Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Percy schreef:Ik hou ook van december maar januari mogen ze van mij overslaan.
Na alle gezelligheid en versieringen is januari een beetje een koude douche en die maand duurt gevoelsmatig ook altijd langer.
frensje schreef:Met stip op 1 vuurwerk. Al komt dat door de hond. Zelf maken die knallen me niks uit zo lang ze niks slopen. De hond is zo bang. Ontzettend zielig. Ze wil liever al niet meer uit. Ik probeer voor de scholen uit zijn een lange wandeling te maken.
En idd januari duurt 3 maanden!

Siers83 schreef:En omdat veel meer mensen dat idee hebben, kan ik dus niet weg helaas. Werken rond de Kerstdagen
loez schreef:Dit jaar vertrekken we 2e kerstdag voor een week naar Spanje om te gaan motorcrossen met onze dochter haha dus dat is een mooi vooruitzicht. Ik vind kerst zelf heerlijk en gezellig, maar de drukte en verplichtingen dan weer des te minder… dus das altijd een beetje dubbel haha!
Saul schreef:loez schreef:Dit jaar vertrekken we 2e kerstdag voor een week naar Spanje om te gaan motorcrossen met onze dochter haha dus dat is een mooi vooruitzicht. Ik vind kerst zelf heerlijk en gezellig, maar de drukte en verplichtingen dan weer des te minder… dus das altijd een beetje dubbel haha!
Grappig, dit is een van mijn ergernissen. Het vele motor crossen achter onze weide![]()
Ik vind vooral alle verplichtingen echt zo zo zo vermoeiend.
Het overlopen van al het geregel en alle moetjes.