Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:33

Ik vind alles prima, ik vind het altijd knap als mensen cadeautjes mooi inpakken maar ik hecht er zelf niet echt waarde aan. Krantenpapier bijvoorbeeld is ook prima. :') heb zelf wel net zitten stoeien met inpakken voor m'n lootje en ben tot de conclusie gekomen dat ik dit jaar wederom geen inpaktalent heb gekweekt sinds de vorige editie. :+ sorry lootje!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:34

Ik heb mijn cadeautjes al ingepakt... Niet eens over dat onderwerp recyclen nagedacht.

Voor mij maakt het dus niet uit :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:35

Van mij mag je gewoon papier hergebruiken hoor. Ik doe dat zelf ook wel eens. Heb nu toevallig wel nieuw papier voor mijn lootje. Maar wees eerlijk, het papier wordt eigenlijk altijd gewoon weggegooid, dus dan mag dat best hergebruikt worden. En Sinterklaaspapier is ook prima voor kerst. ;) Zelfs krantenpapier mag van mij gewoon.

Ik heb hier een dozenprobleem. Ik moet mijn onderwaterhuis opsturen voor onderhoud, maar kan geen geschikte doos vinden. Net zo als ik geen geschikte doos kan vinden nog voor mijn lootje. Nu is het gelukkig nog niet zo ver, maar ineens krijg ik een bestelling in een plastic zak toegestuurd, of in een passende doos. (i.p.v. een doos die 6 keer te groot is, en daar zit ik nu juist op te wachten ;) ). Herkennen jullie dat? Juist als je iets nodig hebt dan is het er ineens niet. :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 15:11

Het viel best mee hoor Roos vorig jaar, t kon minder :+

Ik herken het helemaal Germie, want ik had ook maar steeds niks passends liggen. Veel te klein allemaal :+ op zich een goed teken dat bedrijven beter hun best doen voor passende dozen, maar t is toch ook wat als je iets groots moet bestellen omdat je anders geen geschikte door hebt... maarrrrr ik heb bij de supermarkt iets geschikts gevonden dus ik denk dat het goed moet komen. Nu de hint nog.... en oh ja het cadeaupapier.

Sterkte Candalisa, wat schrikken zeg! Beterschap!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 15:26

Zertab schreef:
Ik heb mijn cadeautjes al ingepakt... Niet eens over dat onderwerp recyclen nagedacht.

Voor mij maakt het dus niet uit :)

Hier idemdito.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 16:47

Haha nou het kan misschien minder maar het kan ook stukken beter. :') :))

Candalisa wat rot, veel beterschap!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 17:01

Ik heb de kadootjes ook al ingepakt. Met nieuw inpakpapier. Wat mijn Santa graag doet is prima voor mij :j

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 17:03

Mijn papier mag gerecycled zjin, geen probleem.
Moet alles nog kopen, maar werkelijk geen ideeontwikkeling en waar :') .

Heb wel al doos :+ , die heb ik expres al tijdje terugbgered v mjin papierbak.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 17:23

Ik heb vanmiddag het laatste cadeautje ingepakt, wat al even rondzwierf in huis, maar waarvan ik wel had gezegd dat het voor mijn lootje is. Kon ik de doos opeens nie meer vinden!! Was even bang dat mijn man had opgeruimd, maar gelukkig viel het mee. Hij had er alleen iets opgezet waardoor ik de doos niet meer herkende. Pffff Want anders was ik naast de doos, ook de cadeautje kwijt!!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 17:26

Santa Post !!!

Afbeelding

Afbeelding

Kwam voor mij echt op een goed moment, even de zorgen om een vriendin vergeten door die malle kippen kop.

En ja Santa, ik kijk uit naar het pakketje, SS betekent voor mij altijd een heerlijke positieve vibe omdat iemand die je niet kent zoveel moeite voor je doet. Het kaartje staat op de schoorsteenmantel, moet stiekem lachen om dat koppie. En nu voel ik heel erg de behoefte om te zoeken wat de kaart kan een hint zijn…

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 18:24

Santapost! {:)

Gezellige kerstdorpen en versiering komen er langs.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:10

Citaat:
Weekvraag week 47
Welke reis zou je maken als je de kans kreeg en geld, tijd, verzorging dieren etc geen rol speelt?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:19

SS hierbij eindelijk mijn collectie

Afbeelding

Afbeelding

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:23

Pff moeilijk
Orca's en walvissen vind ik prachtige dieren.
Deze wil ik heel graag nog eens spotten.

