Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 00:14

Sorry alweer....
Maar moest naar oude huis, had nog wat gedoe, gesloopt %)
Vervolgens zieke hond (ondertussen weer stuk opgeknapt, die voelde zich ehct beroerd) terwjil ik eigenljik naar een uitvaart vaneen tante moest ;( , maar hond had blaasontsteking en uitvaart was 2 uur rijden heen en 2 uur terug, mits je geen files zou hebben en op tjidstip dat heen sowieso files zou betekenen, dus nog eerder weg. Dus niet gegaan :o vind dat wel heel erg,maar met zieke hond die om de haverklap moest plassen was het kansloos... Maar vind het wel ehct rot dat ik er neit heen kon.

LW Daisy, zo gave vakantie moet dat zjn geweest.
Maar Vera, jouw reis ook wel heel gaaf.

Nala, oh dat is wel leuk dat je overbuurman je met bakken kan helpen.
En gefeliciteerd met je examen.

Zertab, sterkte met het verlies van Bo.

marleen_88 schreef:
Ik had nog een mooie 1+1 actie. Eentje voor mezelf, de andere voor mijn lootje. *\o/*

Ik had hem al klaar staan voor verzenden, toch nog wat toegevoegd dus.

:+ da's wel slimme zet.

StonedRomy schreef:
[
Daarom ga ik naar zuid Frankrijk voor een maand deze winter. Warmer zou beter zijn… maar dan kunnen de hondjes niet mee.

Zonder mijn injecties ben ik allergisch voor alles onder de 14 graden. Dat houdt dus ook in dat ik niets uit de koelkast mag pakken/eten/drinken. Maar gelukkig heb ik de injecties tegenwoordig. Al drink ik nog altijd liever niets op koelkast temperatuur bijvoorbeeld

Jeetje, dat is ehct je leven moeten aanpassen.... want het is vaak kouder dan dat....

fohadie schreef:
Ik lig nog in het ziekenhuis. Mag over een uur naar huis, maar dan red ik de laatste trein niet meer en omdat er nog bedden vrij zijn, in overleg besloten om een nachtje te blijven. Alles is goed gegaan, maar wel een stuk pijnlijker dan de vorige keer. Lief hoe jullie reageren. <3

Mijn schoonmoeder zou me vanaf het station komen halen, maar ook zij ligt weer eens in het ziekenhuis. Ze moest vanmiddag voor controle daar zijn en is toen gestruikeld. Ze is nu eenmaal Stef Stuntpiloot en weigert met stok of rollator te lopen, dus ze struikelt vaak. Alleen nemen ze dat in het ziekenhuis serieus, want boven de 70 en vele onderliggende kwalen. Ze heeft nergens last gan, maar mag pas naar huis als ze binnenste buiten is gekeerd.

Nu heb ik medelijden met mijn man. Ik lig in Amsterdam, zij in Tilburg (daar wonen we ook) maar hij kan zich niet in 2en splitsen.

Oh, dat is ehct erg, wel fjin dat je nog nachtje kan bljiven en dat ze je niet op straat zetten...
Beterschap en wel voorzihctig blijven doen he!?
En fijn dat je schoonmoeder ook weer thius is.

@Foxy80, wat erg, heel veel sterkte.... dat is ehct rot vorm van kanker.

@apple, wat gaf dat je Trans Mongolie express hebt gedaan!

Weekvraag 48... hmmm jeetje, rest van je leven eten als je 1 ding mag kiezen... dan moet ik iets kiezen wat beetje variabel is..
INderdaad friet zou kunnen, maar tikje ongezond... elke dag.
Ik denk nasi met babipangang, ja, als vegetarier :+ , maar ik vind dat ehct heel erg lekker :') Staat nu dus niet op het menu en foe yong hai is ook lekker, maar niet hetzelfde :+
Pasta schotel van het een of ander met berg groente is ook wel optie, vind ik ook zalig... tortelini of zo... of lasagne...
Maar levenslang maar 1 ding, hmmm... dat gaat snel vervelen.

