Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 06:21

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48
Wat zou je de rest van je leven eten als je maar één ding mag kiezen?

Ik denk dat ik dan het meeste plezier uit een salade haal maar telt dat als 1 ding? Anders ga ik voor die medische voedingsdrankjes. Ik denk dat je daar iig lichamelijk het minst van aftakelt.

ManonGrr

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 07:45

Voor de weekvraag is voor mij maar één denkbaar antwoord: PIZZAAAAAAA

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 08:23

Sterkte Zertab!

Wat lief dat het secret santa beheer zoveel kaartjes al heeft verstuurd. Ik vind jullie sowieso een top beheer dus bedankt daarvoor.

Als ik de rest van mn leven maar 1 ding zou mogen eten, zou ik iedere dag een traybake maken, daar valt eindeloos mee te variëren en ik vind het heerlijk. Als het echt een gerecht moet zijn zou ik zeggen lasagne want dat lijkt me dan het meest voedzaam.

Ik las de vraag eerst meer als dat je 1 ingrediënt zeg maar mocht kiezen, dan zou ik voor aardappels gaan omdat je daar wel veel verschillende dingen mee kunt maken.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 08:56

Weekvraag is lastig :-)

Bij mij hangt het erg van het seizoen af wat ik graag eet, nu zo in de winter komt de boerenkoolstamppot met worst en spekjes weer op het menu :D , maar om dat nu de rest van mijn leven alleen maar te eten :=

Dan kom je toch al snel bij de meer generieke omschrijvingen terecht zoals 'salade' of 'traybake' oid. Ik heb graag iets warms, dus ik denk dat ik dan ga voor soep :-)

Kun je alle kanten mee op, wintersoepen, zomersoep, erg gevulde soep, etc.etc.etc..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 09:00

Ik ga eerst weer even een paar pagina's bijlezen zie ik, reageer ik later weer en dan ook op de weekvraag :-)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 09:47

Wat ik vooral bijlees is vooral veel pech en verdrietig nieuws. Sterkte nog voor wie het kunnen gebruiken.

Hier huis van de week verkocht, grootste drukte achter de rug. Eerst van het weekend even bijtanken in de sauna en vanaf nu ook weer focus op SS en de cadeautjes en het pakket compleet maken :-)

En betreft de weekvraag: kapsalon! Diepgaande gedachte erachter is dat ik altijd nog het vlees, patat en de sla los kan eten en dus afwisseling hou want elke dag hetzelfde eten zou me snel tegen gaan staan :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 10:23

Sterkte Zertab. Het houdt niet over hier.

Oh, wat ik voor eeuwig en 3 dagen wil eten? Pasta, kan je alle kanten mee op en ook in de oven schuiven (lasagne!)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 11:31

Weekvraag : euhm euhm. Ik ga denk ik voor een lekkere pasta van de Italiaan hier om de hoek ..

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 12:07

Gefeliciteerd met de verkoop Bienotje!

M.b.t. de weekvraag kies ik chocolade :Y)
Al moet ik er echt niet aan denken om iedere dag hetzelfde te eten, ik wissel nu al een paar x per jaar van ontbijt omdat ik dan de crackers/muesli/brood etc weer beu ben haha

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 13:35

boeflover schreef:
Gefeliciteerd met de verkoop Bienotje!

M.b.t. de weekvraag kies ik chocolade :Y)
Al moet ik er echt niet aan denken om iedere dag hetzelfde te eten, ik wissel nu al een paar x per jaar van ontbijt omdat ik dan de crackers/muesli/brood etc weer beu ben haha

Haha zo herkenbaar! Mijn vorige werkgever at altijd hetzelfde als lunch en dat al jaren. Met uitzondering een lunch ergens of als we iets bestelde. Maar ik kwam ene maand aan met crackers dan weer smoothiebowls, tosti's, kliekjes, gewoon brood of weer wat anders. Snap niet dat mensen altijd maar zelfde kunnen eten zonder dat het ze verveeld. Ook wel beetje jaloers daarop want dat zou het soms allemaal wel wat simpeler maken dan moeten nadenken wat haal ik in huis en waar ga ik zin in hebben :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 13:55

Even update na mijn ikea probleem eerder in dit topic: de hoezen liggen op het afhaalpunt, HOERA!!!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 14:40

Lekker Bienotje even bijtanken in de sauna, ik ben toevallig vanochtend geweest, toch wel lekker zo'n ochtendje ontspannen. Gefeliciteerd met verkoop!

Fijn Foxy!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 15:04

Veel sterkte nog zertab!

En ook voor de rest die het nodig hebben Y;( het is allemaal zo verdrietig.

Als antwoord op de weekvraag… niet heel origineel maar moet toch echt sushi zeggen. Dat vind ik echt zo lekker. En dat terwijl ik vroeger echt niet van vis hield.
Zo vind ik een tamaki tonijn of de zalm met roomkaas maki het lekkerst!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 15:24

Wat fijn dat het toch gelukt is Foxy!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 15:29

Oh jongens het gaat hard hier, ik hou het amper bij!

Liefs voor iedereen die het nodig heeft. :(:)
En yay voor degenen met goed nieuws!

