musiqolog schreef:Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Een kruik ... ik ben toch geen bejaarde.Anderzijds is er een probleem waar ik mee zit en dat wel oplossing vraagt.
Waar ik vooral van baal is dat ik mijn familie min of meer had beloofd om acte de présence te geven bij mijn hoogbejaarde opa thuis. Daar was het te laat voor, want we hadden rond vier uur afgesproken en ik heb wel twee uur nodig om er te komen. Bovendien had ik graag het Nieuwjaarsconcert gezien/geluisterd, zoals elk jaar. (En ja, als ik dat per se wil kan ik dat terugkijken, dank u zeer.)
Technisch gezien hoor ik met mijn 46 ook nog niet bij de bejaarden, hoewel mijn lichaam er soms anders over denkt
Het scheelt mij gruwelijk bij het slapen en niemand die t ziet (en al zouden mensen het wel zien, interesseert me nog steeds weinig
)Tis goedkoop, simpel en effectief. (In ieder geval voor mij)
Drie dingen waar ik van hou
Wel jammer dat je dat tijdvak net gemist hebt voor opa.
Maar misschien kun je dat morgen of overmorgen doen ipv vandaag, en dan 1 op 1 ipv met hele familie?
Best kans dat opa dat erg waarderen kan.
Anderzijds is er een probleem waar ik mee zit en dat wel oplossing vraagt.
vooral heel veel kruid stukken en resten van vuurpijlen. De grote dingen hebben we nu weggehaald, maar doordat het zo nat is kunnen we verder niks opvegen
.