@Keizerinnn, dat hoofd, noop, geen vrienden gemaakt met je setje.ehhh petje...

germie schreef:
Slik, het is volgende week al december. Wat gaat de tijd snel zeg.
Moet dan ook binnenkort maar eens wat gaan inpakken.

Leuk kaartje. :D

Zwaar slik...
Heb een doos....
Had een groot klein cadeautje, dat ging stuk..
Kocht vervanging.. dat ging stuk...
Toen was ik het zat laatste poging voor dit kleine dingetje erbji.
Maar meot dus nog wat gaan kopen en heb werkeljik geen flauw idee wat :roll: 8)7

@Bienotje, gefeliciteerd.
Mjin huis is onder voorbehoud verkocht *\%/*

KM_Ris schreef:
Ohh wat super lief dat je er naar vraagt! <3
Het gaat eigenlijk heel goed met me.. de eerste 2 weken vond ik wel pittig, en het is natuurlijk een hele zoektocht met welk eten wel of niet goed valt.. Ik heb gelukkig ook weinig pijn gehad. Het enige wat ik afentoe lastig vind is maat houden met water drinken.. ik ben gewend om heel veel water te drinken en dat gaat nog wel maar natuurlijk niet zoveel in een keer.. soms denk ik er niet bij na, drink ik een half glas water in 1 keer en dan is het wel ojee wat heb ik gedaan :')
Maar verder is er eindelijk een stukje rust in mijn hoofd, ik voel me voldaan en merk nu zelfs dat ik mezelf afentoe er juist toe aan moet zetten om wat te eten. Ik ben vanaf het begin van het traject (8 september) tot nu 17 kilo kwijt en ik voel me al zoveel fitter.

Wauw zoveel al!! Met drinken ljikt me dat ook wel heel lastig, zeker als je dorst hebt.

@Stal_fiore, ook wel benieuwd naar die kattentunnel.

germie schreef:
Hier geen kerstboom.

En verder geluk gehad. Mijn paard is vannacht door de houten grup op stal gezakt. Kennelijk was er iets verrot (heb het niet gemerkt, gisteren de hele stal nog uitgemest). Gelukkig geen wonden of kreupelheden. Stalhouder heeft dus vanmiddag de grup gerepareerd.

Zo dan, dat had heel fout kunnen gaan....

kerstboom staat hier wel, maar dozen van de spullen staan ook nog midden in de kamer.
Was tig keer aan het wassen wegens hondenlekkage en nu heeft de wasmahcine de geest gegeven in ieder geval centrifugeert ie niet meer.
Had ik per ongeluk vergeten dat spijkerbroek nieuw was en erbij in gemikt.. Ja hoor, alles blauw... :roll: -:(- .
Wel balen want mijn mooie rood geblokte kesrtkleedje van de foto met de hond is nu ... blauw >;) rood geblokt..
Afbeelding

En nog grappige.. was in oude huis, ging ramen dicht doen, want ik ging weg. Viel badkamer deur dicht 8)7
Maar ja... aan binnenkant zit geen deurklink _-:( , dus zat ik vast. Telefoon lag beneden op de lading. Ik uit raam geroepen, gelukkig achterbuurvrouw die net tuin in liep, die heeft me gered. En ik had achterdeur nog niet op slot en liep rond met sleutels om mjin nek, dus had die nog raam uit kunnen gooien.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 07:29

Weekvraag: Broccoli met aardappeltjes en jus en een rundergehaktbal. Omdat het gezond is :D :+ .

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 07:39

Zertab dikke knuffel.

Germie dat s inderdaad geluk !

Dit jaar is een raar jaar met leuke dingen (vakantie en concertjes) maar ook veel nare dingen. Als je astrologen moet geloven is het een jaar om los te laten en af te sluiten. Dat geloof ik wel.

boeflover

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 07:43

Gefeliciteerd met de verkoop Sjolvir, en wat een geluk dat de buurvrouw je hoorde in de badkamer :))

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 07:54

Dat is schrikken Germie! Fijn dat je stalhouder het meteen op pakt.

