Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 08:47

Neonlight schreef:
Moest je helemaal terug vanuit Amsterdam met de trein na die ingreep? :oo
En deze ochtend pak je wel de trein?

Jep. Maar dit vind ik niet erg hoor. Station is dichtbij en de overstap normaal gesproken makkelijk. Alleen is het vandaag natuurlijk weer chaos met een defecte trein op het ene spoor, en andere problemen op het andere. Maar met een beetje mazzel is dat straks weer voorbij.

Voor mijn man vind ik het vervelender. Die mocht gister en vandaag op en neer. Hij is onderweg.

En opzich gaat alles nu goed. Ik mag voorzichtig lopen, alleen geen lange afstanden, niet bukken,tillen ect. Voor een kleine week.

Keizerinnnn

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 09:00

Jeetje de vervelende berichten blijven komen. Sterkte en knuffel aan iedereen die het nodig heeft. :knuffel:.

En sterkte met het herstel Fohadie! Fijn dat je straks weer thuis bent in je eigen omgeving, dat is uiteindelijk toch het prettigste!

Ik ben gister weer aan het werk gegaan na 3 weken vrij, had het zwaarder verwacht maar viel me alles mee. Ik dacht gelijk ik ga eens in onze werkplaats kijken voor een geschikte doos want die heb ik nog steeds niet.. maar alles was of mega groot, of net te klein. Nu heb ik een complete set gekocht voor de paarden die ik rijd + matchende outfit voor mezelf erbij. Hoop dat die doos de perfecte maat heeft. Is toch best een goede reden om wat voor mezelf te kopen? :').

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 09:00

Je wordt nu dus wel opgehaald?

En dan lekker een weekje niets doen en jezelf (laten) verwennen!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 09:27

Neonlight schreef:
Je wordt nu dus wel opgehaald?

En dan lekker een weekje niets doen en jezelf (laten) verwennen!

Ja, door mijn man. Gaan samen met de trein. Schoonmoeders is blijkbaar gisteravond thuis gekomen met een lichte hersenschudding. Die red zich wel.

En ik laat me zeker een week verwennen. :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 10:45

Weekvraag 47.
Heel specifiek, rondreis door Zuid Korea en Japan voor langere tijd. Begin april de bloesem in Japan. En dan wil ik alledrie de SHINee world concerten in Seoul eind mei zien. En het liefst ook een live LoL match van Faker zien als dat allemaal tegelijk zo valt. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 10:56

Fijn dat schoonmoeder ook weer thuis is, en lekker dat je door je man opgehaald wordt.

Zuid-Korea, die hoor je niet vaak Jorex. In mijn omgeving eigenlijk nooit, maar wij worden met regelmaat voor het werk naar Zuid-Korea gestuurd. :))

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 11:00

StonedRomy dat klinkt heftig zeg. Snap dat je in de winter dus naar de warmte gaat. Wel stom dat je hondjes dan niet mee kunnen.

Fohadie, fijn dat je lekker naar huis mag. Wel een pittige reis na zo’n ingreep. Ik wens je een goed herstel. En ook beterschap voor je schoonmoeder.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:03

Wat een ontzettend lieve kaart kreeg ik vandaag in de bus van de SSS organisatie.
Lieve Banjer, Lavitabella, Marleen_88 en Neonlight heel erg bedankt. Wordt echt gewaardeerd.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:10

Neonlight schreef:
Zuid-Korea, die hoor je niet vaak Jorex. In mijn omgeving eigenlijk nooit, maar wij worden met regelmaat voor het werk naar Zuid-Korea gestuurd. :))

Ik heb afgelopen donderdagavond nog dit beeld voor mijn neus gehad. Dus ik wil het land waar zij wonen ook graag eens zien. :j

Dit is Onew van de groep SHINee. Ze houden elk jaar rond 25 mei de SHINee world concertreeks 3 dagen. Ze zijn op 25 mei 2008 begonnen als groep.
Afbeelding

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:49

Gecondoleerd en sterkte nog stal_fiore, wat verdrietig voor je. Lief dat er een kaartje is gestuurd vanuit het beheer. :(:)

Fohadie weer lekker thuis? Pittig om dan met de trein te moeten, maar fijn dat je niet alleen hoefde en iig nog een nachtje kon blijven in het ziekenhuis. Beterschap en rustig aan!

