Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Biebz schreef:Bedankt voor de lieve helpende berichtjes!
Uit eindelijk ijsberend door het huis gelopen en om 3 uur naar bed kunnen gaan.
Hier vonden ze het leuk om flessen met vloeistof (geen idee wat, maar iig brandbaar) aan te steken op het gras veldje. Gaf een flinke vuurbal en kleine brandjes. Gelukkig snel te blussen door buren.
Maar dit hielp allemaal niet mee voor mijn angst, want dit soort dingen ben ik juist zo bang voor. Maar goed, we hebben het weer overleefd.

vooral heel veel kruid stukken en resten van vuurpijlen. De grote dingen hebben we nu weggehaald, maar doordat het zo nat is kunnen we verder niks opvegen
Alja schreef:Polarize schreef:Wij hebben de tuin vol liggenvooral heel veel kruid stukken en resten van vuurpijlen. De grote dingen hebben we nu weggehaald, maar doordat het zo nat is kunnen we verder niks opvegen
Bij ons lijken het haast stukken beton ofzo
Polarize schreef:Alja schreef:
Bij ons lijken het haast stukken beton ofzo
Ja hier ook, hele stenen zijn het! De typische oranje, maar ook veel wit/grijs kruid en brokken. En de auto kan ook wel een wasbeurt gebruiken

musiqolog schreef:O mensen, hier baal ik toch zo vreselijk van! Ik sta net op en het bleek al bijna twee uur te zijn... Hele dag naar de kl*ten, terwijl ik niets gevierd heb en geen druppel alcohol heb aangeraakt. Met andere woorden: niets en niets ervoor terug.
musiqolog schreef:O mensen, hier baal ik toch zo vreselijk van! Ik sta net op en het bleek al bijna twee uur te zijn... Hele dag naar de kl*ten, terwijl ik niets gevierd heb en geen druppel alcohol heb aangeraakt. Met andere woorden: niets en niets ervoor terug.
Tja, ik had nu eenmaal al een paar nachten slecht geslapen. De verwarming op mijn slaapkamer doet het niet, en dat was nooit een probleem toen ik nog (minstens) honderd kilo woog: warm douchen, nachtkleding aan en onder de dekens, dan had ik het echt niet meer koud. Maar nu weeg ik 85 en is het andere koek...
Anderzijds is er een probleem waar ik mee zit en dat wel oplossing vraagt.