Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 20:16

Oei, een paar dagen afwezig en een golf van berichten :=

Wij hadden een kleine man met een keelontsteking en flinke koorts.
Gelukkig is hij inmiddels weer zijn vrolijke, ondeugende zelf maar vriend en ik zijn nu aan de beurt :')

Morgen hebben we een provocatietest in het ziekenhuis met ons dochtertje i.v.m. vermoeden van intolerantie voor ei en ik heb geen idee hoe dat gaat lopen en wanneer ik me weer meld maar ik ga mijn best doen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 20:21

Galja schreef:
* moest googelen wat een Oodie is :')

** Moest precies hetzelfde doen. :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 20:46

Galja schreef:
* moest googelen wat een Oodie is :')

Oversizede watme mega trui waar je in kunt wonen <3

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 21:40

Wat leuk al die SS post al! :j Kan me voorstellen dat je daar erg blij van word!

Wat mijn guilty pleasure is? Hmm.. dat is een goede vraag! Sowieso foute TV programma's als Ex on the Beach en Temptation Island, ik kan me echt kostelijk vermaken om het niveau. :+
Daarnaast eet ik graag chocolade, maar denk dat ik niet de enige vrouw ben die zich hieraan schuldig bevind.. O:)
Verder hmm.. ik zou het zo snel even niet weten! Misschien als ik wat ga bakken snoepen van de stukjes mix/deeg die aan de mixer blijven plakken. :o

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 22:46

Ik moest even goed bijlezen na een weekje vakantie!

De weekvraag nog, echt verzamelen doe ik niets, heb vanuit vroeger nog wel een hoek spullen met Haflingers erop. Stiekem verschijnen er wel steeds meer gnomen in huis :+ . En ik denk dat als je dit aan mijn gezin vraagt, ze wel beginnen over essentiële oliën… Daarin maak ik wel bewuste keuzes maar het worden inderdaad steeds meer flesjes.

Quilty pleasure: zonder twijfel pindarotsjes *\o/* . Helemaal niet goed voor me maar zo lekker…
En blooper filmpjes kijken maar eigenlijk wil ik wel van dat telefoonhangen af

Ineke2

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 23:08

Wat leuk Santa post! Ik ben wel benieuwd wat die plaatjes dan betekenen :D

Beterschap voor alle zieken :(:)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 00:20

Naomi_Jortje, beterschap!
Leuk Santa post @vlinder!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 01:49

Beterschap aan de zieken! :(:)
En leuk weer Santa post !!

Hier als guilty pleasure denk ik ook wel de foute hersenloze programma's op de achtergrond (Temptation Island, Ex on the beach etc)
Chocopepernoten ook stiekem al 2 zakken van verorberd met vriendlief :o Normaal mag ik ze niet kopen voor 5 december van mezelf, maar dan zijn ze tegenwoordig al niet meer te koop dus ik mocht het van mezelf.

Verder geen echte guilty pleasures denk ik, misschien bij abonnement bij de With Love? Allemaal van die lekkere kots zwijmelfilms die ik graag in mijn nachtdienstblok kijk hier en daar , om even op een roze wolk te zitten :+ :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 02:07

Zal ik een makkelijke hint doen voor mijn lootje of een moeilijke?
Wat heb je het liefst?

Ik heb het liefst niet al te moeilijk. Meestal word ik direct geraden, dus zijn mijn hints simpel.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 08:27

Sterkte Jolien met de provocatietest, niet leuk bij die kleintjes o :\

Qua hints voor mijn Santa: vorig jaar zat ik zo verkeerd te gokken terwijl het antwoord gewoon onder m’n neus stond :') Dus moeilijk…makkelijk…ligt eraan hoe m’n hersenen op dat moment werken vrees ik :+

Mijn lootje van vorig jaar had mij zo geraden ondanks dat m’n man zei dat het nooit geraden ging worden aan de hand van m’n hints…

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 09:31

Beterschap allemaal!

Ik ga vandaag eens shoppen, ik heb al wat leuke ideeën.
Helaas heb ik er tot nu toe weinig tijd voor gehad. Ik ben druk bezig geweest met Mystic de afgelopen weken, en inmiddels staat hij op de kliniek omdat hij nog steeds koliek aanvallen kreeg :(:)

Guilty pleasures.. ik heb er even over nagedacht, maar ik heb eigenlijk niet echt iets leuks waar ik me voor schaam of wat heel gênant is :))

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 09:41

8nnemiek schreef:
Guilty pleasures.. ik heb er even over nagedacht, maar ik heb eigenlijk niet echt iets leuks waar ik me voor schaam of wat heel gênant is :))

Hier hetzelfde.

