Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 14:57

Ik zag inderdaad dat het spel eigenlijk voor 4 spelers is. Zelfs als we de hond mee latend doen komen we niet aan 4. _O- En spelletjes doen wij meestal op vakantie, dus even nadenken, want het klinkt wel als een leuk spel.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 17:23

Doos inpakken deed ik voorgaande edities wel, vuilniszak erom en het is in goede staat ontvangen. Mijn pakket van Adamootje vorig jaar was ook ingepakt, met vuilniszak erom onbeschadigd aangekomen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 17:26

Een mooie kaart ontvangen van mijn secret santa! <3

Een paar jaar geleden met ss een stekje ontvangen van de plant die afgebeeld staat op de voorkant van de kaart.
Helaas niet aangeslagen maar was een mooi cadeau!

Dankjewel voor het leuke berichtje ss!

De eerste hint ook binnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 17:36

De rijen bij Disney zijn goed om weer even bij te lezen :').

Ik heb vorig jaar de doos ingepakt, maar heb hem toen ook afgeleverd op locatie ipv verzenden. Ik weet nog niet wat ik dit jaar doe.. of wel? <<)

Ik wil me ook vast verontschuldigen voor mijn inpakskills. Ik kan het opzich nog wel oké, maar vaak is dat kerstinpakpapier van dat rottige papier wat je niet mooi krijgt met inpakken, althans dat geld voor mij haha.

Ook vast gelijk een hint haha.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 17:41

Leuk, weer Santapost!! {:)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 18:50

Weekvraag 44:
Ik ben heel goed met puzzels en rekenhints.

Maar minder met hints die dan weer verwijzen naar een bepaald topic op bokt. Ik had een paar jaar terug een ingepakte bath bomb van Rituals met het woord hint erop. Ik heb van alles gezocht op bokt, maar kon de connectie naar het rituals topic in mijn hoofd niet maken. _O-

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 19:03

Veel Kerstmarkt en -showbezoekers. Vroeger gingen ik met mijn moeder en zusjes naar de Intratuin in Duiven, maar dat is me nu toch echt iets te ver. Ik lees iets over die in Lisse. Voor mij een stuk dichterbij. Is die de moeite waard? Ik heb niets perse iets met Kerst, maar de taferelen die ze in sommige tuincentra neerzetten vind ik wel geweldig! Al vind ik de drukte dan weer drie keer niks.

@Keizerinnnn: Een heel fijne vakantie!

@Jolien: Een volle ziekenboeg, wat naar. Ook nog eens een dochter met een eierallergie. Sneu. Wel fijn dat het nu duidelijk is, maar helaas wel iets dat in veel producten verwerkt zit.

@Nala: Wat fijn dat je bij je pensionada langs kon. Ze ziet er happy uit op de foto's.

@germie: Gefeliciteerd. Wat een schitterende foto's.

@Manon: Heerlijk, een weekend weg met je paard. Ziet er goed uit.

@foxy80: Gecondoleerd nog met je oma. Wat heeft zij een mooie leeftijd bereikt! Ook mooi dat ze nu weer herenigd is met je moeder.

@miccamaaike: Waardeloos dat je je lijstje kwijt bent. Aan de andere kant kun je wel weer opnieuw genieten van het verzinnen van leuke cadeaus voor je lootje.;)

@KM_Ris: Het klinkt alsof je er genoeg moeite in steekt, daar wordt jouw lootje vast wel blij van. ;)

@robbie88: Ook al niet fit, beterschap!

@Tanya & candalisa: Wat leuk om jullie spellenkast te zien. Wij hebben ook een aardige verzameling, maar weinig overlap met wat jullie in de kast hebben staan. Gaan jullie dit weekend ook naar het Spellenspektakel in Utrecht? Wij waarschijnlijk wel. Eigenlijk hadden we kaarten voor Spiel in Essen een aantal weken geleden, maar vlak van tevoren bleken we beiden al andere afspraken te hebben staan. Afspraken die al een halfjaar stonden en die ons waren ontschoten. Zo stom, en jammer van Spiel. Van het weekend dus maar in de herkansing met Spellenspektakel.

