Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 08:14

Leef je uit hoor Santa qua hints, wat jij leuk vind :) Ik hou wel van puzzelen en als ik er niet uit kom, vraag ik wel hulp in het topic :)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 08:27

Ik heb geen voorkeur voor een makkelijke of moeilijke hint. Als het niet lukt kan ik hier altijd hulp vragen.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 08:38

@Mondy: Heftig! Sterkte met het verlies van je collega's.

@Annemiek: Wat naar en sneu dat je hond niet opknapt en nu zelfs opgenomen is in de kliniek. Jij ook sterkte.

Verder veel beterschap aan alle zieken en sterkte voor de anderen die dat nodig hebben.

Gelukkig ook weer wat positieve berichten om het in balans te houden.
@Stal_Fiore: Een heel fijne vakantie gewenst. Wat een heerlijk vooruitzicht, zeker nu het hier zo donker en druilerig is.

@candalisa: Geweldige outfits voor je honden! Gefeliciteerd ook met je slagen.

Het pakket voor mijn lootje is redelijk compleet, maar er zijn nog genoeg leuke dingen te bedenken, dus misschien dat ik binnenkort toch nog een keertje op cadeautjesjacht ga.
Qua hints heb ik er al een paar uitgewerkt en verder heb ik wel wat ideeën. Ik weet alleen nog niet zo goed in welke vorm ik die wil gieten.

Voor mijn Santa, de hints mogen best wat moeilijker zijn. Ik houd wel van een breinbreker. Uit ervaring weet ik alleen dat of iets moeilijk of makkelijk is heel erg afhangt van de denkwijze en of die een beetje met die van mijzelf overeenkomt. Dat is altijd moeilijk inschatten. Dus blijf vooral bij wat je zelf aan ideeën hebt. Als ik er niet uitkom, vraag ik hier wel om hulp.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 09:05

Even snel een beetje bijgelezen.. ik las weer wat mindere berichten hier en daar. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :(:)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 09:38

_AB_ schreef:
Maakt mij niet uit hoe makkelijk of moeilijk de hint is!

Oh nog eem top bedacht ik net tijdens t eten koken: een goede spatel om pannenkoeken om te draaien!
Maar ik wil natuurlijk geem boodschappenlijstje opstellen voor mn Santa! Dus voel je absoluut noet verplicht.

Iemand de chili (?) Kruidnoten al geproeft?

Geen Chili maar ik had wel de pumpkin spice maar dat is echt kruidnoot met een kruidnoot laagje :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 09:39

Een hint... ik hou van puzzelen, maar niet al te kryptisch graag.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 09:48

Ik had perenijsjes kruidnoten en die vind ik echt heel lekker, maar ze zijn steeds uitverkocht.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 09:55

Weekvraag 44:

Je mag je naam op de doos schrijven en ik raad het nog niet. Zit volledig moeilijke omwegen te bedenken _O- dit is een jaar al letterlijk voorgekomen helaas.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 10:19

Ach wat een vervelend nieuws allemaal :knuffel: knuffel voor wie het nodig heeft!

De hint mag best wel wat moeilijker zijn. Anders heb ik hier nog genoeg hulptroepen die me vast willen helpen. :j

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 10:32

Ik koop eigenlijk nooit pepernoten, wist niet eens dat er zoveel smaken zijn. Perenijs pepernoot klinkt wel heel bijzonder haha

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 11:00

StonedRomy schreef:
Weekvraag 44:

Je mag je naam op de doos schrijven en ik raad het nog niet. Zit volledig moeilijke omwegen te bedenken _O- dit is een jaar al letterlijk voorgekomen helaas.

O:) Tja, ik heb nou eenmaal een boktnaam waarbij iedere letter mooi op een zijde van de doos past _O-

Qua hints voor mij: Ze mogen best moeilijk zijn, maar dan mag je ook verwachten dat ik er vrij lang over doe om je te raden _O-

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 12:50

Ineke2 schreef:
Ik had perenijsjes kruidnoten en die vind ik echt heel lekker, maar ze zijn steeds uitverkocht.

Waar liggen die in de winkel? Klinkt goed.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 12:54

Bij de AH, als je geluk hebt tenminste :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 14:44

Ik zag net een filmpje van een treintje op rails van AH dat elektrisch rijdt, met kommetjes op, om zo voedsel over tafel te rijden. Als kind is dit toch helemaal *\o/*

Qua hints mag mijn SS zich helemaal uitleven!