Qua hints, ik denk vaak veeeeel te moeilijk, dus moeilijke hints is bij mij niet nodig, dat maak ik er echt zelf al wel van. :+

Ik heb ook al wat binnen gehaald voor mijn lootje! *\o/*

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 09:49

Leuk weer santa post! Veel hints er ook al in, puzzelen kan al beginnen. ;)

Wat een zorgen 8nnemiek, sterkte!

Qua hints, vorig jaar kreeg ik twee hints die achteraf echt makkelijk waren, maar ik dacht veel te moeilijk. Daardoor alsnog lang erover gedaan om m'n ss te vinden. :D
Ik werd zelf vorig jaar wel snel geraden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 10:03

Ach Annemiek, sterkte met Mystic. :(:)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 10:14

Aah wat vervelend Jolien! Hopelijk valt het allemaal mee voor de kleine.

En wat een zorgen Annemiek, gelukkig op de kliniek in goede handen!

Ik ga eens beginnen met wat hints bedenken, merk dat ik met alles wat uitstelgedrag vertoon :'). Vliegen zondag al en moet nog koffer inpakken, heb geen flauw idee wat ik kwa kleding moet pakken. Heb mijn e-reader wel aangevuld met 81 boeken en hele lijst gemaakt met welke boeken er in welke volgorde gelezen moeten worden. Is ook voorbereiding toch?

Verder heb ik na mijn vakantie nog ruim de tijd om een mooi pakket te maken en wellicht kan ik al een groot deel scoren op vakantie <<).

Vorig jaar heb ik even moeten puzzelen maar uiteindelijk kwam ik eruit en vond het puzzelen ook echt wel leuk. Wilde eerst mijn SS raden voor ik ging uitpakken. Ik had zelf een aantal puzzels gedaan, wellicht te makkelijk en mag ik het dit jaar wel wat moeilijker maken }:).

Ik ga trouwens morgenavond naar de Intratuin in het dorp, is een members korting avond. Ik ben benieuwd naar de chaos, we gaan wel rond etenstijd. Ik sta tegenwoordig elk weekend zwaar in de file als ik naar snelweg wil of van snelweg afkom. We dachten vorige week ff gauw langs de ikea te gaan, maar dan kom je ook langs de intratuin dus een grote drama. Gaat trouwens om de Intratuin in Duiven vandaar de extra chaos. :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 10:26

Ach, wat rot 8nnemiek, sterkte en ik duim dat hij er goed doorheen komt!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 10:29

Vanmorgen weer een cadeautje gekocht voor mijn lootje.
Binnenkort maar beginnen met de hints.

Annemiek en Jolien sterkte Y;(

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 10:43

Sterkte voor degene die dat nodig hebben!<3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 12:10

Oh, zie nu ook het berichtje van Jolien :(:)
Sterkte die dat nodig hebben!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 12:11

Toen drukte ik op een verkeerd knopje Weg Post %) Dus maar opnieuw

Zo hier komt een bij lees post van mijn kant. Hiervoor moest ik echt even de laptop opstarten. De laatste weken waren enorm hectisch meeste wel op leuke front maar helaas ook wat ongeplande ziekenhuis afspraken tussendoor.

Eerst maar even de week vragen die ik gemist heb.

Weekvraag 42
Ik heb 3 honden en een papegaai in huis en 2 paarden die niet bij mijn huis wonen :) Er mag zeker iets in het pakket voor hun dat is altijd super leuk. De honden kunnen heel goed een speeltje delen als het eetbaar is willen ze wel ieder hun eigen botje :j

Afbeelding

Afbeelding
Raya emma en Mila

En natuurlijk mijn merrie merrie Sydney die inmiddels over de helft van haar dracht zit

Afbeelding

Afbeelding

En Kakariki Lilo

Afbeelding

Weekvraag 43
Nee niet meer. Vroeger was ik gek op poppetjes en knuffels zo was ik mega fan van Me to you beertjes maar gezien ons huis net een poppenhuis is wil ik het liefst zo min mogelijk hebben staan. Wel een bord in de keuken met magneten van plekken waar we geweest zijn en een paar van vrienden.