@Linie050: Wat toevallig dat je SS-kaartje een plant afbeeld die je tijdens een eerdere editie in je pakket had zitten. Toch niet stiekem dezelfde Santa als toen, die je er nu een toestuurt die niet vergaat? ;)

Over het inpakken van de doos heb ik eigenlijk helemaal nog niet nagedacht. Wel over het inpakken van de cadeaus.
Een heel ander punt wat betreft versturen. Staat de afzender vaak niet op het label of in de track-and-trace? Of bepaal je zelf of dat er wel of niet op komt? Hoe gaan jullie daarmee om?

Zo, hopelijk ben ik nu weer bij. :+

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 19:06

Inderdaad een vuilniszak om het pakket doen nadat je het ingepakt hebt en de doos komt onbeschadigd aan. :j

Jullie zijn al ver met jullie pakket, zo te lezen. Ik ben wat minder snel, maar het komt ieder jaar weer goed.

@Chanen, ik zet mijn postcode wel op de doos, maar ik heb ook niet op Bokt staan waar ik woon.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 19:23

Citaat:
Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 19:32

Citaat:
Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?

Ik versier mn huis niet, want ik heb een bloedhekel aan kerst :o en met die hooligans hier (onze katten) is versieren ook geen optie :))

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 19:55

@chanen daar heb ik aan gedacht.
Het topic van 2019 nagekeken en het handschrift op de kaart is anders.
Mijn ss van 2019 doet nu ook niet mee.

In huis hebben wij traditionele kerst kleuren.
Groene boom, glazen ballen met dat witte poeder erop, glazen engelen en roze ballen.
En verder gouden dingetjes om neer te zetten en van die kersthuisjes.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 05-11-25 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 20:24

Wij versieren wel, maar niet superveel.
Onze kleuren thuis zijn lichtblauw met zilver.

Dankjewel Chanen!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 20:40

Ik heb de week vraag al beantwoord. Roze, regenboog, glitter :j

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 20:52

Citaat:
Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?

Wij hebben een echte kerstboom in huis met paars en goud. De kerstballen en piek zijn vooral met glitters. Loooove glitters. ;)
Buiten komt een verlicht hert en zo'n verlicht boompje (voor de noorderlingen onder ons geen
stokboom...:D)
Verder her en der wat kerstdingetjes, maar onze grijp-grage-peuter maakt dat we niet veel dingen neer kunnen zetten.
Onze kat blijft gelukkig overal van af.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 21:24

Ik heb sinds vorig jaar toch een nep kerst boom. Gouden en oud roze heb ik nu graag als thema. Verder van alles. Een lelijke lantaarn met glitters en licht erin bijvoorbeeld of een mooie krans aan de muur. Kan er erg van genieten. Halloween vandaag erafgehaald en dan volgende week eens omtuigen naar sint versiering. 6 december heeft m'n zoontje een kinder feestje en dan ga ik de boom opzetten. Kunnen we daarna samen versieren, nu al zin in :):) :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 21:25

Ik versier m'n huis ook niet met kerst. Maar heb dus een paar kerstballen van zeedieren. En die zijn dus welkom. Maar verder geen kerstfrutsels. De ballen hebben een mooi hoekje in de woonkamer aan een lamp en hangen er het hele jaar door. ;)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 21:29

Wij hebben een echte boom, hoofdkleur rood en goud, aangevuld met leuke kerstballen van alle jaren secret Santa!
Buiten aan de overkapping hangen kerstlampjes :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 21:55

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 45

Oeh leuke vraag weer!
Normaal ga ik voor de traditionele versiering, inclusief echte boom.
Dat ruikt zó lekker.
Qua kleuren hebben we warm rood en goud.
Her en der ledkaarsjes en op de tv vrijwel constant een kerstfilm :=

Verder buitenom een lichtsnoer langs de gevel en een verlichte boom in de voortuin.

