Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 14:12

Oja, de hint! Daar moet ik nog even goed over nadenken, dat is niet mijn sterkste punt. :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 14:39

Wauw wat een knappe merrie Candalisa! En hilarisch die halloween outfit.

Ik heb al wel weer een leuk idee als hint gevonden :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 14:43

De hint heb ik ook al bedacht, die wist ik eigenlijk al voor deze editie gestart was. :))

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 14:50

Jolien, ik had helemaal over jou berichtje heen gekeken, sorry! Sneu een kleine met koorts!
Hopelijk is vandaag alles goed gegaan in het ziekenhuis en krijgen jullie goede tips.

Keizerin leuk naar de Intratuin! Hebben ze daar al zo'n kerstshow? Hopen dat het niet te druk is.

Candalisa, onverwachte ziekenhuis opnames klinken niet fijn. Was hopelijk niks ergs..
Bedankt voor je sterkte wensen nog ♡
En gefeliciteerd met het halen van je examen dog dance. Prachtige hond ook en wat een geniale outfit haha.

Bienotje gefeliciteerd met je huis! Leuk vooruitzicht.

Ik heb de hints voor dit jaar al bedacht. Ben nu al benieuwd hoe snel iedereen geraden gaat worden. :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 15:13

Jaa kerstshow is begin deze maand van start gegaan en dus ook de files. Het is naar zeggen de grootste kerstshow van Europa. Heb er eerder altijd gewerkt en mijn vriend er leren kennen dus dat is superleuk natuurlijk. Maar die files elk weekend... We gaan gelijk na het werk tijdens etenstijd dan valt het vaak wel mee hoe druk het is.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 16:43

Wat een nare berichten. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft en een dikke knuffel voor degenen die het kunnen gebruiken.

Wow,die hond is echt creepy! Vind ie het zelf wel prima om zo aangekleed te worden?

Verder krijg ik steeds een error van de chocolade pepernoten, maar dat komt door mijn werk. Wij verkopen de echte pepernoten (zonder chocola, die kan je amper vinden.) en kruidnoten. De laatste in de originele variant, melk, puur, witte chocola en een mix. Maar echt, dat zijn KRUIDnoten en geen pepernoten!! <:) :+

Nog een top voor mij:een lekker ruikende handcreme. Ik dacht dat ik nog heleboel tubes had, maar blijkbaar zijn die ergens verstopt tijdens of na de verhuizing, ze liggen niet waar ze horen te liggen. Ik was mijn handen nogal vaak en de kloven komen er weer in.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 17:29

fohadie schreef:
Wat een nare berichten. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft en een dikke knuffel voor degenen die het kunnen gebruiken.

Wow,die hond is echt creepy! Vind ie het zelf wel prima om zo aangekleed te worden?

Verder krijg ik steeds een error van de chocolade pepernoten, maar dat komt door mijn werk. Wij verkopen de echte pepernoten (zonder chocola, die kan je amper vinden.) en kruidnoten. De laatste in de originele variant, melk, puur, witte chocola en een mix. Maar echt, dat zijn KRUIDnoten en geen pepernoten!! <:) :+

Nog een top voor mij:een lekker ruikende handcreme. Ik dacht dat ik nog heleboel tubes had, maar blijkbaar zijn die ergens verstopt tijdens of na de verhuizing, ze liggen niet waar ze horen te liggen. Ik was mijn handen nogal vaak en de kloven komen er weer in.

Jaa het is zo jammer dat je die pepernoten niet veel meer kan vinden. Zijn echt mijn favoriete <3. Het is overigens wel beter voor mijn lichaam haha. Maar al die gekke smaken kruidnoten met chocola is ook niet aan mij besteed. Normale kruidnoten of met witte chocola zijn anders de beste optie voor mij.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 17:54

Citaat:
Weekvraag week 44
Hoe moeilijk mag de hint zijn die je ontvangt?

Jullie waren al goed op weg voor de weekvraag.

Hoe is het gegaan Jolien? Rottig onderzoek voor Ellie.

Wat heftig Annemiek, zijn ze erachter waardoor de koliek ontstaat?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 17:58

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 44

Mijn santa mag het moeilijk maken maar ik denk dat de kans dan klein is dat ik het raad :') dus wil je me lang in limbo laten zitten dan moet je het vooral lastig maken. Uiteindelijk wordt de langstzittende ook geraden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:01

Hint graag niet te moeilijk. Maar hoeft ook niet makkelijk te zijn. Ertussen in denk ik

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:13

Maakt mij niet uit hoe makkelijk of moeilijk de hint is!

Oh nog eem top bedacht ik net tijdens t eten koken: een goede spatel om pannenkoeken om te draaien!
Maar ik wil natuurlijk geem boodschappenlijstje opstellen voor mn Santa! Dus voel je absoluut noet verplicht.

