Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat naar dat ze nog zo jong was. Nala schreef:Hier gisteravond helaas nog snel afscheid moeten nemen van een van onze zijdehoentjes. Een kleine witte die altijd al mijn favorietje is geweest en ook zo gek op mij was dat ze met binnenhalen op mijn schouder gezet kon worden terwijl ik de rest naar binnen zette![]()
![]()
Woensdag ochtend kwam ze plots op 1 pootje het nachthok uit, dierenarts gaf donderdag avond aan dat ze geen gevoel meer in dat beentje had, maar dat kippen prima met dat soort handicap kunnen leven. Gisteren met binnenhalen had ze geen gevoel meer in beide beentjes en viel ze zodra ze neergezet werd steeds op één zij die al helemaal plat en vies gelegen was. Toen was de keuze snel gemaakt, arm dingHet is maar een kip, maar toch voelt het raar om vandaag het hok open te zetten en maar 3 te tellen.
Citaat:Weekvraag week 46
Stel, je vindt €5,- wat doe je ermee?
Matheno schreef:Nala schreef:Hier gisteravond helaas nog snel afscheid moeten nemen van een van onze zijdehoentjes. Een kleine witte die altijd al mijn favorietje is geweest en ook zo gek op mij was dat ze met binnenhalen op mijn schouder gezet kon worden terwijl ik de rest naar binnen zette![]()
![]()
Woensdag ochtend kwam ze plots op 1 pootje het nachthok uit, dierenarts gaf donderdag avond aan dat ze geen gevoel meer in dat beentje had, maar dat kippen prima met dat soort handicap kunnen leven. Gisteren met binnenhalen had ze geen gevoel meer in beide beentjes en viel ze zodra ze neergezet werd steeds op één zij die al helemaal plat en vies gelegen was. Toen was de keuze snel gemaakt, arm dingHet is maar een kip, maar toch voelt het raar om vandaag het hok open te zetten en maar 3 te tellen.
Geen vogelgriep? Dat geeft soortgelijke neurologische verschijnselen....
marleen_88 schreef:Gefeliciteerd Mondy, heb je het nog gevierd?
Mondy schreef:Bedankt
marleen_88 schreef:Gefeliciteerd Mondy, heb je het nog gevierd?
Een beetje, mn wederhelft komt zaterdag pas weer thuis dus geen feest gedaan.
Maar vorig weekend met zusje als verassing wezen bijlgooien en smashroom
En vrijdag/zaterdag met 2 vriendinnen meegenomen naar een b&b samen met de hond van 1. Lekker gegourmet en gewandeld.
Gisteren nog wat visite en vandaag gewerkt voor een leuke groep
- en nu is mijn hint af.