Ik heb dit weekend al m'n cadeautjes ingepakt en in de doos gestopt. Ik wil nog 2 cadeautjes halen, en ik weet ook al wat. Moet het alleen nog ff doen. Dan is 'ie wel klaar voor verzending denk ik *\%/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:31

Wat een geluk heb je gehad Sjolvir, met de achterbuurvrouw. Hopelijk heb je snel een minder turbulente tijd en kunnen jullie genieten in het nieuwe huis. :(:)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 10:15

Oef Germie dat had ook wel anders af kunnen lopen, gelukkig is het goed gegaan met je paard.

Geluk Sjolvir dat de buurvrouw dan net in de tuin liep. Anders zit je daar mooi :+
Zonde wel van je kleedje (en de wasmachine).

Is dat een nepboom Fiore? Is wel een mooie!

Ik heb zaterdag een kerstboom gekocht, een echte :) en gisteren opgezet, want ja hij lag toch al in de garage :D We zijn ook begonnen aan een kerstdorpje, dus daar ook wat spullen voor gehaald. Die gaan we nog wel wat verder tweaken maar hoeft gelukkig ook niet gelijk perfect. De fel gele lampjes vind ik wel wat lelijk :+

Afbeelding
Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 11:14

Oooh, leuk dat je de boom al hebt staan! Mooie maat ook :)
Ik ga m volgende week opzetten, Dinsdag denk ik!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 11:23

Bijna tot aan t plafond :D
Maar hij is niet mega breed, dus de gordijnen kunnen nog dicht, ook wel fijn.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 12:22

miccamaaike schreef:

Oehw, waar heb je die gehaald? Want alle bomen hier bij de Hornbach zijn altijd zo mega breed...

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 14:10

Wederom veel sterkte voor iedereen die dat kan gebruiken.
Sorry als dat wat onpersoonlijk overkomt, maar jullie gaan me gewoon te hard om op iedereen apart te reageren. Ik merk dat ik iets te druk ben met andere zaken de laatste tijd.

Citaat:
Weekvraag week 48
Wat zou je de rest van je leven eten als je maar één ding mag kiezen?

Ik kan niets bedenken dat ik iedere dag zou willen eten. Ik ben dol op lasagne, maar zelfs daar had ik wel even genoeg van toen ik dat drie keer in één week te eten kreeg.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 14:40

Schrikken, Germie

Zo, je bent al veel afgevallen KM-Ris. Wat goed van je!

Met mij gaat het nog steeds volgens plan, gelukkig. Vanaf vandaag mag ik in principe alles weer en vanaf donderdag ga ik weer aan het werk.

Ik doe het nog wel wat rustiger aan, maar dat hoeft in principe dus niet.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 14:45

fohadie schreef:
Schrikken, Germie

Zo, je bent al veel afgevallen KM-Ris. Wat goed van je!

Met mij gaat het nog steeds volgens plan, gelukkig. Vanaf vandaag mag ik in principe alles weer en vanaf donderdag ga ik weer aan het werk.

Ik doe het nog wel wat rustiger aan, maar dat hoeft in principe dus niet.

Fijn zeg!
Voel je, je ook goed?

Km_Ris, wat goed zeg!

Oei, Sjolvir. Wat een geluk dat de buurvrouw er was!

Mijn dilemma van deze week: ik heb al flink wat (lees: vér over budget) cadeautjes voor mijn lootje en dacht alles wel te hebben.
Maar ik heb een veel te grote doos.
Dus ga ik nu nog meer cadeautjes kopen of op zoek naar een kleinere doos?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 15:47

Nee joh, krantenpapier erbij en een ballenbakeffect creëeren!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 16:18

Stal_Fiore dat is meestal haar standaard blik, tenzij je met eten aankomt haha. Uiteindelijk vond ze het allemaal wel prima gelukkig.

Ah leuk de eerste kerstbomen staan weer. Wij hebben hem gister ook weer opgezet. Toch wel weer heel gezellig in huis. Ik had vorig jaar ook sierkaarsen in kerstboomvorm gekocht als letterlijke sierkaarsen. Vriend heeft ze vorig jaar ook niet aangeraakt, nu stonden ze nog geen 2 uur en ze moesten ineens aangestoken worden, want dat is gezellig. Hebben al ruim een halfjaar geen kaarsen meer aangehad. Ik ben nu sad want ze waren zo leuk, nu zijn het hoopjes kaarsvet ;(.

