Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 01:10

Voor mij maakt het ook niet uit welke bezorger er komt. Ze zijn naar mijn idee allemaal wel prima. Bij mij is de kans wel groot dat die bij de buren terechtkomt of bij een pakketpunt. Ik werk soms 1 dag in de week thuis en vriend 2. Andere dagen is er niemand.

Adventskalenders vind ik wel superleuk, maar ze zijn inderdaad vaak best duur.

Vriend krijgt altijd de kraskalender van zijn moeder en sinds we het huis uit zijn is die van ons samen. Hoewel vriend toch vaak boos is als ik al een vakje heb opengekrast }>.

En ik heb wel beetje hetzelfde als Germie. Liefst kras of open ik alles in 1x.

Ohja vriend en ik hebben 2x een adventskalender gedaan van een volwassen site.. <<). 1e keer was leuk maar 2e keer kregen we bijna alles hetzelfde in net een andere kleur. Dus dat doen we maar niet meer.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 09:12

Ik heb ook geen voorkeur voor bezorgpartij, hier zetten ze het vaak gewoon voor de deur ook als ik niet thuis ben. Handig met kleine pakketjes, maar laatst met een duurder product waar groot op stond wat er voor duurs in zat wat minder. Scheelt wel weer zelf alsnog naar een pakketpunt gaan om het op te halen :P

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 09:42

LWDaisy sorry helemaal niet op jou mooie verhaal gereageerd.
Wat klinkt het als een heerlijke dag en super geslaagd feest!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 09:47

Bezorgdienst geen voorkeur voor. Wel vertrek ik 14 december naar zuid Frankrijk. Mijn vader vertrekt pas op de vrijdag dus die zou het anders aan kunnen nemen, uit kunnen pakken en foto’s kunnen maken mocht het Santa niet lukken.

Kerst doe ik dit jaar weinig aan. Andere jaren altijd grote kerstboom, kerst dorp etc etc. Wel heb ik weer advent kalenders. Rituals, voor iedere hond een, notenshop, tomblerone

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 09:52

Geen voorkeur, wel het liefst naar huis en niet naar een punt.

Ik heb nu 12 adventskalenders (en 3 december kalenders). :o Dus ja, daar houd ik wel van. _O-

Gisteren naar Duiven geweest en de Efteling collectie leeg geshopt. Bij de kassa een hartaanval gekregen maar ja. :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 10:01

nevica schreef:
Geen voorkeur, wel het liefst naar huis en niet naar een punt.

Ik heb nu 12 adventskalenders (en 3 december kalenders). :o Dus ja, daar houd ik wel van. _O-

Gisteren naar Duiven geweest en de Efteling collectie leeg geshopt. Bij de kassa een hartaanval gekregen maar ja. :')

Wauw 12 adventkalenders, dat is echt veel!

Je kan beter je geld uitgeven aan de Efteling collectie, dan aan de ongevraagde foto's van het CJIB :')

En Germie, dat herken ik wel een beetje. Ik ben ook heel ongeduldig vaak qua dat soort dingen. Die december krasloten, kras ik ook altijd direct open haha.

Chanen, de exitkalender leek mij ook wel wat. Wat was jou overweging om het uiteindelijk niet te kopen?

Ik had een doos. En die is nu weg -O- maar t positieve daarna is wel dat mijn vriend heeft opgeruimd haha.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 10:51

Een adventkalender voor mezelf koop ik eigenlijk nooit.
Voor de kindjes heb ik zo'n "gewone" met chocolaatjes gekocht. En voor de hond een met hondenkoekjes.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 11:38

Ik heb eigenlijk ook nooit een adventskalender, maar op zich is t wel leuk, iedere dag een cadeautje. Maar ja t moet wel bruikbaar zijn.

DHL of PostNL maakt me op zich niet uit, gaat beide goed. Lichte voorkeur voor PostNL maar laat t aan mijn Santa, maar net wat je zelf handig vindt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 12:27

fohadie schreef:
Van de week te horen gekregen dat ik toch weer een operatie aan mijn hart krijg. Geen zware operatie hoor, en hersteltijd is over het algemeen gelukkig vrij kort. Secret Danta zal er niet onder lijden want de ingreep vind op 24 november plaats dus tegen de tijd dat de pakketten verstuurd mogen worden, ben ik alweer op de been.

Veel sterkte fohadie, you can do it.

Over spelletjes gesproken: ik heb bij de Vriendenloterij spelletjes voor 1 persoon gewonnen, een soort bouwen tot het omdondert, geweldig !

LW Daisy die foto, ik moest huilen.

Mondy schreef:
Voor mijn santa maar misschien voor de rest ook handig... is er een voorkeur voor DHL of Postnl ?
Voor mij is Postnl iig het handigste omdat pakketten automatisch naar het pakketpunt in mn buurt gaan.
Maar weet niet hoe dat bij de rest is ?

Geldt voor mij ook, er raakt hier nog wel eens wat weg, 1 weg met 2 straatnamen en 2 keer dezelfde huisnummers. PostNL gaat automatisch naar een pakketpunt.

SSS vragen: ja ik heb een DVD-speler. Mijn minipaardjes heten: Liesje (9, mijn oudste), Kiddy (3, haar zoon, ruin), Buckie (bijna 18, gered, ruin), Harley (3, mijn kleinste en een meisje) en Pirelli (3, hengst, sinds september van mij).

Marleen die gehaakte Sint en Pietjes, gaaf, hebbe !

Jarig geweest zondag, maandag met vriendje uit eten voor mijn verjaardag en gister Elvis Concert, man ik ben kapot maar wat was het geweldig, Elvis (Dwight Eisenhower) die Happy Birthday voor mij zingt.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 14:03

Veel sterkte Fohadie!

