Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:51

De hints hoeven voor mij niet makkelijk te zijn maar ook niet enorm moeilijk. Ik vind het leuk om erop te puzzelen maar wil er wel een keertje achter komen :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:52

Citaat:
Weekvraag week 44
Hoe moeilijk mag de hint zijn die je ontvangt?

Ehm... mag op zich wel een moeilijke hint zijn hoor... maar ik ben niet altijd even goed in puzzelen, dus misschien ga ik dan wel hulp van jullie nodig hebben :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:55

Jullie gaan hardddd....

Guilty pleasure hier is veel TV kijken, vooral vlaamse blind getrouwd en veel te veel snaaien voor de tv

Hier weekje vakantie met kind en we doen eigenlijk zowat 90% van de tijd aan bankhangen vanwege het fijne weer, morgen toch maar eens in de benen schieten.

Verder voel ik me gewoon blèh. Heb eigenlijk nergens zin in en moet toch wel eens van mijn kont afkomen want de kilo' s plakken eraan tegenwoordig, is echt niet leuk meer.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:01

Ook ik had de weekvraag al zo’n beetje beantwoord.
Hints mogen makkelijk of moeilijk. Soms denk ik te moeilijk :')

Zelf vind ik het wel leuk om meerdere hints te geven aan m’n lootje, sommige wat voor de hand liggend en andere vergen wat denkwerk.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:05

Oh jongens toch, alles komt tegelijk hier.

Werk, zieken, ernstig zieken .. huis, beesten }:0
Sorry lieve Santa.

Hier vast even de weekvragen beantwoorden :)

Weekvraag week 42
Welk (huis)dier(en) heb je? Zou je het leuk vinden om er wat voor in je pakket te krijgen? Zo ja, wat dan?
Wij hebben 3 katten, Billy, Woezel en Abby, twee van de drie hebben ernstig overgewicht, en wat ik ook probeer, er gaat geen grammetje af -O- . Verder hebben we twee Franse hangoor konijnen, Sara en Saar, 2 Kippen, Pukkie en Tokkie en uiteraard de pony's, 2,5 om precies te zijn :P. Bonita mijn merrie van bijna 27 die ik nu 15 jaar heb, en sinds kort is daar Welsh Cob merrie Magic bijgekomen, zij is drachtig van haar, maar ook mijn eerste veulen *\o/* .
Iets lekkers, leuks mag altijd voor de dieren :j, al hebben de katten eigenlijk geen snoepjes nodig ..

Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!
Sorry Santa, ik ben geen verzamelaar :Y)

Weekvraag week 44
Ik ben niet zo goed in hints := , een aantal jaar terug kreeg ik een digitale legpuzzel, hij liep steeds vast, ik had allang gezien dat er een orchidee op stond. Maar ik dacht dat ik de puzzel af moest maken, ik denk dat ik er in totaal 1,5 uur mee bezig ben geweest, om er vervolgens achter te komen dat er niks gebeurde wanneer hij klaar was, en de afbeelding de hint was _O-

Verder, dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
Hier ook zieken helaas, de jongste heeft inmiddels ook krentenbaart, dat had de oudste overgeslagen, hopelijk krijgt ze het nu niet als nog :=

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:06

Toen ik chili kruidnoten las moest ik direct aan StonedRomy denken. :))

Stal_Fiore

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:10

Ik lees tussen de vele mooie berichten ook wat nare berichten. Veel sterkte en een knuffel voor degene die dat nodig hebben.

Citaat:
Weekvraag week 44

Het is m’n eerste jaar, dus niet te moeilijk? Haha.

Ik vertrek maandag voor 2 weken naar Indonesië, de Gili Eilanden. Dus ben dan denk ik minder online hier…

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:11

Wat een lekker vooruitzicht Stal_Fiore! Heel veel plezier!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:19

Citaat:
Weekvraag week 44

Hij mag best moeilijk zijn, hoor! Ik wil wel genoeg te puzzelen hebben om ook daadwerkelijk mijn Secret Santa te kunnen vinden. Een eventuele makkelijke hint erbij als "hulplijn" zou ik wel fijn vinden, mocht ik mezelf en mijn puzzelvaardigheden toch overschat hebben.

