Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Wat een nare berichten. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft en een dikke knuffel voor degenen die het kunnen gebruiken.
Wow,die hond is echt creepy! Vind ie het zelf wel prima om zo aangekleed te worden?
Verder krijg ik steeds een error van de chocolade pepernoten, maar dat komt door mijn werk. Wij verkopen de echte pepernoten (zonder chocola, die kan je amper vinden.) en kruidnoten. De laatste in de originele variant, melk, puur, witte chocola en een mix. Maar echt, dat zijn KRUIDnoten en geen pepernoten!!![]()
![]()
Nog een top voor mij:een lekker ruikende handcreme. Ik dacht dat ik nog heleboel tubes had, maar blijkbaar zijn die ergens verstopt tijdens of na de verhuizing, ze liggen niet waar ze horen te liggen. Ik was mijn handen nogal vaak en de kloven komen er weer in.
. Het is overigens wel beter voor mijn lichaam haha. Maar al die gekke smaken kruidnoten met chocola is ook niet aan mij besteed. Normale kruidnoten of met witte chocola zijn anders de beste optie voor mij. marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 44
Hoe moeilijk mag de hint zijn die je ontvangt?
dus wil je me lang in limbo laten zitten dan moet je het vooral lastig maken. Uiteindelijk wordt de langstzittende ook geraden.
Keizerinnnn schreef:Jaa kerstshow is begin deze maand van start gegaan en dus ook de files. Het is naar zeggen de grootste kerstshow van Europa. Heb er eerder altijd gewerkt en mijn vriend er leren kennen dus dat is superleuk natuurlijk. Maar die files elk weekend... We gaan gelijk na het werk tijdens etenstijd dan valt het vaak wel mee hoe druk het is.
Maar zo ontzettend druk.. dat ik de afgelopen jaren niet gegaan ben.
Maar het is ook m'n eerste jaar SS dus laat me vooral graag verassen.
.Banjer schreef:Gouden tip voor de chocoladeliefhebbers: ik heb vandaag bij Plus dubairepen gekocht voor €4,99 per stuk... en ze zijn super lekker

_AB_ schreef:Maakt mij niet uit hoe makkelijk of moeilijk de hint is!
Oh nog eem top bedacht ik net tijdens t eten koken: een goede spatel om pannenkoeken om te draaien!
Maar ik wil natuurlijk geem boodschappenlijstje opstellen voor mn Santa! Dus voel je absoluut noet verplicht.
Iemand de chili (?) Kruidnoten al geproeft?