Klinkt als een top verjaardag hahahatsjoe!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 15:26

Bedankt weer voor de lieve reacties.

Zoals bij mijn aanmelding aangegeven maakt het mij niet uit waarmee er verzonden wordt. Ik woon boven een DHL punt, maar mocht een ander bedrijf mijn Santa beter uitkomen, dan is dat ook prima.

Ik ben dol op adventkalenders. Ik heb al jaren die van de Notenshop. Dit jaar ook die van Mamam of hoe heet dat op de kop kunnen tikken (was steeds uitverkocht.) en koop er nog een voor de katten.

Ik wilde er ook een van Lindt maar die vind ik nogal duur en er zit een par keer dezelfde smaak in. Dat vind ik jammer, ik heb liever verschillende soorten smaken. Maar i zag laatst een aanbieding van 48 kogels voor een mooie prijs. Nu heb ik 2x 24 smaakjes besteld en mag mijn man mee genieten. Zit in een zakje ipv een mooie kalender, maar daar verzin ik nog wel wat op.

Ik heb net het laatste( ?) cadeautje gekocht. En weet inmiddels ook de hints. Ik hou het heel simpel deze keer, maar of mijn lootje het ook zo simpel vindt? :+ {:)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 15:29

Mij maakt verzendwijze ook niet uit. Ik ga nu ook maar eens bekijken of ik alles heb. Iedereen lijkt al wel zo vlug klaar!

Goed gedaan LWDaisy!

Mooi huisje in thema Marleen, maak je die popjes zelf?

Nevica 12 kalenders? :wow: Welke zijn dat dan?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 15:38

Hier geen adventskalenders, ook niet voor de hond/paard/kippen/vogels haha.

Hier is er ook geen voorkeur voor DHL of PostNL, ze leveren allebei braaf op tijd hier.

Ik liep vanmiddag met de hond langs een huis met "welkom sint&piet" en dacht goh, dat is vroeg... Totdat ik me bedacht dat ik in een kerstboom rondrijd, dus ik mag echt niks zeggen _O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 15:42

Nala schreef:
Ik liep vanmiddag met de hond langs een huis met "welkom sint&piet" en dacht goh, dat is vroeg... Totdat ik me bedacht dat ik in een kerstboom rondrijd, dus ik mag echt niks zeggen _O-

Volgens mij maken mensen selfies met jouw wagen haha!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 15:45

foxy80 schreef:
Nala schreef:

Dat is de enige reden dat ik het zonde vind dat ik geen social media meer heb, dan zou ik dat soort dingen misschien opeens langs zien komen :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 15:56

foxy80 schreef:
Nala schreef:

Oh ik had dat ook absoluut gedaan!

Wij hebben net een fantastisch bod geaccepteerd op ons huis.
Echt erop en erover en dat zonder ontbindende voorwaarden.
En het leuke is dat het een goede vriend is van onze overbuurman dus dat is extra leuk voor die knullen.
Dus wij vieren een klein feestje. *\o/*

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 16:03

Wat fijn Jolien! Toch altijd weer een opluchting!

Sinterklaasjournaal is weer begonnen, zaterdag komt hij al aan, dus welkom is zo gek nog niet. Tijd vliegt voorbij voor mn gevoel.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-25 16:05

Wat goed Jolien! Gefeliciteerd! *\o/*

Hier nog even lekker aan het genet4n van het mooie weer. Zo mag het van mij nog heel lang blijven! Veel klusjes gedaan bij de paarden en de hond geniet ook nog van zijn wandelingen met dit weer. <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 16:09

foxy80 schreef:
Nevica 12 kalenders? :wow: Welke zijn dat dan?

Hahaha ik heb nu Bueno, Kinder, Notenshop, Pickwick, Cote d'or, adventboek, Woodwick, Yankee candle, Ferrero Rocher, Douglas beauty, Lindt en eentje met likeur chocolaatjes. :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 16:10

Chocoholic 8)7

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 16:32

Ik compenseer voor de rest van het jaar, ik koop eigenlijk nooit chocola. :')

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 17:29

nevica schreef:

Oehhhh <3 Foto??

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 17:38

Galja schreef:
nevica schreef:

Oehhhh <3 Foto??

Ik heb alleen nog deze 4 op de foto, verder heb ik nog kleine dingen voor erbij. :D
Afbeelding

Edit; heb nog een foto van Duiven, deze poppetjes heb ik ook gekocht voor bij de Danse Macabre.
Afbeelding

Duiven was sowieso prachtig. We hebben er gelopen van 9.30 tm 16.15. <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door nevica op 12-11-25 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 17:41

Gefeliciteerd Jolien!

Waaw nevica, wat een verzameling :wow:
Heb je ze ook allemaal op een rijtje aan de muur hangen? :')

Ik heb vandaag ook weer wat leuke cadeautjes gevonden *\o/*
Ik ben bijna compleet, maar kom gegarandeerd nog leuke dingen tegen waardoor ik zoals elk jaar weer ver boven het budget uit kom :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 17:43

8nnemiek schreef:
Gefeliciteerd Jolien!

Waaw nevica, wat een verzameling :wow:
Heb je ze ook allemaal op een rijtje aan de muur hangen? :')

Ik heb vandaag ook weer wat leuke cadeautjes gevonden *\o/*
Ik ben bijna compleet, maar kom gegarandeerd nog leuke dingen tegen waardoor ik zoals elk jaar weer ver boven het budget uit kom :')

Ze staan echt overal, normaal gesproken heb ik er 1 kast voor maar daar past het dit jaar niet op. _O-

En hier hetzelfde 'probleem' met cadeaus en budget. Al vind ik dat totaal niet erg, alleen maar leuk. <3