Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TV vind ik al jaren niet veel meer aan, en als ik iets echt wil zien stream ik het wel.
cissy schreef:Suzanne F. schreef:Ik meld me ook! De meest angstige dag van het jaar. Bang dat ze mijn auto beschadigen of mijn huis. Dat ze er met mijn spullen vandoor gaan. Hopen dat mijn dochter veilig thuis komt etc etc. En dan heb ik geen beestjes meer, toch is het afschuwelijk.
1 voordeel, je spullen liggen bij de kerk als je wat kwijt bent.
Het is al heel wat jaren geleden dat bij jullie de kerk helemaal was dichtgebouwd met fruitkratten van de fruitteler ad overkant![]()
Ik haal alles straks weg wat los staat want ook hier gaat alles naar de kerk. Vorig jaar stonden er eind januari nog steeds spullen
M’n dochter (1,5jaar) ligt ook net op bedcissy schreef:Suzanne, in Heicop nog wel hoor! Op zich leuke traditie maar dan wel niks vernielen of stelen.
Ik haal zo de brievenbus binnen en de containers achter het hek vd kattenren en de auto strak tegen dat hek. Dan kunnen ze er niet in.
En dan morgen/overmorgen alles weer terug op zn plek.

Suzanne F. schreef:Wees maar blij Telpeva en Bella. Hier kan je geen losse dingen in de tuin laten staan zoals containers, accessoires, matten of bloempotten etc. Ik heb een paar zware potten laten staan. Die zijn echt heel zwaar en onhandig te tillen. Die laten ze tot nu toe staan. Bankje wordt met kettingslot vastgelegd.
Paar jaar geleden had ik een verrot vogelhuisje wat weg moest. Die heb ik voorbuiten gezet en die was inderdaad mooi weg de volgende dag. Nooit meer opgehaald bij de kerk.