Het kerstpakketten topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Benoite

Re: Het kerstpakketten topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:00

Oei wij hebben niks gekregen dit jaar. Ik werk er pas 2 jaar en vorig jaar kregen we nog een kalender met een kaart erbij dus ik vroeg eergisteren of het normaal was dat we niks krijgen. Medewerkster die er al 30 jaar werk zei ja.. schaamteloos vind ik dat.
Van mijn leidinggevende persoonlijk wel chocolade en thee gekregen.

Keldeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:30

Ik heb echt gênant veel gekregen. Van de organisatie waar ik voor werk €1000 extra loon. Van de prof waar ik direct voor werk een vinyl en een boek die hij zelf heeft uitgezocht. Van een werkgroep een laptop sleeve van gerecycled materiaal en een Yeti drink fles. Nog een andere werkgroep heeft €75 NIKS gekocht bij Greenpeace namens/voor mij. En dan nog eens een Solecup met drie soorten losse thee van een initiatief waar ik mij vrijwillig voor ingezet heb.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:42

Wij hebben een kerstmarkt, ik kon toen niet dus ik krijg een pakket met etenswaren, prima! Mijn man zijn werkgever doet niet aan kerst (Islamitisch) dus hij krijgt geen kerstpakket. Vorig jaar wel een mooi pakket trouwens, toen had mijn man dit geregeld voor iedereen, was ie dit jaar zelf ook vergeten. :') Zo jammer weer.

Voor mijn ouders heb ik wel een mooi pakketje gemaakt met dingen die ze lekker vinden qua eten, een mooi flesje drank, goede wijn, boek, paar mooie mokken enzo.
Voor mijn (schoon)brusjes ook een cadeau met de kerstdagen gedaan, lekker luchtje en happy socks voor de mannen, rituals en een luchtje voor de dames.
Maar dat is meer omdat ik dat ontzettend leuk vind.

Mijn vader krijgt zelfs een, flink!, pakket van zijn oude werkgever, is nu 9 jaar met pensioen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:56

Benoite schreef:
Oei wij hebben niks gekregen dit jaar. Ik werk er pas 2 jaar en vorig jaar kregen we nog een kalender met een kaart erbij dus ik vroeg eergisteren of het normaal was dat we niks krijgen. Medewerkster die er al 30 jaar werk zei ja.. schaamteloos vind ik dat.

Kerstpakket is ook geen verplichting hè.. het is een extraatje

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 23:32

purny schreef:
Benoite schreef:

Kerstpakket is ook geen verplichting hè.. het is een extraatje

Ik weet helaas uit ervaring dat het niet krijgen van een kerstpakketje, niet leuk is. Het is toch een extra vorm van waardering, hoe klein ook