Ohja en natuurlijk het kerstdorp.
Misschien volgend jaar weer.

Vanaf volgend jaar hebben we een houtkachel in de woonkamer dus dat maakt het wat mij betreft nog kerstiger.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 21:59

Ik heb 2 (kunst)kerstbomen, eentje op kantoor (rood met houtkleuren en zilver) en eentje in de woonkamer (goud). Zeker die in de woonkamer is een traditionele boom qua aankleding. Eigenlijk al meer dan 25 jaar hetzelfde, maar ik blijf het mooi vinden. <3 Ik heb wel een paar weken geleden een nieuwe kunstboom voor de woonkamer gekocht, want na meer dan 25 jaar begon de oude toch wel naalden te verliezen. :))

Verder heb ik op aan paar ramen raamstickers, een guirlande op de kast, een kerststal, 2 kerststukjes (op dressoir en op keukentafel) en nog enkele kleine dingetjes op het dressoir (wisselt per jaar).
Het kerstdorp van Lego is te groot geworden om neer te zetten, die hadden we in het verleden boven op de keukenkast staan maar we hebben een nieuwe keuken die een stuk hoger is.

Buiten hebben we lampjes hangen.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 22:30

Wij hebben meerdere bomen (een grote en een paar kleine) en dus ook verschillende kleurcombinaties. In de grote boom zitten koperen en petrolkleurige ballen en ornamenten. Een van de kleine bomen heeft de kleurencombinatie rood-wit en de andere donkerblauw-wit. Verder zetten wij ook normaal gesproken een kerstdorp neer. Vroeger zetten we die op de terraria van de baardagamen, maar sinds enkele maanden hebben we deze niet meer. We moeten dus een nieuwe plek zien te vinden voor ons dorp.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 22:38

O zie nu de weekvraag.

Ik had erg weinig kerstversiering, omdat t allemaal best prijzig is.
2 jaar terug het eea bij de kringloop gehaald en zo’n huisjes set van de intratuin <3 . Maar heb het liefst wel beetje subtiel; zwart, hout.

Kleuren van de boom wil ik graag zwart/ goud, maar m’n zoontje gaat voor oranje :+
Ben sinds vorig jaar wel van de ornamenten.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 22:55

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 45

Ik woon te klein voor een boom maar heb daar al wel een paar van die grappige ballen voor. Vorig jaar van mijn Santa een golden retriever gekregen. <3

Verder versier ik het wel met veel dingetjes hier en daar. Beeldjes en waxinelichthouders enzo. Ik kijk daarbij wel of het een beetje bij de rest past, maar ik vind dat er met kerst weinig regels zijn. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 05:03

Ik had de weekvraag al min of meer beantwoord toevallig :)) Ik wil proberen om dit jaar weer eens een kerstboom neer te zetten, maar het is zoals elk jaar de vraag of ik eraan toe kom. Ik heb wat ballen liggen in wit en koperkleur. Verder doe ik niet echt aan versiering, hooguit wat verlichting in de tuinkamer.
Ik heb nog ergens een kerstdorp liggen, maar dat heeft al járen geen daglicht gezien :=

De hints mogen voor mij makkelijk tot gemiddeld zijn, ik weet niet of ik tijd heb om uren te puzzelen :Y)

De doos heb ik vroeger ook wel eens ingepakt, maar ik vind het ook wel een risico dus daar moet ik nog eens over nadenken.
Het grootste deel van de cadeaus is in ieder geval al binnen :D

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 05:07

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 45

Wij hebben een boom, een lange nep tak in de vensterbank met lichtjes en versiering ,her en der wat decoratie (met lichtjes), voor het raam sterren (met lichtjes)
Vooral veel lichtjes dus :')
Super gezellig, wel een werk om uit te zetten _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 05:39

In principe hebben we alleen de kattenkerstboom en misschien wat kleine dingen. Gezellig de lichtjes aan in de avond en ik ben tevreden. Alleen eens kijken waar we de krabton dan moeten zetten, poes is daar aardig aan gehecht en die staat op de plek van de boom. :+