Maar moest naar oude huis, had nog wat gedoe, gesloopt
Vervolgens zieke hond (ondertussen weer stuk opgeknapt, die voelde zich ehct beroerd) terwjil ik eigenljik naar een uitvaart vaneen tante moest
, maar hond had blaasontsteking en uitvaart was 2 uur rijden heen en 2 uur terug, mits je geen files zou hebben en op tjidstip dat heen sowieso files zou betekenen, dus nog eerder weg. Dus niet gegaan
vind dat wel heel erg,maar met zieke hond die om de haverklap moest plassen was het kansloos... Maar vind het wel ehct rot dat ik er neit heen kon. LW Daisy, zo gave vakantie moet dat zjn geweest.
Maar Vera, jouw reis ook wel heel gaaf.
Nala, oh dat is wel leuk dat je overbuurman je met bakken kan helpen.
En gefeliciteerd met je examen.
Zertab, sterkte met het verlies van Bo.
marleen_88 schreef:Ik had nog een mooie 1+1 actie. Eentje voor mezelf, de andere voor mijn lootje.
Ik had hem al klaar staan voor verzenden, toch nog wat toegevoegd dus.
da's wel slimme zet. StonedRomy schreef:[
Daarom ga ik naar zuid Frankrijk voor een maand deze winter. Warmer zou beter zijn… maar dan kunnen de hondjes niet mee.
Zonder mijn injecties ben ik allergisch voor alles onder de 14 graden. Dat houdt dus ook in dat ik niets uit de koelkast mag pakken/eten/drinken. Maar gelukkig heb ik de injecties tegenwoordig. Al drink ik nog altijd liever niets op koelkast temperatuur bijvoorbeeld
Jeetje, dat is ehct je leven moeten aanpassen.... want het is vaak kouder dan dat....
fohadie schreef:Ik lig nog in het ziekenhuis. Mag over een uur naar huis, maar dan red ik de laatste trein niet meer en omdat er nog bedden vrij zijn, in overleg besloten om een nachtje te blijven. Alles is goed gegaan, maar wel een stuk pijnlijker dan de vorige keer. Lief hoe jullie reageren.![]()
Mijn schoonmoeder zou me vanaf het station komen halen, maar ook zij ligt weer eens in het ziekenhuis. Ze moest vanmiddag voor controle daar zijn en is toen gestruikeld. Ze is nu eenmaal Stef Stuntpiloot en weigert met stok of rollator te lopen, dus ze struikelt vaak. Alleen nemen ze dat in het ziekenhuis serieus, want boven de 70 en vele onderliggende kwalen. Ze heeft nergens last gan, maar mag pas naar huis als ze binnenste buiten is gekeerd.
Nu heb ik medelijden met mijn man. Ik lig in Amsterdam, zij in Tilburg (daar wonen we ook) maar hij kan zich niet in 2en splitsen.
Oh, dat is ehct erg, wel fjin dat je nog nachtje kan bljiven en dat ze je niet op straat zetten...
Beterschap en wel voorzihctig blijven doen he!?
En fijn dat je schoonmoeder ook weer thius is.
@Foxy80, wat erg, heel veel sterkte.... dat is ehct rot vorm van kanker.
@apple, wat gaf dat je Trans Mongolie express hebt gedaan!
Weekvraag 48... hmmm jeetje, rest van je leven eten als je 1 ding mag kiezen... dan moet ik iets kiezen wat beetje variabel is..
INderdaad friet zou kunnen, maar tikje ongezond... elke dag.
Ik denk nasi met babipangang, ja, als vegetarier
, maar ik vind dat ehct heel erg lekker
Staat nu dus niet op het menu en foe yong hai is ook lekker, maar niet hetzelfde
Pasta schotel van het een of ander met berg groente is ook wel optie, vind ik ook zalig... tortelini of zo... of lasagne...
Maar levenslang maar 1 ding, hmmm... dat gaat snel vervelen.
@Keizerinnn, dat hoofd, noop, geen vrienden gemaakt met je setje.ehhh petje...
germie schreef:Slik, het is volgende week al december. Wat gaat de tijd snel zeg.
Moet dan ook binnenkort maar eens wat gaan inpakken.
Leuk kaartje.
Zwaar slik...
Heb een doos....
Had een groot klein cadeautje, dat ging stuk..
Kocht vervanging.. dat ging stuk...
Toen was ik het zat laatste poging voor dit kleine dingetje erbji.
Maar meot dus nog wat gaan kopen en heb werkeljik geen flauw idee wat
@Bienotje, gefeliciteerd.
Mjin huis is onder voorbehoud verkocht
KM_Ris schreef:Ohh wat super lief dat je er naar vraagt!![]()
Het gaat eigenlijk heel goed met me.. de eerste 2 weken vond ik wel pittig, en het is natuurlijk een hele zoektocht met welk eten wel of niet goed valt.. Ik heb gelukkig ook weinig pijn gehad. Het enige wat ik afentoe lastig vind is maat houden met water drinken.. ik ben gewend om heel veel water te drinken en dat gaat nog wel maar natuurlijk niet zoveel in een keer.. soms denk ik er niet bij na, drink ik een half glas water in 1 keer en dan is het wel ojee wat heb ik gedaan![]()
Maar verder is er eindelijk een stukje rust in mijn hoofd, ik voel me voldaan en merk nu zelfs dat ik mezelf afentoe er juist toe aan moet zetten om wat te eten. Ik ben vanaf het begin van het traject (8 september) tot nu 17 kilo kwijt en ik voel me al zoveel fitter.
Wauw zoveel al!! Met drinken ljikt me dat ook wel heel lastig, zeker als je dorst hebt.
@Stal_fiore, ook wel benieuwd naar die kattentunnel.
germie schreef:Hier geen kerstboom.
En verder geluk gehad. Mijn paard is vannacht door de houten grup op stal gezakt. Kennelijk was er iets verrot (heb het niet gemerkt, gisteren de hele stal nog uitgemest). Gelukkig geen wonden of kreupelheden. Stalhouder heeft dus vanmiddag de grup gerepareerd.
Zo dan, dat had heel fout kunnen gaan....
kerstboom staat hier wel, maar dozen van de spullen staan ook nog midden in de kamer.
Was tig keer aan het wassen wegens hondenlekkage en nu heeft de wasmahcine de geest gegeven in ieder geval centrifugeert ie niet meer.
Had ik per ongeluk vergeten dat spijkerbroek nieuw was en erbij in gemikt.. Ja hoor, alles blauw...
. Wel balen want mijn mooie rood geblokte kesrtkleedje van de foto met de hond is nu ... blauw
rood geblokt.. 
En nog grappige.. was in oude huis, ging ramen dicht doen, want ik ging weg. Viel badkamer deur dicht
Maar ja... aan binnenkant zit geen deurklink
, dus zat ik vast. Telefoon lag beneden op de lading. Ik uit raam geroepen, gelukkig achterbuurvrouw die net tuin in liep, die heeft me gered. En ik had achterdeur nog niet op slot en liep rond met sleutels om mjin nek, dus had die nog raam uit kunnen gooien. 

en gisteren opgezet, want ja hij lag toch al in de garage