Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
op dat land. Heb er ooit gebackpackt. marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 47
Welke reis zou je maken als je de kans kreeg en geld, tijd, verzorging dieren etc geen rol speelt?
dieseltje09 schreef:Weekvraag week 47
Welke reis zou je maken als je de kans kreeg en geld, tijd, verzorging dieren etc geen rol speelt?
Heel heel heel hoog op het lijstje staan 2 reizen, en dat een noorderlicht reis.
En die zou dan met de auto langs de fjorden van Noorwegen via trondheim en Narvik omhoog naar Nordkapp en via Finland Rovaniemi (santa’s village) en daarna Zweden (Stockholm) weer omlaag. En tussendoor uiteraard alle activiteiten zoals husky safari, rendieren knuffelen etc etc.
Vrienden hebben jaren geleden dergelijke reis gemaakt en alleen de foto’s daarvan al zijn echt belachelijk waanzinnig
Krijg je deze riten daar doe je dan gewoon 3 a 4 weken over
![]()
[ Afbeelding ]
En de 2e is rondreis over Ijsland met Ijslanders

robbie88 schreef:Gaaf kerstdorp! Hier ook het neergezet zondag, hier mag zoonlief ieder jaar een huisje ( of iets anders bv ijsbaan) uitzoeken . Nu hij 12 is staat er al een heel dorp, gelukkig is het niet helemaal kermis geworden wat hij 2 jaar terug wilde maar dit jaar kwam de bierbrouwerij al.. nou ja papa was erg enthousiast zeg maar… [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Citaat:Weekvraag week 47
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 47
Ik schoot weer helemaal vol, wat lief van jullie! 

Als we dan een tussenstop van 2 dagen in Singapore airport mogen maken, gewoon voor de ervaring is dat helemaal top! Of Kenya, weer Zuid Afrika, Costa Rica, Lapland (Noorderlicht!!), Canada…Dichter bij huis zou ik ook al tof vinden, Madeira, Schotland staan ook hoog op mijn lijstje. Zoveel keuze. Maar als ik echt nergens aan zou hoeven denken, zou ik denk als eerste voor NZ (of Australië) gaan, want dat is het verste zo ongeveer, en de minste kans dat ik dat ooit zelf ga kunnen doen vanwege alle beestjes, tijd en geld 

Stal_Fiore schreef:Sorry ik was echt ff afwezig tijdens mn vakantie. Maar ga het weer helemaal oppakken nu.
Staan in ieder geval nog 2 weekvragen open (week 46 en die van gisteren).Citaat:Weekvraag week 47