Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 03:58

Wij zijn de skip-bo goed aan het gebruiken op vakantie. Was vorig jaar een cadeau uit mijn pakket. Zijn we beide helemaal blij mee *\o/*

Beetje jammer alleen dat ik telkens verlies...

Afbeelding

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 06:36

Wat een leuk cadeau Marieke! Gaat vast een mooi en leuk worden.

Fohadie sterkte alvast. Lijkt me toch altijd wel spannend. ♡

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 07:40

Blijft een leuk spelletje Keizerin, niet te ingewikkeld, gewoon lekker bezig.

Leuke spelletjestip voor een spel voor 2 personen is Beverbende. Vind ik ook altijd super leuk om te spelen (maar is dus geen tip voor m’n Santa want hebben we al)

Pittig fohadie zo’n operatie.

Ik vermoed dat ik de weekvraag al eerder heb beantwoord. Kerst vind ik fantastisch dus ik kan niet wachten tot er weer een prachtige boom staat. Liefst eentje tot aan t plafond :D kleuren zijn rood, wit en zilver.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 08:25

mariekeoo schreef:
germie schreef:
Sterkte Fohadie. Ik ben gelukkig nog nooit geopereerd en hou dat graag zo. Ik haat hersteltijden en doe daar dus ook niet aan. Ook haat ik artsen en ziekenhuizen en heb gelukkig (wel afkloppen natuurlijk) nog nooit in een ziekenhuis gelegen. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met artsen helaas.
Hopelijk ben jij snel weer op de been.

Ik wil wel een beetje minder in het ziekenhuis liggen. Dus misschien kunnen we delen 8-)

Nee, dankje. :P Ik hou het graag zo. De paar keer dat ik te maken heb gehad met artsen waren flinke botsingen omdat ze dus niet naar de wens van de klant luisteren. Gelukkig hebben mijn eigen beslissingen altijd het beste uitgepakt en heb ik wel geleerd dat je dus nooit blindelings een arts moet vertrouwen. Maar ik hoef dus niet te ruilen. ;) Dat gaat niet goed. :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 09:31

Dank voor de lieve reacties. Germie, ik ken je verhalen van artsen en ziekenhuizen maar soms heb je geen keus. Ik "doe" er liever ook niet "aan" maar als de alternatieven niet helpen, moet je wat. Ik wil graag nog wat ouder worden dan 42.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 09:52

Keizerinnnn schreef:
Wij zijn de skip-bo goed aan het gebruiken op vakantie. Was vorig jaar een cadeau uit mijn pakket. Zijn we beide helemaal blij mee *\o/*

Beetje jammer alleen dat ik telkens verlies...

[ Afbeelding ]

Ik ken het niet maar mn zoontje is gek op uno. Is dat te vergelijken? Qua moeilijkheid?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 10:37

Je bent ook geen klant in een ziekenhuis, maar een patiënt. Soms heb je nou eenmaal niet alles te willen als het om je gezondheid gaat. Gelukkig bestaan er ook heel veel fijne artsen in deze wereld. Niemand kiest er voor om ziek te zijn en een operatie nodig te hebben.

Galja, Uno is wel wat simpeler, maar op zich is Skipbo niet moeilijk. Je moet tot 12 kunnen tellen/lezen. Er is ook een junior versie van maar eigenlijk vind ik die minder leuk.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 10:45

Sterkte alvast Fohadie !

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 11:15

Fohadie, alvast veel sterkte gewenst.
Vind je het spannend?
Begrijpelijk dat je er niet voor kiest om naar het ziekenhuis te gaan, niemand komt daar voor zijn/haar lol. :(:)
Wij hebben je ook graag nog een lange tijd onder ons. <3

Stal_Fiore, wat een prachtige foto!
Heel vet zo, dat net boven de grond.
Daar wil je toch de hele dag in liggen?

Nala, geweldig die auto. :=
Daar mag je wel flink wat tiewraps voor gebruiken, of niet?

mariekeoo, dat is nog eens een tof cadeau.
Veel plezier alvast!

Keizerinnnn, jammer is dat toch altijd met spelletjes die je verliest. :(:)

Is het bij jullie ook zulk gezellig weer?
Hier trekt de mist flink op, vriend is met de kinderen en schoonouders in het nieuwe huis aan het klussen en ik moest thuis nog wat administratie voor mijn werk doen.
Ik neem het er maar even van. O:)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 11:25

Jolien87 schreef:
Vind je het spannend?
Begrijpelijk dat je er niet voor kiest om naar het ziekenhuis te gaan, niemand komt daar voor zijn/haar lol. :(:)

Veel plezier alvast!

Hier trekt de mist flink op, vriend is met de kinderen en schoonouders in het nieuwe huis aan het klussen en ik moest thuis nog wat administratie voor mijn werk doen.

Wat lief.

Gister was het heerlijk weer en heb ik gewoon in een t shirtje buiten gezeten. Vandaag wat frisser. Maar alsnog best warm voor november.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 11:30

fohadie schreef:
Van de week te horen gekregen dat ik toch weer een operatie aan mijn hart krijg. Geen zware operatie hoor, en hersteltijd is over het algemeen gelukkig vrij kort. Secret Danta zal er niet onder lijden want de ingreep vind op 24 november plaats dus tegen de tijd dat de pakketten verstuurd mogen worden, ben ik alweer op de been.

Heftig hoor! :knuffel: hopelijk heb je voorspoedig herstel. Mocht ik je lootje zijn (en ik denk dat het voor meerdere zo zal zijn): jouw lijf en jouw herstel is belangrijker dan het secret santa pakket!

