Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 16:24

Moderatoropmerking:
dit bericht is verwijderd omdat het niet voldoet aan de regels van Bokt.nl

nevica

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 16:32

Dat is niet helemaal de bedoeling denk ik.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 18:46

Wat een lief kaartje van je Santa @8Annemiek! Fijn dat hij weer thuis is van de kliniek. Hopelijk blijft hij goed gaan, duimen draaien!

Keizerin ook een leuke Santa kaart! Leuk dat we zo echt al in de sferen komen :)

Mariekeoo gefeliciteerd met je verjaardag! Wel gezwaaid naar je lootje dan toch, als je er zo dichtbij was?

Ademootje; 11 november ga ik naar de kerstshows van Intratuin en eigenlijk moet ik daarvoor even inventariseren of en wat ik nog nodig heb… dus wellicht dat hij volgende week al wordt opgezocht := Vorig jaar was ik best vroeg (geen idee meer wanneer) maar dit jaar lonkt het nog niet perse.
Snap overigens wel dat mensen met kinderen wel echt na 5 december wachten! Maar dan vind ik eigenlijk dat hij zo kort staat :o

Marleen, als ik je lootje bent, prima hoor wat kattenharen. Ik weet ook niet of ik mijn kat (maar vooral wat haren) uit de doos van Santa kan houden……. Die haren kom ik echt werkelijk overal tegen :=

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 19:05

Tancreda, naar welke Intratuinen? Ik ga de 11e ook een wereldreis maken naar Duiven. Ik wil de Danse Macabre kopen. *D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 19:19

Gefeliciteerd Marieke! *\o/* *\o/*

Hier komt ook geen boom in huis... om 2 redenen...
1. ik heb een bloedhekel aan kerst :o
2. we hebben hier 5 hooligans (katten) rondlopen die de boom binnen de kortste keren zouden slopen...

Ik had vandaag ook een super lief cadeautje gekregen... niet van een Secret Santa, maar van mn treinvriendinnetje... ze had een roestvrij stalen drinkfles voor onderweg voor me laten graveren... een afbeelding van een WINK, en daaronder mijn naam <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 19:22

nevica schreef:
Tancreda, naar welke Intratuinen? Ik ga de 11e ook een wereldreis maken naar Duiven. Ik wil de Danse Macabre kopen. *D

Ohhh leuk!! Duiven was het oorspronkelijke plan maar vanwege andere verplichtingen savonds zoeken we het dit jaar dichter bij huis op en gaan we naar Lisse. Anders hadden we elkaar tegen gekomen! Duiven is wel echt veeeeel leuker, maar we kregen geen datum waarop we allemaal konden...

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 19:29

Wij zetten dit jaar welk weer een boom in huis. Maar ben wel heeeel benieuwd met puber kat en 1,5 jarige

Gelukkig hebben we plastic ballen :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 20:08

Sorry lieve Santa!
Een paar dagen van de radar geweest.
Na onze kleine man waren mijn vriend en ik aan de beurt en daarna begon Ellie.
Daarnaast waren we woensdag dus de hele dag met haar in het ziekenhuis geweest.
Daar begon ze inderdaad weer te spugen nadat ze ei had gegeten dus we kunnen wel stellen dat ze een allergie heeft.
Hoe nu verder gaan we nog horen van de kinderarts.
Maar de afgelopen week was wel even pittig met alle zieken en het onderzoek.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 20:24

Jaa die kaartjes zijn mega leuk, mijn vriend zei al wat zit jij nou stom te lachen haha.

Wij gaan na onze vakantie de kerstboom opzetten. Hebben blauw met zilver als kleurthema voor de boom. Zijn ook nog geslaagd met de kortingsavond van de Intratuin. Het was druk, maar niet over koppen lopen. Kon bijna voor de deur parkeren en het was alleen wat drukker bij de kassa, maar viel me alles mee. Hebben tuinverlichting gehaald. Een kerstman die zwaait en dus beweegt, die moest mijn vriend hebben. 2 sterren met mooie lampjes voor aan de schutting en een klein gnoompje met lampje erin {:).

Kattenharen in de doos is voor mij geen probleem hoor haha. Vriend is toch al voor alles allergisch en is permanent snotterig. Die kan wat kattenharen wel hebben :'). Bij mij zitten er grote kans haren van mezelf bij. Dat er nog haren op mijn hoofd zitten verbaasd me nog regelmatig als ik zie hoeveel er uitvalt.

Aah Jolien wat vervelend. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt voor de kleine!

Wij hebben inmiddels het huis schoon en de koffers zijn gepakt. Morgen vliegen we naar Orlando voor onze reis die al 8 jaar op het lijstje staat. Ik ga mijn best doen zo actief mogelijk te blijven. Zal vooral de avonden zijn dus als jullie denken wat een gekke tijden, ligt het aan het tijdsverschil.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 20:41

Ik bedacht me ineens dat ik nog had gezegd om foto’s te posten van de spellen die ik heb. Bij deze!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 21:43

Wat gaaf Keizerin, veel plezier op je reis!

Marieke gefeliciteerd! *\o/*

Hier nu lekker vrij morgen, dagje typische zondag - niks moet, alles mag. :+
Ik heb ook geen allergieën dus mochten er kattenharen of katten meekomen, no problem. :P

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 21:44

Fijne vakantie!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-25 22:23

De moeilijkheid van de hints maakt voor mij niet uit dus doe wat je wil/leuk vind Santa! :D Als het uiteindelijk toch te moeilijk blijft kan ik hier altijd om hulp vragen.

