fohadie schreef:Van de week te horen gekregen dat ik toch weer een operatie aan mijn hart krijg. Geen zware operatie hoor, en hersteltijd is over het algemeen gelukkig vrij kort. Secret Danta zal er niet onder lijden want de ingreep vind op 24 november plaats dus tegen de tijd dat de pakketten verstuurd mogen worden, ben ik alweer op de been.
Veel sterkte fohadie, you can do it.
Over spelletjes gesproken: ik heb bij de Vriendenloterij spelletjes voor 1 persoon gewonnen, een soort bouwen tot het omdondert, geweldig !
LW Daisy die foto, ik moest huilen.
Mondy schreef:Voor mijn santa maar misschien voor de rest ook handig... is er een voorkeur voor DHL of Postnl ?
Voor mij is Postnl iig het handigste omdat pakketten automatisch naar het pakketpunt in mn buurt gaan.
Maar weet niet hoe dat bij de rest is ?
Geldt voor mij ook, er raakt hier nog wel eens wat weg, 1 weg met 2 straatnamen en 2 keer dezelfde huisnummers. PostNL gaat automatisch naar een pakketpunt.
SSS vragen: ja ik heb een DVD-speler. Mijn minipaardjes heten: Liesje (9, mijn oudste), Kiddy (3, haar zoon, ruin), Buckie (bijna 18, gered, ruin), Harley (3, mijn kleinste en een meisje) en Pirelli (3, hengst, sinds september van mij).
Marleen die gehaakte Sint en Pietjes, gaaf, hebbe !
Jarig geweest zondag, maandag met vriendje uit eten voor mijn verjaardag en gister Elvis Concert, man ik ben kapot maar wat was het geweldig, Elvis (Dwight Eisenhower) die Happy Birthday voor mij zingt.