Wat een hoop pechvogels dit jaar hier in het topic. Heel veel liefde voor degene die het kan gebruiken!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 12:01

Heerlijk weer hier! Lekker gewandeld met vriend en Sakyr.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 13:17

Het is heerlijk weer en hier is het niet mistig geweest.
Het is net zomer, en dan ben ik net een echt najaars/winter gerecht aan het maken, hertengoulash.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 13:18

Jolien87 schreef:
Vind je het spannend?

Veel plezier alvast!

Dat valt nog goed mee eigenlijk! Het is heel veel draaiwerk om de pushbar, het reservewiel en het roofrack heen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 14:34

Wij hebben onze kerstballen en toeging tot onze kerstdorp van dit jaar weer gedaan. De kinderen waren overtuigd dat de molen de beste keuze was :))

Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 15:09

Skip bo is inderdaad echt niet moeilijk en heb je snel onder de knie.

Ik ben sowieso echt een loser met spelletjes... zeker met mijn vriend. Weet niet hoe het kan maar ik verlies 90% van de tijd. Ben een goede verliezer gelukkig.

Beverbende is ook leuk, maar wel snel hectisch vooral met meer mensen tegelijk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 15:11

Ik hou van skipbo! Wij gaan vanavond denk ik weer een spelletjesavond doen. Wijntje erbij, lekker. :9

Ik ben binnenkort jarig en krijg van mijn vriend een weekend kerstmarkt cadeau. :)) waarheen precies is voor mij een verrassing, maar wel erg leuk!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 18:12

Gezellig Roosch! Die van mij hangt altijd de hele avond in zijn werkplaats en komt rond half 12 binnen, spelletjes avond kan bij ons alleen als er geen werkplaats is, op vakantie dus. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 18:22

Half 12, kanonnen, dan liggen wij vaak al 2 uur te slapen haha! :))

Wij spelen wel graag samen een spelletje, of liggen graag samen op de bank een boek te lezen of een film te kijken. Een werkplaats hebben we niet dus daar kan ie niet onderduiken. :+

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 19:42

Sorry voor mijn afwezigheid deze week, ik heb dinsdag weer een verstandkies laten trekken en dit maal ging het herstel helaas nog niet zo lekker.. -O-
Vandaag gaat het in de loop van de dag wel iets beter gelukkig, hopelijk blijft de stijgende lijn zich voortzetten en kan ik maandag ook weer aan het werk. :j

Qua versiering in huis, wij zijn dit jaar gaan samenwonen dus nog niet echt kleuren of spullen in bezit. Ik denk zelf gewoon aan rood/zilver en kerstgroen. <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 19:50

fohadie schreef:
Dank voor de lieve reacties. Germie, ik ken je verhalen van artsen en ziekenhuizen maar soms heb je geen keus. Ik "doe" er liever ook niet "aan" maar als de alternatieven niet helpen, moet je wat. Ik wil graag nog wat ouder worden dan 42.

Ik begrijp je hoor en de sterkte is ook zeker oprecht gewenst.

Voor de liefhebbers van kersthuisjes e.d. Ik zag dat de Action enorm veel soorten heeft. Was er toevallig gisteren (eh, misschien wat kopen voor mijn lootje? )

Ik speel echt nooit spelletjes. Heb dat skipbo en beverbende wel eens gedaan, maar ik ben geen spelletjesmens. Ook niet met computerspelletjes of spelletjes op de telefoon.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 22:59

Ik kreeg een pb dat ik nog een openstaande vraag had, ik zal mijn puddingvormen morgen op de foto zetten SS, ik had het verzoek wel gelezen, maar nog geen mogelijkheid gehad om een goede foto te maken.

Weekvraag week 44
Hoe moeilijk mag de hint zijn die je ontvangt?

Het liefste niet te moeilijk, ik ben niet zo heel handig met dingen als sudoku's ed. dus vrees dat ik er anders niet uit kom.

Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?

Verder dan een kerstboom kom ik meestal niet, heb wel een aantal leuke glazen kerstbomen met verlichting.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 00:05

Nou van mij mag t weer nu of kouder worden en blijven of deze temperaturen en dan niet teveel verschil met de nacht.
Joker heeft woensdag weer koliek gehad erdoor. Gelukkig deze keer geen heftige en heb ik m zelf eruit kunnen halen met colosan ed. Maar 2 in 1 jaar is wel even genoeg.
Hij reageert helaas heel erg op die heftige temperatuur verschillen de laatste jaren.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 00:14

Fohadi veel sterkte en succes Y;( voor mij was het net een jaar geleden sinds mijn hart stilstand. Ik kreeg binnen een week nog een hartaanval eroverheen en sta er nog vaak bij stil dat het echt heel anders had kunnen aflopen.

Kimw hè bah dat is niet fijn hopelijk gaat het nu wat beter.

Mondy wat naar zeg! Mijn oude merrie kon heel slecht tegen de temp wisseling. Het is ook heel raar weer laatst was het 3 graden in de ochtend en in de middag 18.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 03:21

Spelletjes nemen wij ook eigenlijk te weinig tijd voor. Thuis af en toe in het weekend of als onze ouders er zijn. Maar op vakantie doen we elke dag wel wat.

Vandaag 2 potjes regenwormen. Beide dik verloren uiteraard en 2 potjes keer op keer 2 en heb 1x gewonnen. Toch goede score vandaag voor mij :')