt dit jaar de lijst bij van ontvangen pakketten en geraden Santa's dus zo kan ze goed in de gaten houden welk pakket al ontvangen is.

Als je jouw pakket uitgepakt hebt, plaats hier in het topic dan een verslagje. Vervolgens mag je dan raden wie jouw Santa is! *\%/* Mocht je het geraden hebben en heeft jouw Santa dit bevestigd? Dan zal marleen_88 de lijst weer updaten en regelmatig hier in het topic plaatsen. Hints vragen als je er niet uitkomt mag altijd! Dit kan bij de organisatie of via het topic.

Heb jij nog vragen voor jouw lootje? Stuur deze dan naar degene waar jij jouw lootje van hebt gekregen (Banjer of Neonlight ).

Heb jij nog algemene vragen of gaat er iets niet lekker in dit topic? Stuur dan een berichtje naar Lavitabella.

De organisatie wenst jullie allemaal heel veel plezier!! {:) <|-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:18

Neonlight schreef:
Bedoeling is inderdaad zo snel mogelijk uitpakken. :)

Wat balen Roosch! Enig idee wat het kan zijn? Dan is het ook nog te hopen dat het morgen gemaakt kan worden, of werk je donderdag ook vanuit huis?

Motorolielampje bleef rood branden terwijl ik de motorolie eergisteren nog bijgevuld heb. :=

Ik kan in principe redelijk makkelijk met ov naar mijn werk dus stel hij is er morgen niet dan heb ik niet direct een probleem qua werk gelukkig. Moet dan wel mn afspraak in de avond afzeggen. Vrijdag wordt wel een uitdaging. Hopelijk valt het mee, ben gehecht aan mijn trouwe bakkie. En eigenlijk geen budget voor een nieuwe, wat zijn tweedehands auto's duur geworden zeg!

Yes, de verzendperiode staat voor de deur! :D ik heb er heel veel zin in! Hopelijk kan de buurman een doos voor me scoren, dan kan ik dit weekend mijn pakket afmaken. De tijd van dozen scoren bij de supermarkt is ook voorbij geloof ik dus anders wordt het een uitdaging. :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:50

Ik heb net alle kadootjes uit de kast gehaald, ik ga inpakken !!! Gisteren bloedzuigertherapie gehad, echt heel goor vond ik het maar na 20 jaar ellende met m'n oren hoor ik beter, zelfs met maandverband op m'n oren.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:59

Ik ga nu op zoek naar inpakpapier en 1 cadeautje en dan inpakken maar.

Wat apart bloedzuigertherapie maar als het helpt!
Voel je daar iets van?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:15

Hopelijk valt het mee met je auto Roosch.

Hahahatsjoe, dat klinkt spannend. Maar fijn dat het effectief was. Wat houdt het precies in?

Jeeeeej! Bijna tijd voor verzenden! Vandaag en morgen nog even de laatste hand aan m’n pakket en dan is alles klaar.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:19

hahahatsjoe schreef:
Ik heb net alle kadootjes uit de kast gehaald, ik ga inpakken !!! Gisteren bloedzuigertherapie gehad, echt heel goor vond ik het maar na 20 jaar ellende met m'n oren hoor ik beter, zelfs met maandverband op m'n oren.

Hoe gaat dat in zijn werk?

Beste Beheer, bedankt voor de verzendtips, want als belg zijnde heb ik me bij mijn eerste SS jaren geleden zo meteen verraden via online aanmaak verzendlabel.

Vriendin haar tweede chemo ging donderdag al niet door (te weinig witte bloedlichamen), maandag viel opeens haar haar uit, dus gisteren al meteen pruik gaan bestellen. Het is zo verdrietig ;( en dat ook nog eens voor kerst.

Ik heb nog een SS te kopen voor mijn werk, budget 10 euro, voor collega tegen de 30, sportief. Ik heb 0 idee, iemand tips?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:25

Nu ben ik daar ook wel benieuwd naar.
Thuiswerken was gisteren heel effectief, heb de laatste puntjes op de i gezet en de dozen staan klaar. Alleen nog wat erin om op te vullen en dan kunnen ze dicht geplakt worden. Enige wat ik verder nog moet doen is verzendlabels aanmaken.
Kaarten en hints zitten er ook in dus die kan ik niet meer vergeten.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:44

Linnie050 schreef:
Ik ga nu op zoek naar inpakpapier en 1 cadeautje en dan inpakken maar.

Wat apart bloedzuigertherapie maar als het helpt!
Voel je daar iets van?

Je voelt het als ze bijten, maar dat zijn een soort speldeprikjes, stelt niets voor. Ik had er 6, 3 aan elke kant bij het oor.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:50

Stal_Fiore schreef:
Hahahatsjoe, dat klinkt spannend. Maar fijn dat het effectief was. Wat houdt het precies in.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze zetten bloedzuigers op je, die bijten, zuigen zich vol en vallen eraf. Met het bijten voegen ze iets medicinals toe aan je bloed. Afwachten wat het doet, maar ik hoor dus al beter ondanks het maandverband op m’n oren (je kunt tot 24 uur verder na lekken). En ik heb echt al 20 jaar gedoe met mijn oren, sinds ik naar Australie ging en ziek werd in het vliegtuig.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:36

Het ziet er wel raar uit nu Hahatsjoe. Maar ik weet dat bloedzuigers echt goede dingen kunnen doen. Ze worden er apart v oor gekweekt en mogen ook maar 1 keer gebruikt worden.
Ik heb dat overwogen bij mijn achillespees, maar het had geen nut meer zeiden meerdere mensen die dit met bloedzuigers aanbieden. Heb toen ook contact gehad met een bevriende dierenarts in Duitsland die dit wel toepast bij peesblessures bij paarden. Die zei ook hetzelfde.

Maar het schijnt dus in sommige gevallen te werken. Goor ja, een beetje, maar als het werkt is het mooi.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:53

Wel grappig om zo in je eigen keuken te zitten, haha!
En kunnen ze dat nog herhalen, die behandeling?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:48

Oh joh wat bijzonder zo'n behandeling hahahatsjoe, maar super als het werkt!

Goede verzendtips!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:23

@stal-fiore, oh, geniaal die kattetunnel en dat ze er ook nog gebruik van maken :+ bljiven katten, soms is de verpakking leuker dan het ding wat erin zit.

@Roosch, hopelijk valt je auto mee.

@hahahatsjoe, iewwwww, maar als het helpt.... dan gaan!!

Moet gaan shoppen, maar ljif wil niet.. :') iets te veel gedaan met weer naar oude huis moeten, terwjil mijn hoofd in paniek rondjes rent omdat het nog geen idee heeft wat te kopen en ik hier niuew ben en geen idee heb waar je beetje leuk kan winkelen, hier in dorp en dorpen ernaast in ieder geval niet :+ , wel supermarkten enzo, maar geen winkeltjes voor leuk cadeautje als je tohc al geen flauw benul hebt van wat je moet kopen. :o
Had ooit 1 cadeautje, maar dat kwam niet heel thuis... Toen een 2e gekohct, die ging in huis stuk.. :') en toen was ik er klaar mee met dat ding.

Dus sorry lootje als je iets krjigt waarvan je denkt, HUH????? :+
Maar ik denk dat ik morgen op expeditie moet naar stad hier in de buurt...

Bergen op Zoom, iemand tips voor daar ergens leuke winkeltjes, ik weet de Lidl, de praxis, leenbakker en de action en daar houdt het mee op.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:43

Ik heb alle cadeautjes ingepakt, nu nog de hints toevoegen en dan kan het op de post :D