@ Stal Fiore, wat een prachtige foto en prachtig uitzicht! Geniet van je vakantie!
@ Nala, die versierde auto is ook echt heel leuk! Ik zag hier gisteren ook de 1e lichtjes auto weer rijden.
@ Mariekeoo wat een leuk verjaardagskado, vakantie naar Gran Canaria! Heerlijk zo in december!
@ LWDaisy, wat een prachtig en lief bericht over het feest voor je vriend, het klinkt echt meer dan geslaagd!! Een hoop werk en geregel van te voren, maar onwijs gaaf ingestoken en wat super dat het ook zo goed is ontvangen! Heel waardevol!
@ KimW, aai, verstandkies laten trekken lijkt mij ook echt niet fijn
Gelukkig lijkt het nu wat beter te gaan, sterkte ermee! @ Zertab wat goed dat je al klaar bent!
Ik ga van de week even mijn ‘kadootjes doos’ door om te kijken of ik tevreden ben met de kadootjes of dat er nog wat mist. Afgelopen tijd steeds wat de doos in gemikt als ik wat leuks tegenkwam
Citaat:Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?
Ik heb iig een nep kerstboom staan. Nu nog niet hoor, maar ik ga hem binnenkort wel weer opzoeken. Daar hangen allemaal verschillende ornamenten in, eigenlijk niet veel ballen. Ornamenten van alle vormen en maten
Verder heb ik wat kaarsjes of lichtjes hangen soms, maar verder valt het kerst versieren wel mee. Ik heb niet echt een bepaalde kleur in mijn boom hangen, het is van alles wat

maar opnieuw roze gordijnen sluit ik niet uit. Gelukkig vindt mijn vriend het merendeel wel best eigenlijk. Witte (nep)bloemen voor in mijn bestaande boeket zijn ook zeker welkom trouwens!
hele happening. Vorig jaar was het niet gelukt maar ik kan zo erg genieten hiervan. Hopelijk gelooft hij nog en paar jaar
)
Wij hebben gouden, rosé en rode ballen, mat en glitter. Een berg slingers en lampjes. En sinds vorig jaar: gouden dino's