Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
had hem natuurlijk gelijk al 20 keer uitgegeven. Maar we hebben daarna de entree betaald bij een strand. Hebben nog 11 dollar over.
Zertab schreef:Hier vandaag naar Oberhausen geweest, naar het winkelcentrum en de kerstmarkt. Winkelcentrum was vooral gigantisch druk. Kerstmarkt was leuk

Krtek schreef:Zertab schreef:Hier vandaag naar Oberhausen geweest, naar het winkelcentrum en de kerstmarkt. Winkelcentrum was vooral gigantisch druk. Kerstmarkt was leuk
Oh daar wil ik dit jaar ook weer een keer heen. Waren het weer zoveel eetkraampjes of viel dat dit keer wel mee? De laatste keer dat wij er waren, was het gros eetkraampjes. Dat vond ik echt minder.
8nnemiek schreef:Beetje laat, maar gefeliciteerd en hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad, Roos!
Ik heb wat minder leuk nieuws. Mystic leek de afgelopen week goed op te knappen van zijn koliek aanvallen, maar vrijdag was het weer helemaal mis, en hebben we hem laten gaan![]()
Het was mijn beste maatje de afgelopen 20 jaar, ik kon ermee lezen en schrijven, dus we gaan hem enorm missen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]