foxy80 schreef:Germie, ook gefeliciteerd namens mij! Heeft die worm echt deze kleuren of is het een bepaalde camera instelling?
Ziet er leuk uitje uit Manon!
Hier geen kerstmarkten wegens de drukte. Zag dit weekend filmpje van intratuin Duiven, echt niks voor mij zo.
Staat zij op pensioen bij een bokker toevallig Nala? Herinner me vaag een topic daarover.
Hier gisteren oma uitgestrooid, 10 jaar na de as uitstrooiing van mijn moeder. Nu zijn ze weer bij elkaar.
Die worm had echt deze kleuren. Wel heeft het flitslicht ze wat versterkt en heb ik het in de nabewerking stofvrij gemaakt en contrast verhoogt. Ik gebruik geen photoshop, dus het is echt een foto. Het is wel een mazzelfoto hoor, dat geef ik toe. Toen ik hem maakte wist ik onder water al meteen van "YES' dit is hem. Helaas nu niet echt goede foto's weten te maken. Meestal heb ik per reis er 1 bij waarvan ik echt zeg, dit is een winnaar voor een fotowedstrijd, maar nu helaas niet. Wel had ik in het voorjaar een aantal die echt heel erg top zijn. En 1 daarvan wil ik denk ik indienen voor de groene camera, ik ken niemand die ooit zo een kikker op kikkerdril gefotografeerd heeft. Er zit echt een prins trots op kikkerdril.