Iemand de chili (?) Kruidnoten al geproeft?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:26

Ik ben een ramp met hints, maar ga lekker je gang, desnoods schakel ik de hulptroepen in. :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:31

Ik heb die vraag al eerder beantwoord :)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:32

Mijn santa heeft een vrijkaart wat betreft de hint. Uiteindelijk kom ik er vast wel uit haha

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:03

Mijn ervaring is dat de makkelijkste hint ook best moeilijk kan zijn. :D

Voor mij maakt het niet uit. Veel hints, of juist weinig moeilijk,makkelijk, ik ben alleen erg slecht in legpuzzels, dus die liever niet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:13

Gouden tip voor de chocoladeliefhebbers: ik heb vandaag bij Plus dubairepen gekocht voor €4,99 per stuk... en ze zijn super lekker <3

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:16

Keizerinnnn schreef:
Jaa kerstshow is begin deze maand van start gegaan en dus ook de files. Het is naar zeggen de grootste kerstshow van Europa. Heb er eerder altijd gewerkt en mijn vriend er leren kennen dus dat is superleuk natuurlijk. Maar die files elk weekend... We gaan gelijk na het werk tijdens etenstijd dan valt het vaak wel mee hoe druk het is.

Duiven is altijd heel mooi! :)) Maar zo ontzettend druk.. dat ik de afgelopen jaren niet gegaan ben. -O-
Ondanks ik er helemaal gek op ben en kerst fantastisch vind, word ik wel wat geïrriteerd van teveel mensen in mijn aura. :+

Weekvraag over de hints, ik vind het wel leuk als het een beetje een speurtocht/uitdaging is! <<) Maar het is ook m'n eerste jaar SS dus laat me vooral graag verassen. :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:23

Gefeliciteerd Bienotje mooi vooruitzicht!

Als de hint te moeilijk is kan je in het topic altijd om hulp vragen.
Ik vind het wel altijd leuk om dingen in het topic op te zoeken en zo de namen weg te strepen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:25

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 44

nevica schreef:
Qua hints, ik denk vaak veeeeel te moeilijk, dus moeilijke hints is bij mij niet nodig, dat maak ik er echt zelf al wel van. :+

Mezelf quoten zodat ik weet dat ik hier wel op gereageerd heb. :Y)

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:34

Voor mij hoeven de hints ook niet te moeilijk, ben anders bang dat mijn santa lang moet wachten voor dat ik de juiste geraden heb O:) .

Vandaag het laatste kado gekocht en heb er al een paar ingepakt.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:51

Banjer schreef:
Gouden tip voor de chocoladeliefhebbers: ik heb vandaag bij Plus dubairepen gekocht voor €4,99 per stuk... en ze zijn super lekker <3

Heb je toevallig een foto van de verpakking?

Kwa hint mag mijn Santa flink uitpakken maar ook als het wat makkelijker is ook helemaal prima :j

Fohadie ja mijn honden zijn het wel gewend ik bedenk altijd wel leuke dingen voor fotoshoots en we hebben ook elk jaar een carnavals wedstrijd waarbij er een prijs is voor de best verklede hond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:11

Die heb ik zeker :D lijkt klein, maar hij is wel dikker dan de gemiddelde reep die ik koop..

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:18

Je honden vinden het ook allemaal prima, hoewel ik op de 2de foto wel een blik zie van "moet dit nu echt weer". _O-

De vraag over de hint had ik ook al geantwoord, ik houd wel van wat puzzelen en dat ik er even mee bezig ben, maar de moeilijkheidsgraad moet niet heel hoog zijn, want vorig jaar bakte ik er niet veel van. :=

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:32

Weekvraag week 44

Had hier nog niet echt antwoord op gegeven geloof ik, maar ik vind even puzzelen en/of speuren best leuk! Als ik er echt niet uit kom kan ik altijd hier om hulp vragen.
Had ik vorig jaar ook nodig, terwijl toen de hints van mijn ss leterlijk in haar onderschrift stonden. :=
Wel grappig, vorig jaar hadden mijn ss en ik elkaar als lootje! :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:50

_AB_ schreef:
Maakt mij niet uit hoe makkelijk of moeilijk de hint is!

Oh nog eem top bedacht ik net tijdens t eten koken: een goede spatel om pannenkoeken om te draaien!
Maar ik wil natuurlijk geem boodschappenlijstje opstellen voor mn Santa! Dus voel je absoluut noet verplicht.

Iemand de chili (?) Kruidnoten al geproeft?

Wat bedenken ze ook altijd een gekke combi's... Chili en kruidnoten, zijn die dan scherp ofzo?

De Jamin heeft dit jaar ook weer hele bijzondere chocoladeletters zag ik! Zag o.a. Spicy Carbonara Ramen en Mango Charmony ofzo.. Daar stond ook een plaatje bij van een peper..