Stal_Fiore, tof! Veel plezier!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:22

Dank je Neon!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:35

Foxy wat naar om te horen dat je je zo bleh voelt. Soms is het effe niet anders en heb je gewoon even tijd nodig om op te laden dus niet te streng zijn als je even wat minder actief ben geweest.

Stal fiore een hele fijne reis gewenst! Geniet ervan! Wij zijn vorige maand in Curacao geweest helaas was dat een vakantie om snel te vergeten |(

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:45

Goh de weekvraag.

Ben een echte secret santa Virgin op dat vlak haha, niet al te moeilijk maar ook niet al te makkelijk. :j

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:56

Even een knuffel voor wie m kan gebruiken. Positief negatief of omdat het kan.

Hier net gehoord dat een collega onverwachts is overleden. Even schrikken, vooral omdat het de 2e in een paar maanden is.
Vooral de eerste het echt moeilijk mee (gehad) dus dan weer even pas op de plaats.

Qua hints mag santa zich heerlijk uitleven <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 22:04

Mondy heel veel sterkte :knuffel:

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 22:06

Jeetje wat een serieue berichten allemaal hier. Sterkte voor degene die het nodig hebben :(:).

Wat betreft week vraag. Voor mij hoeft het niet zo moeilijk haha. Ben niet zo'n inspector gadget. Kan vooral uitkijken naar het feit dat iemand zo lief is om moeite in een ander te steken :)

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 22:34

Oehh hints, ik hou wel van een goeie puzzel hoor :j ik ben zelf ook vaak iets te creatief :') ik denk dat bv Apple paar jaar terug daar nog wel een boekje of uhh website en filmpje over kan openen :+

Dus lootje sorry alvast als ik doordraaf, in mijn hoofd is het altijd heel logisch en makkelijk _O-
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op 29-10-25 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 22:34

Doe lekker je ding santa. Ik vind puzzelen leuk en als het te moeilijk is vraag ik wel een hint in dit topic

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 22:57

Oe hints altijd leuK! ben altijd wel in voor wat gepuzzel of speurwerk. Als ik er niet uit kom vraag ik wel hulp. Maar echt wat leuke hints is altijd een toevoeging aan de beleving van je pakket

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 23:05

Puzzelen vind ik ook wel leuk hoor! :j Evenals legpuzzels en boekjes (woordzoeker, sudoku, legpuzzel).

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 23:19

Ik weet niet of ik heel goed ben in hints :')

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 23:36

Weekvraag week 44

Ik hou van puzzelen,gamen, escaperooms dus SS leef je uit :o

Iedereen die een knuffel nodig heeft : dikke knuffel :(:) :(:)

Stal_Fiore : Veel plezier op je reis :j

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 07:21

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 44

ik ben er niet super goed in, maar vind het wel leuk, dus mijn santa mag lekker doen wat 'ie wil!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 07:29

Foxy, klinkt als een najaarsdipje, maar met dit weer is het wel begrijpelijk dat je je bleh voelt.

Mondy, sterkte!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 07:35

Hints mogen puzzelbaar zijn, maar niet té moeilijk, ik merk dat ik daar niet heel goed in ben haha.

Santa, ik ga even iets minder actief zijn - het verrassingsfeestje van mijn vriend is plots volgende week al, en hoewel ik al heel veel gedaan en geregeld heb, is er best nog veel te doen :')

De poes die in de lappenmand ligt is gelukkig aan het herstellen, maar ik maak me altijd heel erge zorgen om mijn dieren, dus dat vreet ook aan me. Ik heb wel complimenten van de DA gekregen omdat ik haar pyjama zo mooi heb verbouwd :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 08:02

Ik ben ook niet de allergrootste puzzelaar :') vind het altijd wel fijn als ik vrij vlot mijn Santa kan bedanken voor het pakket

@LWDaisy een feestje? :-D