Oke, ik moet me diep schamen, totaal afweziggeweest hier, sorry.. maar oude huis in de verkoop en nog wat dingen, is te veel... Dat red ik allemaalniet.
Heb weer superlief leuk kaartje gehad, wat me ahum er op wees dat ik er niet was.
mriek1990 schreef:Hier even een klein ego-berichtje tussendoor...
Zei ik een paar dagen geleden nog dat we drie ratjes hadden, is dat aantal vandaag teruggegaan naar twee.
Onze lieve Raya is er niet meer bij. ♡
agossie... dat is waardeloos, sterkte.
Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!
Ooit spaarde ik ratten, kleine beeldjes dan, maar doe ik al heel lang niet meer en sinds verhuizing zit alles nog in plastic bak, weet ook niet of het er ooit weer uit komt...heb er speciaal een vitrinekast voor, die nu werkloos is. foto heb ik dus niet, of jullie moeten foto van curverbak willen
Ineke2 schreef:Ik hou ook wel van in een joggingbroek rond te lopen, maar ja ik heb nu een hond
Ik moet nog een drempel over om daarmee dan naar buiten te gaan.
Ah, beginner dus
wacht maar binnenkort sta je gewoon shcaamteloos in je pyama op straat
als het kiezen is tussen of diarree van je vloer en muur schrapenof toch dan maar in pyama meteen de deur uit rennen is keus niet zo heel moeilijk.
Jolien87 schreef:Zolang de fruitvliegjes niet om mij heen hangen, interesseert het me echt niet wat een ander ervan vindt.

Dank u voor deze uitleg, ik wist het ook neit.
Tancreda4 schreef:Galja schreef:* moest googelen wat een Oodie is

Oversizede watme mega trui waar je in kunt wonen

8nnemiek schreef:Helaas heb ik er tot nu toe weinig tijd voor gehad. Ik ben druk bezig geweest met Mystic de afgelopen weken, en inmiddels staat hij op de kliniek omdat hij nog steeds koliek aanvallen kreeg

Oei,las verderop dat hij weer thuis is en beter, maar oorzaak onbekend. Hopelijk blijft het weg.
Jeetje Jolien, ei is echt een hele lastige.... en iedereen ziek, dat is ehct pak werk, hopelijk nu iedereen voorlopit beter.
Candalisa, geweldig die foto van de hond in costuum, vooral omdat hij 2 verschillende ogen heeft.
Bienotje schreef:Ik ben niet zo goed in puzzelen of al te moeilijke hints
Hier gister goed nieuws, bod op een ander huis is geaccepteerd! Begin volgend jaar verhuizen, dus bij gebrek aan een verzenddoos is een pakket in een verhuisdoos ook prima welkom
Nieuwe huis heeft trouwens een bad! Heerlijk vooruitzicht! (en een vaatwasser en een normale oven en een normale grootte koelkast, net een echt huis ipv mini-appartement

)
Naar het nieuwe huis wil ik ook mijn boeket (nep)bloemen weer meenemen. Allerlei verschillende roze/ paarse/ witte bloemen in een boeket die ik regelmatig weer eens aanvul als ik een mooie nepbloem ergens tegenkom. Voorzichtig in de hoop dat als ie groter wordt het op een gegeven moment leuk wordt om te splitsen, dan heb ik twee mooie boeketten en nieuwe huis is gelukkig wat groter dus zal daar ook zeker wel ruimte voor zijn

Gefeliciteerd, en dat met die 2 boeketten gaat ehct wel lukken.
Neonlight schreef:Geweldig leuke outfit!
Hints, vorig jaar had ik nogal veel moeite om mijn Santa te raden, dus niet veels te moeilijk graag. Maar puzzelen is wel leuk, dus het mag best wel iets te puzzelen zijn.
Hints in de vorm van Lego poppetjes worden hier niet begrepen.

