Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik heb nog een vraag wat voor “domme, grappige, gekke” dingen halen jou katten uit?
Dit zijn dan van die canvas tassen of kattenspeelgoed ofzo waar ze mee aan de haal gaat.
Citaat:Als ik ook een kleinigheid voor de mens in het pakket wil doen, waar wordt je dan (niet) blij van?
xoranlover schreef:Als het goed is heeft iedereen in zijn inbox een uitnodiging van lootjestrekken.nl.
Als iedereen bevestigd heeft kunnen we lootjes gaan trekken. Uiterlijk zondag 5 oktober wil ik lootjes trekken. Dus zorg dat je voor dan bevestigd hebt.
Citaat:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie katten als voer krijgen?
Citaat:is er bezwaar tegen cadeautjes uit de kringloopwinkel? Voerpuzzels, dekentjes, voerbakjes enz enz? Voor mijzelf in ieder geval niet; als het er gewoon nog netjes uit ziet en schoon is enzo vind ik het prima! Betekent vaak meer budget beschikbaar voor andere dingenMeer cadeautjes is meer cadeautjes!
Citaat:Krijgen jullie katten nog iets bijzonders met dierendag?

BrankaZ schreef:Ik zit nog op mijn handen, maar het is erg makkelijk om ergens 2 i.p.v. van te bestellen![]()
En ik ga niet zeggen dat dat niet gebeurd
.Ghostattack schreef:
!
Ik heb ook een lijstje ingevuld, maar puur indicatief. Vind het ook heel leuk om gewoon verrast te worden!Citaat:Ik heb nog een vraag wat voor “domme, grappige, gekke” dingen halen jou katten uit?
Batterijen, edelstenen, schroeven. Geen idee waarom, maar die moet ze hebben
Verder zijn zij en haar moeder Raya papier versnipperaars. Als er ergens een blaadje of kartonnen doos ligt, dan hebben we in de kortste tijd confetti

Citaat:Als ik ook een kleinigheid voor de mens in het pakket wil doen, waar wordt je dan (niet) blij van?
Citaat:is er bezwaar tegen cadeautjes uit de kringloopwinkel? Voerpuzzels, dekentjes, voerbakjes enz enz? Voor mijzelf in ieder geval niet; als het er gewoon nog netjes uit ziet en schoon is enzo vind ik het prima! Betekent vaak meer budget beschikbaar voor andere dingenMeer cadeautjes is meer cadeautjes!
Citaat:Krijgen jullie katten nog iets bijzonders met dierendag?
Maar over het algemeen gaat de tijd heel snel hoor. 
Het was zo schattig om haar te zien weglopen met die handschoen in haar bekkie.
beide hebben dezelfde vader maar wel andere moeders
Citaat:Ik heb nog een vraag wat voor “domme, grappige, gekke” dingen halen jou katten uit?
Ooit toen ik nog planten had, heeft Chloe alle potjes omgegooid en toen lag mijn keuken vol aarde. Eevee heeft een keer vastgezeten met haar hoofd in een plastic zak. Die ging blind rondrennen. Was erg grappig 

Citaat:is er bezwaar tegen cadeautjes uit de kringloopwinkel? Voerpuzzels, dekentjes, voerbakjes enz enz?