En spelletjes doen wij meestal op vakantie, dus even nadenken, want het klinkt wel als een leuk spel. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En spelletjes doen wij meestal op vakantie, dus even nadenken, want het klinkt wel als een leuk spel.
.

Citaat:Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?
)
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 45
Hoe versier jij je huis met Kerst? Ben je van de traditionele kleuren en versiering of juist niet?

Ik heb wel een paar weken geleden een nieuwe kunstboom voor de woonkamer gekocht, want na meer dan 25 jaar begon de oude toch wel naalden te verliezen. 
. Maar heb het liefst wel beetje subtiel; zwart, hout.

Ik wil proberen om dit jaar weer eens een kerstboom neer te zetten, maar het is zoals elk jaar de vraag of ik eraan toe kom. Ik heb wat ballen liggen in wit en koperkleur. Verder doe ik niet echt aan versiering, hooguit wat verlichting in de tuinkamer.