Ik ben meer van warmte maar met een honden slee en het noorderlicht kijken staat ook nog op mijn lijstje.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:25

Weekvraag week 47
Welke reis zou je maken als je de kans kreeg en geld, tijd, verzorging dieren etc geen rol speelt?

Heel heel heel hoog op het lijstje staan 2 reizen, en dat een noorderlicht reis.
En die zou dan met de auto langs de fjorden van Noorwegen via trondheim en Narvik omhoog naar Nordkapp en via Finland Rovaniemi (santa’s village) en daarna Zweden (Stockholm) weer omlaag. En tussendoor uiteraard alle activiteiten zoals husky safari, rendieren knuffelen etc etc.
Vrienden hebben jaren geleden dergelijke reis gemaakt en alleen de foto’s daarvan al zijn echt belachelijk waanzinnig

Krijg je deze rit :j en daar doe je dan gewoon 3 a 4 weken over :):)
Afbeelding

En de 2e is rondreis over Ijsland met Ijslanders <3
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op 19-11-25 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:29

Wij hebben zo een winterwonderlandreis een tijd geleden gemaakt, zo gaaf. <3

Pfoe lastige vraag. Er staan nog wat dingen op mijn lijstje zoals Nieuw-Zeeland, Australië, nog een keer Canada, Scandinavië.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:39

Dan zou dat sowieso een reis worden naar Afrika om olifanten te spotten. Het lijkt mij zo ontzettend gaaf om mijn lievelingsdier een keer in het wild te zien. Dit zou ik dan samen met mijn moeder doen, we roepen dit al zo lang dat we dit samen willen doen. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:43

Op mijn lijstje staat bovenaan ook Fins Lapland. De omgeving, Noorderlicht, hondensleeën etc. lijkt mij geweldig.

Dieseltje, tof zeg! Mijn schoonouders hebben al 2x zo'n soort route gereden met de camper.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:57

Als tijd&geld&hetthuisfront geen rol spelen, staat bij mij Alaska op nummer 1. Lijkt me ZO mooi om te zien, ik kan echt helemaal verwonderd zijn door de natuur!

In tussen geniet ik verder van de Algarve; ook wonderbaarlijk mooi!
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 19:59

Oeh ik kan niet kiezen!

We hebben het er ooit over gehad om een campertrip door Noord-Amerika te maken. Maar dat was voor we een tweeling kregen. :=

Een winterwonderlandreis lijkt me ook ooit nog eens geweldig gaaf.
Ik kijk altijd jaloers naar die meiden die door Robert ten Brink worden meegenomen naar de sneeuw.

Maar Schotland of Ierland zou ik ook fantastisch vinden.

Of een reis naar de zon.

Weet je wat? Kiezen jullie maar voor mij :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 20:01

Ik wil ooit eens naar Antarctica om wilde orka's te spotten. Dat lijkt me zo geweldig

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 20:20

Reis… ik wil heel graag terug naar Australië al is niets meer hetzelfde, mijn vriend daar en zijn jongste broer zijn overleden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 20:25

IJsland en Australië! :D

droom lekker verder :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 20:25

Zo, ik ben weer bijgelezen. Mijn huis is ondertussen schoon en leeg en netjes, komende twee dagen bezichtigingen. Spannend!

Ondertussen zit ik lekker met een gevuld kruikje uit een ss van eerdere jaren op de bank in mijn leven huis rond te staren. Vriendje naar zijn moeder gestuurd om te douchen zelfs, ik had hem net schoon en wil niks meer vies maken :')

De weekvraag, leuk! Met de kinderen en gedeeld ouderschap lastiger. Maar zonder die beperkingen zou ik graag nog eens Amerika, Australië aandoen. Of bv Thailand of bali of vietnam of Brazilië. En Japan lijkt me ook een bijzondere ervaring :-)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 20:28

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47

Naar de akita show in Japan gaan (met honden), meer kawaguchi bezoeken met kawaguchi (hond) en een souvenir meenemen ( akita ) :j

Maar niet heel haalbaar voor de portomonnee dus ik hou het bij de Europese akiho shows. Zonder drank de volgende. Mijn lever is nog niet hersteld en de foto’s wil ik noooooit meer terugzien van de avond na de show. Ik heb nog vaag herinneringen van vazen die omvallen in een net restaurant omdat ik met de rolstoel rond geraced werd :')

En de 5 euro vraag…. De honden hebben vast nog iets nodig.

Inpakpapier mag je altijd herbruiken als je mij hebt. Of inpakken in kranten of…. Ik ben niet moeilijk hoor!