Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 09:53

@ Linnie050 wat een mooi kaartje heb je ontvangen!

@ Stal Fiore, wat een prachtige foto en prachtig uitzicht! Geniet van je vakantie!

@ Nala, die versierde auto is ook echt heel leuk! Ik zag hier gisteren ook de 1e lichtjes auto weer rijden.

@ Mariekeoo wat een leuk verjaardagskado, vakantie naar Gran Canaria! Heerlijk zo in december!

@ LWDaisy, wat een prachtig en lief bericht over het feest voor je vriend, het klinkt echt meer dan geslaagd!! Een hoop werk en geregel van te voren, maar onwijs gaaf ingestoken en wat super dat het ook zo goed is ontvangen! Heel waardevol!

@ KimW, aai, verstandkies laten trekken lijkt mij ook echt niet fijn :(:) Gelukkig lijkt het nu wat beter te gaan, sterkte ermee!

@ Zertab wat goed dat je al klaar bent!

Ik ga van de week even mijn ‘kadootjes doos’ door om te kijken of ik tevreden ben met de kadootjes of dat er nog wat mist. Afgelopen tijd steeds wat de doos in gemikt als ik wat leuks tegenkwam :))

Citaat:
Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?

Ik heb iig een nep kerstboom staan. Nu nog niet hoor, maar ik ga hem binnenkort wel weer opzoeken. Daar hangen allemaal verschillende ornamenten in, eigenlijk niet veel ballen. Ornamenten van alle vormen en maten <3 Verder heb ik wat kaarsjes of lichtjes hangen soms, maar verder valt het kerst versieren wel mee. Ik heb niet echt een bepaalde kleur in mijn boom hangen, het is van alles wat :))

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 10:37

Oh nog een top voor kleine poes; speelgoed
Ze neemt alles mee dus door m’n hele huis en achter t bed, onder de bank. Overal beland katten speelgoed
En soms gaat de 1,5 jarige er ook mee vandoor :+

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 12:59

marleen_88 schreef:
Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?

Volgens mij had ik het al eens genoemd, maar wij hebben nooit echt Kerstversiering in huis. Een Kerstboom durf ik met de kat niet aan. We hebben wel wat kaarsjes en waxinelichtjes staan, maar die zijn niet exclusief voor Kerst. Kortgeleden hebben we twee mineraalstenen waxinelichthouders gekocht, daar zijn we erg blij mee.
Verder heb ik hier en daar wat kleine Kerstboompjes van verschillende materialen, zoals porselein en hout. Dat is het wel zo'n beetje.

Ik las iets over huisjes. Zelf zet ik ze niet neer, maar bij de kringloop hadden ze een hele hal volstaan. Afhankelijk van of je lootje tweedehands accepteert kan dat volgens mij prima binnen budget.

@Stal_Fiore: Een idyllische vakantiefoto. Geweldig uitzicht. Geniet ervan!

@mariekeoo: Wat een gaaf verjaardagscadeau! Goed vooruitzicht.

@fohadie: Oei, spannend zo'n operatie aan je hart. Zelfs al is het geen zware operatie, lijkt het me toch best pittig. Snel ook al. Sterkte!

Wat mooi dat het verrassingsfeest zo goed heeft uitgepakt LWDaisy. Jammer dat zijn ouders er niet bij waren, maar zo te lezen waren er genoeg fijne mensen om het feest met jullie voeren.

Spellenspektakel deed z'n naam eer aan. Zeer overweldigend al die stands vol spellen en oneindig veel tafels waar demo's worden gegeven. Heel gaaf. Ik heb me ingehouden en twee spellen gekocht. Eén klein kaartspelletje (Kruidgewas) en een bordspel over de klimaatcrisis (Daybreak). Nu nog een moment plannen om ze uit te proberen.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 16:24

Citaat:
Weekvraag week 45

Wij hebben dit jaar een wat kleinere boom.. de kleuren die wij hebben zijn champagne, zilver en een beetje tussen blauw en groen in.. hier en daar een leuk kerstbeeldje. lichtjes voor het raam.. (nep) kaarsen en dat is het denk ik wel.

