Ik hou wel van puzzelen en als ik er niet uit kom, vraag ik wel hulp in het topic
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hou wel van puzzelen en als ik er niet uit kom, vraag ik wel hulp in het topic
_AB_ schreef:Maakt mij niet uit hoe makkelijk of moeilijk de hint is!
Oh nog eem top bedacht ik net tijdens t eten koken: een goede spatel om pannenkoeken om te draaien!
Maar ik wil natuurlijk geem boodschappenlijstje opstellen voor mn Santa! Dus voel je absoluut noet verplicht.
Iemand de chili (?) Kruidnoten al geproeft?
dit is een jaar al letterlijk voorgekomen helaas.
knuffel voor wie het nodig heeft!
StonedRomy schreef:Weekvraag 44:
Je mag je naam op de doos schrijven en ik raad het nog niet. Zit volledig moeilijke omwegen te bedenkendit is een jaar al letterlijk voorgekomen helaas.
Tja, ik heb nou eenmaal een boktnaam waarbij iedere letter mooi op een zijde van de doos past
Nala schreef:StonedRomy schreef:Weekvraag 44:
Je mag je naam op de doos schrijven en ik raad het nog niet. Zit volledig moeilijke omwegen te bedenkendit is een jaar al letterlijk voorgekomen helaas.
Tja, ik heb nou eenmaal een boktnaam waarbij iedere letter mooi op een zijde van de doos past
![]()
Qua hints voor mij: Ze mogen best moeilijk zijn, maar dan mag je ook verwachten dat ik er vrij lang over doe om je te raden
foxy80 schreef:Ik zag net een filmpje van een treintje op rails van AH dat elektrisch rijdt, met kommetjes op, om zo voedsel over tafel te rijden. Als kind is dit toch helemaal![]()
Qua hints mag mijn SS zich helemaal uitleven!
Het zal inderdaad herfstdip zijn, de zon schijnt vandaag en ik voel me gelijk al veel levendiger... om vandaag al 45 min met de ikea klantendienst aan de lijn te hangen en geen oplossing te krijgen. Wil er iemand in de grensstreek Hulst - Breda - Eindhoven mij aub helpen?
Nou ja, is dus al beantwoord. Matheno schreef:Ik ben ook niet de allergrootste puzzelaarvind het altijd wel fijn als ik vrij vlot mijn Santa kan bedanken voor het pakket
@LWDaisy een feestje? :-D
Ik heb op een onbewaakt moment zijn paspoort en rijbewijs moeten jatten, ik heb het hotel geboekt, parking op de luchthaven in BE, vluchten, stoelen op die vluchten, extra bagage, huurauto in Portugal, priority check in, first lane bij de douane, excursies (dolfijnen spotten en een grot bezoeken), ... en dat alles stiekem
Hij is nog nooit all inclusive op reis geweest, roept al jaren "ik wil naar Portugal", dus hij is hopelijk gewoon heel blij haha.