.De Swarovski winkel is trouwens wel een aanrader. Evenals Swarovski Kristalwelten, in Wattens dichtbij Innsbruck.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sansevieria schreef:Monschau is idd sfeervol, en daar kun je nog goed parkeren.
Valkenburg raad ik je aan om met openbaar vervoer te doen, is zelfs voor de locals (die doorgaans nog wel weten waar je je auto kwijt kan) een parkeerdrama.
Is wel een heel sfeervol plaatje om te zien met kerst, dat dan weer wel.

SusanH schreef:O die ervaring van goed parkeren hadden wij in Monschau niet. Hebben wel lang moeten zoeken. Maar begrepen uiteindelijk ook wel waarom het zo druk was.
De Swarovski winkel is trouwens wel een aanrader. Evenals Swarovski Kristalwelten, in Wattens dichtbij Innsbruck.

Lalidan schreef:Is er iemand die toevallig voor morgen een mooie weet, in Noord Nederland (zeg, Groningen, Friesland Drenthe)? Winter welvaart in Groningen staat op de planning, maar die vond ik 2 jaar terug tegen vallen. Dus als er ergens eentje is die wel aan te raden is, hoor ik het graag.
Melia schreef:Wij waren woensdag en donderdag en heel veel parkeergarages in het centrum hadden een file. Nu stonden we bij het hotel geparkeerd maar vorig jaar in de parkeergarage bij het station en daar was toen meer dan genoeg plek.Iemand toevallig nog tips voor het parkeren in Münster kerstmarkt?
Katja schreef:Melia schreef:Wij waren woensdag en donderdag en heel veel parkeergarages in het centrum hadden een file. Nu stonden we bij het hotel geparkeerd maar vorig jaar in de parkeergarage bij het station en daar was toen meer dan genoeg plek.Iemand toevallig nog tips voor het parkeren in Münster kerstmarkt?
. In Monschau, parkeren buiten de stad want was afgezet, en bussen reden je dan naar de stad voor zo 8 euro om de 10 minuten en deed er ook ongeveer 5 a 10 minutes over. Je kon er dus ook niet dichtbij komen met de auto. Leuk stadje alleen niet zoveel kraampjes.