Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
SjonnieZ schreef:_San87_ schreef:Nog niet, ik wacht altijd braaf tot Mariah het kerstseizoen geopend heeft.
Dan kun je aan de slag die heb ik al voorbij “zien” komen.
Ik heb mijn sneue boompje van de plus van 3 jaar terug inmiddels wat dichter bij de deur gezet.. 1 november mag ie naar binnen.

Bellatrix schreef:Ik vind het zo leuk te lezen dat er steeds meer mensen vroeger de boom opzetten.
Iedereen verklaarde mij altijd voor gek aan paar jaar geleden dat ik op half november de boom al zette, nu zijn er zelfs mensen die hem in september al opzetten.
.
_San87_ schreef:Nog niet, ik wacht altijd braaf tot Mariah het kerstseizoen geopend heeft.

KletsKoekje schreef:_San87_ schreef:Nog niet, ik wacht altijd braaf tot Mariah het kerstseizoen geopend heeft.
Vorige week was ze op Qmusic met All I Want for Christmas
Meestal zat ik het eerste weekend na 5 dec de Kerstboom op maar vorig jaar was ik iets eerder en hadden we voor het eerst een echte boom.
Dit jaar gaan we weer voor een echte, weet alleen nog niet wanneer.

EngeltjeS schreef:_San87_ schreef:Nog niet, ik wacht altijd braaf tot Mariah het kerstseizoen geopend heeft.
Die hoorde ik gister nog op de radio... haha
Wij wachten ook tot na 5 december.
Misschien dat onze kinderen eerder op hun kame 1 krijgen
_San87_ schreef:KletsKoekje schreef:Vorige week was ze op Qmusic met All I Want for Christmas
Meestal zat ik het eerste weekend na 5 dec de Kerstboom op maar vorig jaar was ik iets eerder en hadden we voor het eerst een echte boom.
Dit jaar gaan we weer voor een echte, weet alleen nog niet wanneer.
In juli al. Maar dat is een beetje vroeg.
Ieder jaar opent Mariah Carey 1 minuut na middernacht, op 1 november, het kerstseizoen. En ik doe daaraan mee want dat vind ik leuk.