Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben tegenwoordig 36 en in 1 jaar tijd 2 jaar erbij is toch lastig 

), Engelse boeken vertaald naar het Nederlands, fleecedekens (hebben we al teveel aldus mijn vriend).
Toch wel wat dingen verandert sinds vorig jaar.
)

), 2 konijnen, 7 tamme ratten en 3 wimpergekko's.
), pilates, trainen bij mijn personal trainer, wandelen met de honden, knuffelen met alle dieren, uitslapen, uit eten gaan (Italiaans of Chinees) en vooral heel veel lachen. Een van mn allergrootste hobby's (en mn man noemt dit een afwijking
) is de WINK. De WINK is een model trein van Arriva. Die rijdt voornamelijk in Friesland en in het weekend tussen Leeuwarden en Groningen Europapark ook. Hopelijk komt het ooit zover dat er meer WINK in Groningen gaat rijden. Voor nu zit ik 2-3x per maand in Friesland, alleen al om in de WINK te zitten.... dan ga ik via Leeuwarden naar Harlingen en/of Stavoren... heb er speciaal een weekend vrij-abonnement voor genomen 
), Tineke Schouten, Släpstick, Janey Jacké, Envy Peru, Jandino, Derek Ogilvie, Chipz, Vengaboys en nog veel meer. Ik heb altijd zumbamuziek in mn oren als ik onderweg ben, maar ook wel eens andere muziek... vooral vrolijke muziek waar je goed op los kan gaan 

_AB_ schreef:Vorig jaar zei ik: nu echt mn laatste jaar! Maar dat is weer eens mislukt
Ik ben Anne, 38 en woon samen met mijn man en ons zoontje ( 3 in oktober) in het mooie Groningen. De kleine man is momenteel groot dino fan
Inmiddels hebben we nog 1 kat.
Ik geloof dat dit mijn 9e keer secret santa is, en ik heb er weer heel veel zin in!
Dit vind ik de leukste tijd van het jaar.