Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maakt het voorlopig vooral lastiger om iets origineels te willen bedenken, maar toch bedankt
mriek1990 schreef:Jolien87 schreef:De ene dag denk ik dat ik klaar ben en dan twijfel ik toch weer of ik wel voldoende heb voor in het pakket.
Dit heb ik ook heel erg! En vind het ook veel te leuk om dingen te kopen voor een ander haha.
Hoe doen jullie het trouwens met verzenden? Ik had vorig jaar heel mooi papier om de doos gedaan, met een grote strik ook.
Maar toen mijn lootje een foto maakte dat het pakket aangekomen was, was de strik er af en het papier ook voor de helft. Zag er echt heel lelijk uit...
Doen jullie de doos nog ergens in o.i.d.?
Wij gaan ook nog een paar dagen naar de UK dus daar hoop ik ook nog het eea voor mijn lootje te scoren 
. Weet iemand ook of EJ-ITP Een jaar lang In The Picture terug komt?
UHZ is voor disciplines die niet onder het zadel zijn, mennen, voltige, grondwerken enz.

robbie88 schreef:ik moest even een heel stuk terug lezen/ bij lezen, ik haak vanaf hier weer aan, helaas was ik even niet zo fit om elke dag mee te lezen.. Mocht ik iets belangrijks gemist hebben hoor ik het graag. Ik ga deze december 3 dagen naar antwerpen , dus ben heel benieuwd hoe het daar is met de kerstsferen er bij. Ik hou wel echt van de kerst tijd, niet perse van de kerstdagen. daarna mag het van mij wel lente worden hahaha