In het geval ik zelf de rechtmatige eigenaar zou zijn, dan zou ik hetzelfde hebben als Candalisa en mezelf enorm rijk rekenen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
Geniet er van samen, jullie hebben zo te lezen genoeg voor de kiezen gehad, tijd om samen te genieten
(De romanticus in mij mag altijd los met Kerst) 
Zertab schreef:Sint Maarten is geloof ik alleen in het noorden van het land. Dat vieren wij hier niet. Wel de elfde van de elfde
(Althans, veel mede mensen, maar ik niet haha)
Geen idee of het hier nog steeds gevierd wordt, maar ik kan me nog wel herinneren dat we met lampionnen langs de deuren gingen, en toen nog met echte kaarsjes in je papieren lampion
8nnemiek schreef:Hier maakt de pakketdienst ook niet uit. PostNL en DHL leveren altijd prima hier.
Ik koop niet snel adventskalenders omdat ik ze zo duur vind. Maar vorig jaar heb ik mijn vader als kado een adventskalender met gereedschap gegeven, en dat viel me toch enorm mee wat daar in zat voor dat geld! Echt heel veel slim, compact gereedschap en behoorlijk compleet voor die 17 euro

_AB_ schreef:Tancreda4 schreef:Het gaat in m'n contant geldpotje wat voor hooi en buitenritten wordt gebruikt![]()
Of het moet net bij een oliebollen kraam ofzo zijn. Dan haal ik een oliebol
Haha grappig! Ik dacht ook aan de oliebollenkraam of de loempia kar als ik 5 euro vond!
Hebben jullie nog sint Maarten gelopen?
[ Afbeelding ]
Wij voor de 1e keer dit jaar ❤️
8nnemiek schreef:Zertab schreef:Sint Maarten is geloof ik alleen in het noorden van het land. Dat vieren wij hier niet. Wel de elfde van de elfde
(Althans, veel mede mensen, maar ik niet haha)
Wij vierden dat hier in het zuiden ook vroegerGeen idee of het hier nog steeds gevierd wordt, maar ik kan me nog wel herinneren dat we met lampionnen langs de deuren gingen, en toen nog met echte kaarsjes in je papieren lampion
Citaat:Weekvraag week 46
Stel, je vindt €5,- wat doe je ermee?
Jolien87 schreef:Wij hebben net een fantastisch bod geaccepteerd op ons huis.
Echt erop en erover en dat zonder ontbindende voorwaarden.
En het leuke is dat het een goede vriend is van onze overbuurman dus dat is extra leuk voor die knullen.
Dus wij vieren een klein feestje.
nevica schreef:Geen voorkeur, wel het liefst naar huis en niet naar een punt.
Ik heb nu 12 adventskalenders (en 3 december kalenders).Dus ja, daar houd ik wel van.
Gisteren naar Duiven geweest en de Efteling collectie leeg geshopt. Bij de kassa een hartaanval gekregen maar ja.
Citaat:Weekvraag week 46
Stel, je vindt €5,- wat doe je ermee?
foxy80 schreef:Ik bedoelde de vraag niet in de trant van op straat vinden of zo, maar meer: je hebt onverwacht geld. In oude broekt gevonden, of een kraslot dat opeens iets oplevert.
Ik haal er iets lekkers mee. Kadootje aan mezelf als ik de rechtmatige eigenaar natuurlijk niet zie.
Neonlight schreef:Wordt er dan eigenlijk ook "onnozele kinderen" gevierd overal? Of is dat weer alleen Zuid-Oost brabant/Noord Limburg?
Is ook een christelijke dag en is ook met snoep/eten.