Ik ben ook totaal ongeshcikt hiervoor
ehct al struikel ik over hint dan zie ik het nog niet.
Citaat:
Weekvraag week 44
Hoe moeilijk mag de hint zijn die je ontvangt?
Nou, hou het vooral simpel
dus, ben hier enorm slecht in. Uiteraard komt het ooit uit wie het is, al zou het maar zjin omdat alle anderen al geraden zijn en er maar 1 over is.
LWDaisy, oef dat is beste klus zelf catering voor 50 man. En alle organistatie er omheen. Maar zo te lezen super geslaagd feest.
Neonlight schreef:Iedere dag een beetje bietenpulp geven werkt ook goed tegen zand. Hier geven we alles iedere dag 2 keer 1 blikje bietenpulp (zo'n knakworstenblikje, dus niet heel veel).
Proest ik was heel scheel aan hetlezen, dacht wie geeft er nou knakworst aan een paard
germie schreef:Ik had vandaag een wereldreis, naar Zoetermeer voor een prijsuitreiking van een fotowedstrijd. Gelukkig was de reis niet voor niets.
Ik had goud met een foto van een kokerworm en zilver met mijn fotoserie documentair. Dus mag niet klagen.

Heb nu weer een glazen prijs voor op de kast.

gefeliciteerd!
Gave foto, regenboog veren kunst lijkt de kokerworm wel.
Die kikkers ljiken wel boze aliens.
1x naar kerstmarkt in D geweest, lang lang geleden, mjin moeder was toen al ziek en werd helaas die dag daar ehct beroerd, daar mijn enigste bekeuring ooit gereden
, paar maand later overleed mjin moeder. En in Dordt was er ooit redelijk grote, woonde daar in de buurt, dus wel eens geweest met mjin vader, maar die kerstmarkt is ook al heel lang niet meer wat het ooit geweest is. Moet ook eerlijk zeggen, dat ik ze te druk vind.
Foxy, heel veel sterkte.. maar wel wat een leeftijd...
germie schreef:Hier nog geen doos overigens, haha.
Dat is het enigste wat ikdan wel heb...
Had miljoen leuke ideeen, maar lootje vind dieallemaal niet wat denk ik en verder in de beperkte winkels hier niets leuks te vinden
waarvan ik denk dat lootje dat ook leuk vind. Weet ehct niet wat ik moet gaan kopen
Citaat:
Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?
Weet het dit jaar niet, energie ontbreekt, maar vind het altjid zo gezellig staan....
kestboom is groen
met witte lampjes en licht roze, licht groene en wittige/zilveren ballen. Had al jaren geen boom vorig jaar de georven kunstkerstboom van mjin vader neergezet, gingen gloeiende alle lampjes 1 voor 1 kapot totdat ze allemaal genseuveld waren. Zaten goed vast in boom (was zo gekocht), eruit gesloopt en heb nieuwe lampjes liggen. Idee was toen boom in zak stoppen niet aftuigen, maar aangezien hij dus gestript moest worden van lampjes zit ie toch weer in doos.
Denk dat ik de ramen weer ga sneeuwsprayen rest geen idee. Ga van de week eens graven of ik foto's heb.
fohadie schreef:Van de week te horen gekregen dat ik toch weer een operatie aan mijn hart krijg. Geen zware operatie hoor, en hersteltijd is over het algemeen gelukkig vrij kort. Secret Danta zal er niet onder lijden want de ingreep vind op 24 november plaats dus tegen de tijd dat de pakketten verstuurd mogen worden, ben ik alweer op de been.
STerkte en beterschap.
KimW, hopelijk nu stuk opgeknapt en geen last meer van je kaak.
Mondy schreef:Voor mijn santa maar misschien voor de rest ook handig... is er een voorkeur voor DHL of Postnl ?
Voor mij is Postnl iig het handigste omdat pakketten automatisch naar het pakketpunt in mn buurt gaan.
Maar weet niet hoe dat bij de rest is ?
Maakt hier niet uit, gaat allemaal hetzelfde
Ik had nog heel lief kaartje gekregen van mjin secret santa, maar op een of andere manier wil bokt geen foto's van mjin telefoon downloaden, geeft dan onvoldoende geheugen.... probeer het morgen of zo nog een keer.