Beetje jammer alleen dat ik telkens verlies...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kleuren zijn rood, wit en zilver. mariekeoo schreef:germie schreef:Sterkte Fohadie. Ik ben gelukkig nog nooit geopereerd en hou dat graag zo. Ik haat hersteltijden en doe daar dus ook niet aan. Ook haat ik artsen en ziekenhuizen en heb gelukkig (wel afkloppen natuurlijk) nog nooit in een ziekenhuis gelegen. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met artsen helaas.
Hopelijk ben jij snel weer op de been.
Ik wil wel een beetje minder in het ziekenhuis liggen. Dus misschien kunnen we delen
Ik hou het graag zo. De paar keer dat ik te maken heb gehad met artsen waren flinke botsingen omdat ze dus niet naar de wens van de klant luisteren. Gelukkig hebben mijn eigen beslissingen altijd het beste uitgepakt en heb ik wel geleerd dat je dus nooit blindelings een arts moet vertrouwen. Maar ik hoef dus niet te ruilen.
Dat gaat niet goed.
Keizerinnnn schreef:Wij zijn de skip-bo goed aan het gebruiken op vakantie. Was vorig jaar een cadeau uit mijn pakket. Zijn we beide helemaal blij mee![]()
Beetje jammer alleen dat ik telkens verlies...
[ Afbeelding ]

Jolien87 schreef:Fohadie, alvast veel sterkte gewenst.
Vind je het spannend?
Begrijpelijk dat je er niet voor kiest om naar het ziekenhuis te gaan, niemand komt daar voor zijn/haar lol.
Wij hebben je ook graag nog een lange tijd onder ons.![]()
Stal_Fiore, wat een prachtige foto!
Heel vet zo, dat net boven de grond.
Daar wil je toch de hele dag in liggen?
Nala, geweldig die auto.
Daar mag je wel flink wat tiewraps voor gebruiken, of niet?
mariekeoo, dat is nog eens een tof cadeau.
Veel plezier alvast!
Keizerinnnn, jammer is dat toch altijd met spelletjes die je verliest.
Is het bij jullie ook zulk gezellig weer?
Hier trekt de mist flink op, vriend is met de kinderen en schoonouders in het nieuwe huis aan het klussen en ik moest thuis nog wat administratie voor mijn werk doen.
Ik neem het er maar even van.
fohadie schreef:Van de week te horen gekregen dat ik toch weer een operatie aan mijn hart krijg. Geen zware operatie hoor, en hersteltijd is over het algemeen gelukkig vrij kort. Secret Danta zal er niet onder lijden want de ingreep vind op 24 november plaats dus tegen de tijd dat de pakketten verstuurd mogen worden, ben ik alweer op de been.
hopelijk heb je voorspoedig herstel. Mocht ik je lootje zijn (en ik denk dat het voor meerdere zo zal zijn): jouw lijf en jouw herstel is belangrijker dan het secret santa pakket! Jolien87 schreef:Fohadie, alvast veel sterkte gewenst.
Vind je het spannend?
Begrijpelijk dat je er niet voor kiest om naar het ziekenhuis te gaan, niemand komt daar voor zijn/haar lol.
Wij hebben je ook graag nog een lange tijd onder ons.![]()
Stal_Fiore, wat een prachtige foto!
Heel vet zo, dat net boven de grond.
Daar wil je toch de hele dag in liggen?
Nala, geweldig die auto.
Daar mag je wel flink wat tiewraps voor gebruiken, of niet?
mariekeoo, dat is nog eens een tof cadeau.
Veel plezier alvast!
Keizerinnnn, jammer is dat toch altijd met spelletjes die je verliest.
Is het bij jullie ook zulk gezellig weer?
Hier trekt de mist flink op, vriend is met de kinderen en schoonouders in het nieuwe huis aan het klussen en ik moest thuis nog wat administratie voor mijn werk doen.
Ik neem het er maar even van.

waarheen precies is voor mij een verrassing, maar wel erg leuk!
fohadie schreef:Dank voor de lieve reacties. Germie, ik ken je verhalen van artsen en ziekenhuizen maar soms heb je geen keus. Ik "doe" er liever ook niet "aan" maar als de alternatieven niet helpen, moet je wat. Ik wil graag nog wat ouder worden dan 42.
voor mij was het net een jaar geleden sinds mijn hart stilstand. Ik kreeg binnen een week nog een hartaanval eroverheen en sta er nog vaak bij stil dat het echt heel anders had kunnen aflopen.