Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oshaa schreef:Eloya schreef:.
Ik kreeg een anonieme vraag waarom rawhide een flop is.
Wij geven de voorkeur aan natuurlijke snacks. Onze favoriete winkels zijn Durks en Happytails hiervoor!
Ben helemaal vergeten die type flops in mijn aanmeldingspost te zetten! Je reminder
Hier liever ook geen rawhide, gebleekte snacks of welke vorm van verhit bot of gevulde mergpijp. Vooral vanwege kans op splinter gevaar / de chemicaliën etc.
ik heb de smaak zo goed te pakken dat ik er volgende week het krijtlandpad achteraan plak

Wel leuke tip AfricanLady!

#SNUFFELSANTA WEEK 36 zondag schreef:Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?

Heerlijke pretkop.#SNUFFELSANTA WEEK 36 zondag schreef:Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?

#SNUFFELSANTA WEEK 36 zondag schreef:Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?

Ineke2 schreef:nardxash schreef:Cadeaus voor mij getrokken lootje besteld![]()
Zie alleen dat adres van mij lootje er niet bij staan voor later in het proces om het pakket te versturen
Even een pb sturen naar degene die voor jou je lootje heeft klaargezet en je daar een bericht over heeft gestuurd.