LWDaisy

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 17:43

Ah bedankt allemaal voor de lieve woorden <3

Ik val helaas niet in te huren haha - dit was het 3de "event" dat ik op me genomen heb, en hoewel ik het leuk om te doen vind, is het ook heel slopend :')

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 17:43

Voor mijn santa maar misschien voor de rest ook handig... is er een voorkeur voor DHL of Postnl ?
Voor mij is Postnl iig het handigste omdat pakketten automatisch naar het pakketpunt in mn buurt gaan.
Maar weet niet hoe dat bij de rest is ?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 17:45

Mondy schreef:
Voor mijn santa maar misschien voor de rest ook handig... is er een voorkeur voor DHL of Postnl ?
Voor mij is Postnl iig het handigste omdat pakketten automatisch naar het pakketpunt in mn buurt gaan.

Dit was een vraag bij aanmelding, dus als het goed is, staat er in elk lootje de mogelijke voorkeur aangegeven. :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 18:55

Mondy schreef:

Ik heb geen voorkeur. DPD, postNL, DHL, GLS.. ze zetten het allemaal netjes in de schuur _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 19:01

Wat een geweldig feest moet dat zijn geweest LWDaisy en zo lief zijn jullie voor elkaar. <3

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 19:06

Mondy schreef:

Maakt voor mij echt niets uit. DHL zit hier in het dorp.. maar PostNL zit een dorpje verder. Kan beide prima.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 19:11

Is mij om het even, wat het handigste is voor mijn SS DHL of PostNL maakt mij niet uit.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 19:21

Voorkeur is post NL. DHL mag ook nog. Maar dat gaat weleens mis :')
Dpd zelfde verhaal.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 19:31

Weekvraag week 45

sinds vorig jaar een mooie kunstboom, niet omdat ik het mooier vind wel omdat het minder zwaar is om in huis te krijgen en weer op te ruimen.. in de boom hangst van alles, maar vooral goud zilver , ieder jaar kopen we een hanger, en ik krijg ook wel eens een hanger mdat iemand vind dat het bij mij past, dus ieder jaar een feest van herinneringen als ik de boom optuig. het is een beetje een ratjetoe maar wel heel erg leuk. verder krijgt mijn zoo vanaf zijn 3 e ieder jaar een lemax kersthuis, en dan maken we samen een kerstdorp, grappig ook om te zien hoe door de jaren ( hij is nu 12) de keuzes te zien veranderen. ik denk dat ik volgende week ga beginnen met het neerzatten van het dorp, best een werkje altijd.

de hint, graag makkelijk hahah ik ben echt heel blond in dat soort dingen

voor mij graag post nl of dhl, die bezorgen beide wel prima hier.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 20:22

SSS Vragen!

hahahatsjoe: heb je een dvd speler? En hoe heten je pony's?

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 20:32

PostNL heeft ook mijn voorkeur.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 20:36

Oh, sorry SS. Wat een drukte afgelopen dagen. Gelukkig overleefd!

Afbeelding

Bij deze nog antwoorden!

Mijn jongens zitten in een brainrot fase helaas :') de oudste is ook wel pikachu fan, de jongste stitch. Maar recent hebben ze nieuwe onesies en dat moesten ineens een t-rex en cookiemonster zijn. Verder zijn zij wel van de spelletjes. Hun namen beginnen met dezelfde beginletter als de mijne. We zijn de 3J's _O-

Nieuwe huis wensen, lastig. Vooral grote wensen als kruidenrek met kruidenpotjes, kookboeken of een wc verjaardagskalender. En uiteraard badspullen. En roze gaat meevallen, ik weet uit ervaring dat zodra je voor pastel roze en paarse tinten gaat je best wel veel kunt toevoegen met kleur zonder dat het gelijk een suikerspin huis is O:) maar opnieuw roze gordijnen sluit ik niet uit. Gelukkig vindt mijn vriend het merendeel wel best eigenlijk. Witte (nep)bloemen voor in mijn bestaande boeket zijn ook zeker welkom trouwens!

Reizen doe ik niet heel veel, vind het wel leuk. Mijn favoriet is stedentrips. Op mijn verlanglijstje staan nog valencia, edinburg, Praag. Barcelona of New York ga ik ook graag nog een keer naar terug :-)

En kerst in mijn huis? Valt mee, maar zeker wel wat met Kerst. Een mini Kerstboom met vrolijke glitter gekke ornamenten erin. Wat kerstpoppetjes en kaarsen en wat lampjes. Wat nieuwe kerstdecoratie om neer te zetten is welkom hoor, liever geen hout maar steen of wol of een inimini kersthuisje zou wel leuke toevoeging zijn. Kerstkrans ook en kerstdeco om buiten aan de pergola te hangen ook.