December nadert nu heel hard. Dikke pluim voor het beheer voor de goede coördinatie én het liefdevolle gebaar met het sturen van die lieve kaartjes. <3 ik hou ervan!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 15:49

Citaat:
Weekvraag week 48

Mijn eerste ingeving is tapas, maar dat telt vast als meerdere gok ik? Sushi ook denk ik... Dan maar pizza of pasta, beide kan ik best lang dezelfde eten denk ik. Nog specifieker, pizza bolognese of tortellini bolognese. :))

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 19:57

Weekvraag week 48; Hmm wat zou ik eten? Het eerste wat me te binnen schiet is een wrap met gerookte zalm! Kan zowel als lunch als avondeten :')

Wij zitten hier nu volop in de Sinterklaas! Nog even een weekje bikkelen
Ik vind t onwijs leuk! Maar de stress die de kids er van hebben is wat minder grappig

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 23:20

Nou hier ook een 5 jarige stuiterbal :):) Vind het super leuk hoor maar de spanning bij die kinderen is niet normaal hoor.
Wel heel lief, hij wilde vanavond z’n schoen niet zetten voor zichzelf maar Sinterklaas moest er maar iets in doen voor z’n broertje ( 13 weken oud, heeft geen schoenen :') )

Poeh, antwoord op de weekvraag…
Ik hou van eten en heb ook echt buien dan ik het een of het ander erg lekker vind.
Maar ik zou toch voor sushi gaan, daarin is ook een hoop variatie.
( maarja, biefstuk, carpaccio en gerookte zalm zijn ook erg lekker :o )

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 01:47

KM-Ris hoe gaat het inmiddels met jou? Heeft de operatie je al wat opgebracht? Heb je het erg moeilijk met minder eten/snoepen?

Er is zoveel naar nieuws dat jouw operatie bijna ondergesneeuwd wordt.

Ik ben heel benieuwd naar het verloop van je traject.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 05:12

Zeker een pluim voor de organisatie!

Ik dacht dat ik nog inpakpapier had bleek het alleen voor sinterklaas te zijn.

Nog op pad voor plakband en inpakpapier dan is het ss pakket klaar *\o/* [&] {:)

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 08:47

Weekvraag week 48

Hier zou ik echt geen antwoord op weten. Vind veel erg lekker maar niet zo lekker dat ik het de rest van mijn leven uitsluitend zou kunnen eten :o

Iedereeen sterkte weer die het nodig heeft, wat een narigheid allemaal :(:)

Hier bijna klaar met het pakket, dan de hints nog verzinnen. Daar moet ik echt wel even voor gaan zitten :j

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 15:54

Allereerst heel veel sterkte Zertab :(:)
Foxy wat fijn dat t geregeld is !

Weekvraag: voor de lekker Ladagne..
Maar om echt afhankelijk te kunnen wisselen dan toch de poke bowl

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 16:22

fohadie schreef:
KM-Ris hoe gaat het inmiddels met jou? Heeft de operatie je al wat opgebracht? Heb je het erg moeilijk met minder eten/snoepen?

Ohh wat super lief dat je er naar vraagt! <3
Het gaat eigenlijk heel goed met me.. de eerste 2 weken vond ik wel pittig, en het is natuurlijk een hele zoektocht met welk eten wel of niet goed valt.. Ik heb gelukkig ook weinig pijn gehad. Het enige wat ik afentoe lastig vind is maat houden met water drinken.. ik ben gewend om heel veel water te drinken en dat gaat nog wel maar natuurlijk niet zoveel in een keer.. soms denk ik er niet bij na, drink ik een half glas water in 1 keer en dan is het wel ojee wat heb ik gedaan :')
Maar verder is er eindelijk een stukje rust in mijn hoofd, ik voel me voldaan en merk nu zelfs dat ik mezelf afentoe er juist toe aan moet zetten om wat te eten. Ik ben vanaf het begin van het traject (8 september) tot nu 17 kilo kwijt en ik voel me al zoveel fitter.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 16:25

Oh wat fijn zeg!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 16:27

KM_Ris schreef:
fohadie schreef:

Ohh wat super lief dat je er naar vraagt! <3
Het gaat eigenlijk heel goed met me.. de eerste 2 weken vond ik wel pittig, en het is natuurlijk een hele zoektocht met welk eten wel of niet goed valt.. Ik heb gelukkig ook weinig pijn gehad. Het enige wat ik afentoe lastig vind is maat houden met water drinken.. ik ben gewend om heel veel water te drinken en dat gaat nog wel maar natuurlijk niet zoveel in een keer.. soms denk ik er niet bij na, drink ik een half glas water in 1 keer en dan is het wel ojee wat heb ik gedaan :')
Maar verder is er eindelijk een stukje rust in mijn hoofd, ik voel me voldaan en merk nu zelfs dat ik mezelf afentoe er juist toe aan moet zetten om wat te eten. Ik ben vanaf het begin van het traject (8 september) tot nu 17 kilo kwijt en ik voel me al zoveel fitter.

Hoe gaat het met jou ? Ik las dat je 24 november een operatie hebt gehad aan je hart.. denk dat ik daar overheen gelezen heb, sorry!