Kerstboom komt hier pas na 5 december. Wij hebben ook altijd een echte kerstboom. Het is eigenlijk ook wel een traditie geworden dat ik die samen met mijn vader ga uitzoeken. Misschien hangen we bij de stal al wel eerder wat verlichting. Ik zie nu de eerste lichtjes al opgehangen worden buiten. Zo gezellig. <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 23:09

Marieke gefeliciteerd!!

Kerstboom, is altijd een struggle hier. M’n man wil graag een echte, ik niet. Vind het spannend met de katten qua giftigheid en spelen met de naalden. Toch gaat het elke keer goed. Ja… ik verlies dus altijd deze strijd.
Naast de katten vind ik het in huis ook zo niet relaxt. We hebben vloerverwarming en dat vindt de boom niet zo fijn. Dus na een week kan ik al naalden gaan vegen.

Verder vind het het wel heel gezellig staan, dus helemaal anti ben ik ook niet.

Hij staat hier meestal al vroeg, voor Sinterklaas.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 00:16

Ik heb 2 bomen en wil ze niet in 1 weekend opzetten, dat vind ik teveel werk. Dus het weekend voor Sinterklaas gaat de boom op kantoor op, het weekend na Sinterklaas die in de woonkamer en komt ook de rest van de decoratie. De boom op kantoor staat meestal het langst, in die donkere periode zijn die extra lampjes wel fijn met werken. :))

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 05:15

Tancreda4 schreef:
nevica schreef:

Ohhh leuk!! Duiven was het oorspronkelijke plan maar vanwege andere verplichtingen savonds zoeken we het dit jaar dichter bij huis op en gaan we naar Lisse. Anders hadden we elkaar tegen gekomen! Duiven is wel echt veeeeel leuker, maar we kregen geen datum waarop we allemaal konden...

Oh toevallig wij willen de kindjes ook op sleeptouw nemen naar Lisse voor de intratuin :)

Ik denk dat we hier de boom pas na Sinterklaas gaan neerzetten maar wel al beginnen met lampjes in en rondom het huis neerzetten. Ik probeer altijd wat lampjes die buiten zichtbaar zijn te hebben voor Sint Maarten dat is ook leuk voor de kindjes die langskomen. Maar ik denk dat het kerstdorp en boom pas later komen. De boom moet überhaupt nog gekocht worden. Ik had vorig jaar in een zwangere opruimbui besloten dat die gigantische unit die we hadden de deur uit moest en vervangen voor worden voor een kleiner exemplaar. Een keuze waar ik achteraf heel blij mee ben (we hadden echt een van de grootste die we konden kopen := meer is niet altijd beter)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 05:37

Hier ook geen kerstboom. Ik heb wel een aantal kerstballen hangen. Dat vind ik leuk. En ooit een miniboompje van secret santa gekregen en die zet ik vaak ook wel ergens neer. Maar die is maar 20 cm.
Wegens wel wat kerstballen in huis had ik gezegd dat kerstballen van zeedieren welkom zijn. :D

Ik ben al jaren niet bij kerstshows geweest, is niet zo mijn ding.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 08:05

Ooh de weekvraag:
Ik houd wel van puzzelen en breinkrakers dus het mag een hint zijn waar ik even voor moet zitten.
Maar als mijn santa het niet te moeilijk wil maken dan vind ik dat ook geen enkel probleem.

Na dat lieve kaartje kan het toch al niet meer stuk voor mij. <3

Dit jaar hebben wij helaas geen kerstboom door de verhuizing en omdat we nu twee kleine muitertjes hebben rondscharrelen.
Dit vind ik echt heel jammer want normaal zetten we hem begin december al op.
Maar er zal wel wat andere decoratie komen.
Ik ben gek op de traditionele versiering en kleuren.
Lekker beetje vintage/retro.

Gistermiddag ben ik spontaan naar de winterfair in Hardenberg geweest.
Zo heerlijk om alvast wat kerstsfeer op te snuiven.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 09:40

Ik vind de kerstshows altijd een beetje van hetzelfde :o

En ook best vermoeiend met twee jonge kinderen die overal aan willen zitten en alles willen hebben :))
De oudste heeft al 2 jaar een neppe boom op haar kamer en mag ieder jaar een nieuw ornamentje uitzoeken.
Met de jongste durf ik dat nog niet. Mss volgend jaar haha.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 10:02

Hier wordt altijd Sinterklaas gevierd en het is echt traditie pas na Sinterklaas met kerst bezig te zijn. Dus op 6 december worden de kerstspullen te voorschijn gehaald. En die blijven staan tot 6 januari.

Nog een paar cadeautjes en dan denk ik klaar te zijn voor mijn lootje. Tenzij ze in dit topic nog iets zet wat ik nog niet gekocht had en ook leuk is om te geven. ;)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 10:26

Hier dit weekend weer bij mijn meisje geweest in Frankrijk <3 Afbeelding
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 10:53

Naar kerst shows ga ik nooit. Ben ook niet echt een kerst persoon :') Misschien komt dat ook wel doordat ik een kleine familie heb, die hun eigen gezin hebben zeg maar. En geen schoon familie. Dus ik zit thuis met mijn ouders. En op tweede kerstdag komt mijn broertje met zijn vriend eten.

Oud& nieuw vind ik echt veel leuker! :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 11:02

Dit was geen kerstshow zoals in het tuincentrum maar een grote beurs met allemaal winter- en kerstdingen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 11:09

Daar ga ik ook niet heen :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 11:31

Ik ga begin December naar de Kerstmarkt in Bourtange :)