Ik ga zo de laatste dingen halen voor mijn pakket en dan ga ik alles inpakken. Zit voor werk in een hotel dus heb alles meegesleept zodat ik daar alles rustig kan inpakken zonder een hond die het inpakpapier wil opeten en een vriend die in mijn nek zit te hijgen. En dan is het 2x knipperen en dan mogen we al gaan verzenden *\o/* *\o/*.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 16:26

Cadeautjes zijn voor Silvan! Aldus mijn 3-jarige toen ik net de cadeautjes aan het inpakken was voor mijn lootje :')

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 16:32

Sjolvir, wat naar dat je niet naar de uitvaart kon. Maar ook heel vervelend dat je hond zo ziek is. Hoe gaat het nu?
Ondertussen ook gefeliciteerd met het onder voorbehoud verkocht van je huis.

MiccaMaaike, nee het is een echte. Die van jou is ook super mooi!

Jolien, hahah goed dilemma. Ik zou zeggen lekker opvullen met papier ofzo.

Keizerin, geweldig. Ik ken het, heb ook zo’n heerlijke
Merrie.

Ik moet eigenlijk van alles doen, maar mijn niet-schoot-kat is een uurtje geleden op schoot komen liggen. En jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik dan echt moet blijven zitten… hihi.
Hier een fotootje van toen hij net zat, inmiddels ligt ie languit. Zo lief!

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 21:58

SSS Vragen!

Apple:Vanwege de inhoud van je pakketje is het wellicht veiliger als het persoonlijk wordt afgegeven. Je Santa heeft daarvoor iets kunnen regelen, maar is dat voor jullie ook mogelijk?Zo ja, welke dagen/tijdstippen kan de arreslee langskomen om je pakket te brengen?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 23:29

_AB_ schreef:
miccamaaike schreef:

Oehw, waar heb je die gehaald? Want alle bomen hier bij de Hornbach zijn altijd zo mega breed...

Bij de Intratuin

Leek me ook te mooi voor een nepperd stal_fiore. Heb denk ik het bericht van LWDaisy gelezen alsof hij van jou kwam. Verwarrings :+

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 04:42

Ah, thanks!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 07:39

Hier kunnen we eindelijk aan de boom beginnen - de kat is eindelijk uit haar pyjama, dus die is klaar om de boel terug af te breken :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 08:42

Vanmorgen een heel lief kaartje van het beheer in mijn brievenbus, dankjewel <3

Afbeelding

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 08:49

Wat lief zeg!

Ik heb gisteren mijn hints afgemaakt. Dus ik kan het pakket op dag 1 gaan verzenden. Of zal ik wachten tot de laatste dag? Voor mijn lootje een vraag, voor mij een weet :Y) {:) [&]

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 08:52

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Apple:Vanwege de inhoud van je pakketje is het wellicht veiliger als het persoonlijk wordt afgegeven. Je Santa heeft daarvoor iets kunnen regelen, maar is dat voor jullie ook mogelijk?Zo ja, welke dagen/tijdstippen kan de arreslee langskomen om je pakket te brengen?

Wat leuk!
Persoonlijke Santa Post :D

Eens kijken. 8 en 9 december na 20:00u, woensdagochtend 10 december (en vervolgens na 20:00u) vrijdag 12 december werk ik de hele dag thuis. Zaterdag 13 december in de avond. Dan weer woensdag 17e na 20:00u en vrijdag de 19e werk ik weer de hele dag thuis.

Hopelijk zit daar een tijd tussen dat het gaat lukken :=

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 08:52

Tancreda4 schreef:
Wat lief zeg!

Ik heb gisteren mijn hints afgemaakt. Dus ik kan het pakket op dag 1 gaan verzenden. Of zal ik wachten tot de laatste dag? Voor mijn lootje een vraag, voor mij een weet :Y) {:) [&]

Ik verstuur mijn pakket gewoon elke dag :+ zoals elk jaar :+