Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vorig jaar was ik best vroeg (geen idee meer wanneer) maar dit jaar lonkt het nog niet perse.

nevica schreef:Tancreda, naar welke Intratuinen? Ik ga de 11e ook een wereldreis maken naar Duiven. Ik wil de Danse Macabre kopen.
.
. Bij mij zitten er grote kans haren van mezelf bij. Dat er nog haren op mijn hoofd zitten verbaasd me nog regelmatig als ik zie hoeveel er uitvalt.
Als het uiteindelijk toch te moeilijk blijft kan ik hier altijd om hulp vragen.
Tancreda4 schreef:nevica schreef:Tancreda, naar welke Intratuinen? Ik ga de 11e ook een wereldreis maken naar Duiven. Ik wil de Danse Macabre kopen.
Ohhh leuk!! Duiven was het oorspronkelijke plan maar vanwege andere verplichtingen savonds zoeken we het dit jaar dichter bij huis op en gaan we naar Lisse. Anders hadden we elkaar tegen gekomen! Duiven is wel echt veeeeel leuker, maar we kregen geen datum waarop we allemaal konden...

meer is niet altijd beter) 

Misschien komt dat ook wel doordat ik een kleine familie heb, die hun eigen gezin hebben zeg maar. En geen schoon familie. Dus ik zit thuis met mijn ouders. En op tweede kerstdag komt mijn broertje met zijn vriend eten.