Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foxy80 schreef:Ik bedoelde de vraag niet in de trant van op straat vinden of zo, maar meer: je hebt onverwacht geld. In oude broekt gevonden, of een kraslot dat opeens iets oplevert.
Neonlight schreef:Wat een bizarre nacht met die aardbeving en dan zo'n rare droom.
Aardbeving van de Peelrandbreuk heb ik ook bewust meegemaakt, beide, die van 1992 (5,8) en die van 1999 (3,4). Verder nog een aardbeving gehad in Costa Rica (2010 en ook 5,8) en eentje in China (2008 en 7,2). Vooral die laatste was vreemd en bizar, het waaide van te voren hard en na de beving was het windstil.
Dat was een 60 km verderop. Waar wij zaten waren de bouwwerken beter en was er geen schade. Sterker nog, de mensen werkten gewoon door en deden alsof er niets gebeurd was, en wij westerlingen stonden met ons dagrugzakje buiten en durfden niet meer goed naar binnen.
.
ik kan alleen niet helemaal achterhalen of dit iets is wat mijn lootje leuk vindt, maar ik gok het erop. Anders geeft ze het maar door.
foxy80 schreef:Ik bedoelde de vraag niet in de trant van op straat vinden of zo, maar meer: je hebt onverwacht geld. In oude broekt gevonden, of een kraslot dat opeens iets oplevert.
Ik haal er iets lekkers mee. Kadootje aan mezelf als ik de rechtmatige eigenaar natuurlijk niet zie.
.