Het zal inderdaad herfstdip zijn, de zon schijnt vandaag en ik voel me gelijk al veel levendiger... om vandaag al 45 min met de ikea klantendienst aan de lijn te hangen en geen oplossing te krijgen. Wil er iemand in de grensstreek Hulst - Breda - Eindhoven mij aub helpen?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 15:03

Nala schreef:
StonedRomy schreef:
Weekvraag 44:

O:) Tja, ik heb nou eenmaal een boktnaam waarbij iedere letter mooi op een zijde van de doos past _O-

Qua hints voor mij: Ze mogen best moeilijk zijn, maar dan mag je ook verwachten dat ik er vrij lang over doe om je te raden _O-

Oh god nee heb jij het vorig jaar ook op de doos geschreven bij mij dan? Die had ik niet eens door dan. Neonlight heeft het eens in neon stift op de doos geschreven. Ik ben dus helemaal gaan kijken naar bokkers die aan journaling deden ipv eens NEON intypen -O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 16:37

En het mooiste was, die doos heeft ze voor haar lootje gebruikt en op die foto's was mooi mijn naam te zien. _O-

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 16:38

Heerlijke verhalen komen er voorbij. Had ik kunnen zijn. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 16:42

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 16:58

Mijn blonT moment _O-

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 17:31

foxy80 schreef:
Ik zag net een filmpje van een treintje op rails van AH dat elektrisch rijdt, met kommetjes op, om zo voedsel over tafel te rijden. Als kind is dit toch helemaal *\o/*

Qua hints mag mijn SS zich helemaal uitleven!

Het zal inderdaad herfstdip zijn, de zon schijnt vandaag en ik voel me gelijk al veel levendiger... om vandaag al 45 min met de ikea klantendienst aan de lijn te hangen en geen oplossing te krijgen. Wil er iemand in de grensstreek Hulst - Breda - Eindhoven mij aub helpen?

Ik woon in eindhoven ? Weet niet of ik wat kan betekenen?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 18:02

Als het goed is, is het opgelost *\%/*

I beat the system of Ikea

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 18:08

Voor iedereen die het nodig heeft: :knuffel:

Mijn hint mag best uitdagend zijn, ik houd wel van puzzelen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 18:19

Haha, ik was de weekvraag dus voor. :D Nou ja, is dus al beantwoord.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 18:26

Matheno schreef:
Ik ben ook niet de allergrootste puzzelaar :') vind het altijd wel fijn als ik vrij vlot mijn Santa kan bedanken voor het pakket

@LWDaisy een feestje? :-D

Mijn vriend wordt 50 *\o/*

Ik ben al sinds januari aan het plannen en regelen, maar er komt zoooo veel bij kijken!
Alles moet stiekem haha.

Feestje met 50 gasten, en ik doe de catering zelf :')
Filmpje gemaakt, quiz in elkaar gestoken om zijn cadeau te onthullen, uitnodigingen uitgestuurd, ...

Ik heb het mezelf extra moeilijk gemaakt met het cadeau, waar hij ook niets van weet: ik heb een all inclusive reis naar Portugal voor ons geboekt :') Ik heb op een onbewaakt moment zijn paspoort en rijbewijs moeten jatten, ik heb het hotel geboekt, parking op de luchthaven in BE, vluchten, stoelen op die vluchten, extra bagage, huurauto in Portugal, priority check in, first lane bij de douane, excursies (dolfijnen spotten en een grot bezoeken), ... en dat alles stiekem :')

Ik moet ook constant iedereen in de gaten houden, hopen dat niemand zich verspreekt, ... Heel vermoeiend haha.

Ik moet al de drank nog gaan halen, en nog een paar hapjes.
Ik moet hier thuis ook nog één en ander buiten krijgen - stiekem, wat best moeilijk is met een deurbel-camera die beweging detecteert en registreert :')

Ik ben zo'n beetje uitgeput door het hele gedoe haha, ik kan niet wachten om uit te blazen in Portugal!
En ik kan vooral ook niet wachten om zijn reactie te zien <3 Hij is nog nooit all inclusive op reis geweest, roept al jaren "ik wil naar Portugal", dus hij is hopelijk gewoon heel blij haha.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 18:32

Wat tof wel hoe je t organiseert!!