Hopelijk kun je hier weer wat mee Santa. Benieuwd wie je bent!!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 20:38

Mondy schreef:

Ik heb geen voorkeur. Ik laat mijn pakket naar m'n ouders sturen. Die zijn vaker thuis, maar hebben anders ook een prachtige neerzet gelegenheid waar de pakketbezorgers wel vaak gebruik van maken.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:20

Ik lees hier al veel over kerst en heb veel zin om die boom van zolder te trekken.. maar... vandaag eerst kneuterig begonnen met het eerste sinterklaas journaal. Lekker samen de bank op en liedjes al aan in de auto. Hopelijk gaat de spanning een beetje te doen zijn tot hij weer vertrekt. We zijn ingeloot bij het kasteel hier in Helmond :):) hele happening. Vorig jaar was het niet gelukt maar ik kan zo erg genieten hiervan. Hopelijk gelooft hij nog en paar jaar :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:25

Oh, hier geloven ze al niet meer maar werd toch echt om 6 uur gemaand dat het sinterklaasjournaal personen op moest worden gezet hoor. Ook dan is het nog leuk :j

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:34

Gaaf geregeld LWDaisy!

Hier net ook weer sinterklaasjournaal. Mijn dochter weet dat wij de cadeautjes regelen en dat er iemand Sinterklaas speelt, maar volgens mij gelooft ze nog wel dat er ook een echte is. Ze wil het er niet over hebben :+ . Ze is nu 9, groep 6 en doen daar voor het eerst surprises, ik ben benieuwd!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:40

Lees brainrot… verschrikkelijk :') ook hier een zoontje die er helemaal van in de ban is.
Wie verzint zoiets??

Oja, sinterklaasjournaal. Helemaal vergeten… zoontje heeft het er niet over gehad en vorig jaar hebben we alleen de aflevering gekeken dat hij ook daadwerkelijk aankwam.
Nou is 18.00u ook wel precies een rottijd hier.
Hij is nu 5,5 jaar maar had vorig jaar al een soort van twijfels. Hij stelde veel te moeilijke vragen en bepaalde details die niet klopte vielen hem op. Ben benieuwd hoelang hij er echt in blijft geloven ( vast heel lang, al is het voor de kadootjes 8-) )

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 22:54

Weekvraag week 45

Wij hebben de voorbije 2 jaar door al het drama rond familie geen boom gezet.
Dat zetten we dicht jaar recht - ik heb een nieuwe (nep)boom en staander gekocht :D Wij hebben gouden, rosé en rode ballen, mat en glitter. Een berg slingers en lampjes. En sinds vorig jaar: gouden dino's :D Die zet ik op de schouw haha, ik hang ze niet in de boom. En een slinger met dino's met lampjes van mijn Santa vorig :D

Verder wat losse stukken: een grinch, Kerst-brievenbus, kersttafereel met lampjes en geluid, sneeuwbol maar dan een rode telefooncel met sneeuwman, krans voor aan de deur, kerststuk op tafel, ... En in de keuken kerstballen boven de raam, maar dan een pakje friet, hotdog, ... Te kitsch voor woorden :') Dingen die mij blij maken haha. Ik heb een zwak voor (nep)peperkoeken mannetjes :')

Ben ik traditioneel - mwah.
Qua losse stukken niet. Qua deco in de boom meer. Ik heb een he-le-boel van dezelfde ballen, en een paar andere dingen die ik mooi vind en die emotionele waarden hebben; van mijn mama en grootmoeder gekregen. Qua piek ben ik streng: een traditionele glazen piek, geen discussie mogelijk. Er sneuvelen er door de jaren heen wel een aantal, maar ik blijf volharden haha.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 06:34

Hier eerst vanavond Sint Maarten.
Met mijn klas kijk ik het Sinterklaasjournaal vanaf volgende week.

Brainrot? Nooit van gehoord.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 08:05

ManonGrr schreef:
Ik had onderweg ineens een ingeving voor de hints, dus die zijn af! Ik heb nog 0 cadeautjes gekocht.. maar ik ben binnenkort wat dagen vrij en dan kan ik wel lekker gaan shoppen. Heb wel al een lijstje met ideeën gelukkig :D

hahaha ik quote mezelf even. Ik wilde die hints net gaan uitwerken en toen snapte ik mezelf niet meer _O- terug naar de tekentafel :(:)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 08:11

Geen voorkeur voor een bezorgdienst. Als het goed is heb ik dat bij mijn aanmelding ook doorgegeven.

Het Sinterklaasjournaal volg ik nooit zo, maar als volwassene zonder kinderen zit ik nog steeds graag voor de buis voor de intocht. :)