Indrukwekkende collectie Vera, maar in het donker kom ik dat niet graag tegen.
Ik heb 1 masker trouwens, als souvenir vanuit Bali.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Maar zijn er ook deelnemers die dit absoluut niet willen?
. Wel ontzettend leuk voor je dat er nu een 5 maanden oude frummel naast je ligt (mijn meisje is bijna 7 maanden dus we hebben een stuk zwangerschap gedeeld). En hydrox is niet niks, welke variant doe je? Ergens lijkt het me ontzettend tof om op te trainen richting de Relay maar door fikse (invaliderende) bekken klachten in mijn beide zwangerschappen moet ik echt opbouwen vanaf een nulpunt. Had zelfs spierpijn bij kleine stukjes wandelen
Chanen schreef:Wellicht omdat dit het eerste jaar is dat ik meedoe en ik überhaupt nog moet ontdekken hoe of wat, maar ik ben totaal nog niet bezig met het uitkijken naar cadeaus.
Met de toplijstjes die ik af en toe voorbij zie komen vraag ik me wel hoe mensen voorgaande jaren zulke bomvolle pakketten hebben kunnen samenstellen gezien het budget. Dat lijkt me een uitdaging an sich, maar misschien valt het eenmaal bezig best mee. Ik ga het ervaren.
En ik vind met zoiets ook dat ik het zelf meegenomen moet hebben.
). Ik start graag vooraan. Niet in het bezit van een wedstrijdlicentie (nog niet, twijfel nog steeds), maar wel lid van de atletiekunie en soms kun je dan dus zonder licentie wel bij de wedstrijdlopers starten. Dat tot nu toe nooit gedaan, maar vorig jaar heb ik gezegd als dat een keer kan ga ik het nu eens doen. Dus dat wordt over een poosje. 
. 

van welk merk dan ook een top.

Chanen schreef:Zijn er nog grenzen aan het budget, als €17,50 slechts een minimum is? Ik kan me ook voorstellen dat het wat ongemakkelijk kan worden als de één een pakket krijgt voor het minimum bedrag, terwijl een ander er €30,- aan besteed. Uiteindelijk gaat het natuurlijk allemaal om de gedachte en de aandacht die er aan besteed is, maar zou het ook vervelend vinden als zoiets scheve blikken geeft.
zelf gemaakt vind ik helemaal een warme gedachte.
.
Begin ik nooit aan dit soort dingen.