Keizerin altijd weer wennen he na zo'n vakantie, fijn dat het mee viel!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 16:06

Stal_Fiore schreef:
Wat een ontzettend lieve kaart kreeg ik vandaag in de bus van de SSS organisatie.
Lieve Banjer, Lavitabella, Marleen_88 en Neonlight heel erg bedankt. Wordt echt gewaardeerd.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten <3

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 20:09

Wat een hoop nare berichten weer. Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 20:18

Stal_Fiore schreef:

Nala schreef:
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten <3

Graag gedaan. :knuffel:

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 20:33

Hé verderrie wat veel nare berichten. Hopelijk heeft iedereen haar portie nu gehad. ♡
Sterkte en knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 22:29

Dit topic is behekst. Daarnet vriendin aan de lijn die opeens alvleesklierkanker heeft. Hebben beide natuurlijk een eind zitten janken, ik kan niet naar haar toe omdat ze bang is voor infectie (net eerste chemotherapie gehad, 2 weken na diagnose). Dit is echt zo ruk. Veel sterkte allemaal met alle ellende en verdriet!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 22:38

Wat een rotnieuws Foxy! :(:)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:07

Oh jemig het houdt niet op hier inderdaad.
Sterkte Foxy. Hopelijk kan je snel bij haar langs om haar te knuffelen.

Wij hebben hier vanmiddag de uitvaart ;(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:19

Sterkte aan iedereen die het ook nodig heeft :knuffel:

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:48

foxy80 schreef:
Dit topic is behekst. Daarnet vriendin aan de lijn die opeens alvleesklierkanker heeft. Hebben beide natuurlijk een eind zitten janken, ik kan niet naar haar toe omdat ze bang is voor infectie (net eerste chemotherapie gehad, 2 weken na diagnose). Dit is echt zo ruk. Veel sterkte allemaal met alle ellende en verdriet!

Jeetje, wat een rotnieuws! Veel sterkte.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:53

foxy80 schreef:

Hé verdorie zeg...wat een rotnieuws ook. Sterkte!

Stal_Fiore ook veel sterkte vanmiddag Y;(

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 10:35

Sterkte aan iedereen, wat een heftig nieuws zo allemaal ;(

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 11:03

Sterkte Foxy80 en stal_fiore Y;(

Wat een hoop droevige berichten in het topic dit jaar.

De cadeautjes-jacht gaat hier gelukkig goed. Gisteren heb ik de laatste cadeautjes gevonden, én de perfecte doos :D Nu nog een hint bedenken.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 11:41

Banjer schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47
Welke reis zou je maken als je de kans kreeg en geld, tijd, verzorging dieren etc geen rol speelt?

Ik zou dan heel graag met de Transsiberië Express willen reizen... :) Waarom? lijkt me gewoon machtig mooi... ben nog nooit die kant op geweest, en ik reis ook graag met de trein... dus win-win :D

Die heb ik gedaan :-) Ergens ruim 25 jaar geleden :+

Wij hebben toen de Trans Mongolië express gedaan, dan buig je na Irkutsk naar het zuiden af door Mongolië en je eindigt in Beijing.
Echt een onwijs mooie ervaring en mooie reis :-)

Als je dat doet dan raad ik je wel aan om gewoon een tweede klasse ticket te boeken. Dan kom je ook in contact met locale bevolking. Zo spraken we een Mongoolse jongen op weg naar huis, Russische militairen onderweg naar huis, mensen onderweg voor familiebezoek etc.etc.. Je zit dagen achtereen in de trein, dus tijd genoeg om contacten te leggen :+
Elk station zijn er wel mensen die proberen zaken te verkopen aan de treinpassagiers. Zo sinaasappels kunnen aanschaffen, vers brood etc.. Er werd ook bijvoorbeeld op het station een keer vis verkocht (dat je dan vervolgens in de restauratiewagon kunt laten bereiden).
Langzaam maar zeker ga je zo door de tijdszones :-) . De restauratiewagon bleef wel op Moskou tijd staan dus dat werd een beetje onhandig als je daar diner kon krijgen terwijl je toe was aan je ontbijt :+

De eerste klasse zat op dat moment vol met een hele groep toeristen (Hollanders) compleet met reisleider. Deze mensen hadden een volledige georganiseerde reis met alle maaltijden en al waardoor ze eigenlijk niet in contact kwamen met de locale bevolking en ook de lol van het 'zaken kopen op de stationnetjes' ook niet meekregen.

Ik had veel boeken meegenomen (wat moet je anders doen in de trein dacht ik), maar uiteindelijk ben ik daar helemaal niet aan toe gekomen :))

Ulaanbaatar is wel enorm veranderd in de afgelopen 25 jaar, veel moderner geworden.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 11:56

Wat gaaf Apple!
Ik heb echt bewondering voor mensen die dit soort reizen maken.
Net als Floortje altijd deed op tv.
Ik ben zelf niet zo avontuurlijk ingesteld dat is soms dan wel jammer.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 12:25

Klinkt als een hele gave ervaring Apple!
Zal overigens op dit moment denk ik niet makkelijk zijn om deze reis te maken, want Rusland kom je zo makkelijk niet meer in. Maar wie weet wat te toekomst brengt.