Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sowieso weer ontzettend veel mooi spul gezien. Wat leuk die advent zo, de hondjes boffen maar weer. En heel leuk ingepakt die cadeautjes ook. Ik ben door mijn velvet stoffen lint heen, maar wil wel echt nieuwe bij halen - ik gebruik het ook om de papieren ornamenten mee aan de lamp te hangen. Heb jij die recent nog gekocht ergens? Of was dat nog wat je al thuis had? Ik moet eens even de winkels af gaan, want bij de action hadden ze het jammer genoeg niet.

m’n vriend is nu ook nog in New York dus dan is het huis gezellig als hij terugkomt volgende week

@curse gebruik je dat ook echt, of is het alleen voor de sier/kerstdagen?

Dus ik heb daar altijd gewoon van jongs af aan in begeleid/gemanaged, maar uit hen zelf waren ze eigenlijk al altijd heel braaf ermee. Ik kan wel altijd lachen om die reels op instagram van katten en kerstbomen, maar ik zou het dan weer niet grappig vinden als dat bij ons zo eraan toe ging hahaha. En dat is zeker gezellig ja als je vriend thuiskomt en je hebt alles versierd

) en nog even wat raamstickers op het raam voren plakken.
alleen het opruimen is dan weer zo’n werk

Dan ben ik erna ook wel kapot haha. Dit jaar is het me wel extra zwaar gevallen allemaal omdat het een onwijs drukke periode is, ik weer een terugval heb qua ziekte, en er gewoon echt weinig energie meer was. Dus ik ben er al weken over aan't doen
Manlief helpt wel waar kan, maar het is gewoon druk geweest ook, dus de zin was er ook niet zo om even door te pakken. Nu alles ver klaar is, wel weer blij haha. Nu kunnen we er nog zo'n 1,5 maand van genieten.
mijn droom is wel echt een grote kerstboom!! Maar daar heb ik nu gewoon de ruimte niet voor, om hem op te zetten niet maar ook niet om hem op te bergen de rest van het jaar

had ik vorig jaar voor kerst gekregen