Afbeelding

8nnemiek Ah nee wat erg. Hoop dat ze een oorzaak kunnen ontdekken en hij snel weer thuis is

Ik vind moeilijke hints echt leuk. Ik vind het wel leuk om een beetje te puzzelen en dingen op te zoeken.
Voor onze escape room hebben wij het heel laag drempelig gehouden. Iedereen moest op pad met een zaklamp want op wat sfeer verlichting was het donker, zowel hond als baas kregen opdrachten waar ze letters vrij speelden die op het eind het woord Dolfje Weerwolfje gaf.
Aan het eind kreeg iedereen een medaille die ik gemaakt had.

Afbeelding

Mijn guilty pleasure was de dubai reep van de action waarvan ik er een op heb en ze daarna uit het assortiment gehaald waren dus dat was kort van duur. Heb nog geen andere variant gevonden die ik lekker vind. Verder op dagen met slecht weer een lekkere bak dolce gusto koffie playstaion of switch erbij en een lekkere serie op de achtergrond. (Momenteel zit ik eindeloos The Rookie te kijken)En urenlang sims spelen. _/-\o_

Jolien Ik hoop dat het goed gaat in het ziekenhuis lijkt mij erg moeilijk aangezien ei in zoveel producten zit.

Naomi he bah zeg veel beterschap! Wel goed uitzieken!

Vlinder wat ontzettend leuk zeg!!

Jodym Jaaa die harde zijn zo lekker heb ze dit jaar nog niet kunnen vinden |(

mriek Wat sneu zeg veel sterkte met het verlies van Raya.

Lavitabelle jemig wat jong! Vorige week was mijn merrie 4 jaar overleden en doet nog steeds pijn.

Wat zijn er een hoop bokkers die katten hebben in de topic! Mag ik er eentje lenen? Wij hebben heel veel last van muizen momenteel omdat onze buurvrouw de duiven voert en de vogel voer op de grond blijft gooien.

Capopjecop Ik kreeg laatst een herinnering op facebook dat ik amber en hans heb gefotografeerd

Ineke wat een leuke kaart zeg! super kreatief!

Ik ben al over budget maar nog lang niet klaar heb gister ook al iets leuks gevonden wat in het pakket gaat.

Naast de escape room heb ik ook nog halloween wedtrijd met Mila gehad. En naar huis gegaan met een 1ste prijs vast parcours!

Afbeelding

Afbeelding

Ook ben ik geslaagd voor mijn examen dog dance instructeur *\o/*

Ik ga vanaf nu weer regelmatig mee kletsen! :j

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 12:15

Bwhahaha daar gaat mn cola, die Halloween outfit van je hond, hoe geniaal. :') _O- _O- _O- _O-

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 12:33

Ik ben niet zo goed in puzzelen of al te moeilijke hints :')

Hier gister goed nieuws, bod op een ander huis is geaccepteerd! Begin volgend jaar verhuizen, dus bij gebrek aan een verzenddoos is een pakket in een verhuisdoos ook prima welkom :))

Nieuwe huis heeft trouwens een bad! Heerlijk vooruitzicht! (en een vaatwasser en een normale oven en een normale grootte koelkast, net een echt huis ipv mini-appartement ;-))

Naar het nieuwe huis wil ik ook mijn boeket (nep)bloemen weer meenemen. Allerlei verschillende roze/ paarse/ witte bloemen in een boeket die ik regelmatig weer eens aanvul als ik een mooie nepbloem ergens tegenkom. Voorzichtig in de hoop dat als ie groter wordt het op een gegeven moment leuk wordt om te splitsen, dan heb ik twee mooie boeketten en nieuwe huis is gelukkig wat groter dus zal daar ook zeker wel ruimte voor zijn :j

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 12:58

nevica schreef:
Bwhahaha daar gaat mn cola, die Halloween outfit van je hond, hoe geniaal. :') _O- _O- _O- _O-

Hahah echt he kwa persoonlijkheid kan ze soms wel een echte chucky zijn vooral vroeg in de ochtend }>

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 14:08

Geweldig leuke outfit!

Hints, vorig jaar had ik nogal veel moeite om mijn Santa te raden, dus niet veels te moeilijk graag. Maar puzzelen is wel leuk, dus het mag best wel iets te puzzelen zijn.
Hints in de vorm van Lego poppetjes worden hier niet begrepen. :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 14:11

Goeie ik heb al veel te veel gekocht, maar ik vind het zo leuk ! Net was ik bij de Primera en heb ik iets leukers voor mezelf gekocht wat ik al had gekocht, dus dan kan dat weer in het pakket. En zo gaat het maar door, ik ben echt hopeloos geloof ik. Maakt me verder niet uit, zolang mijn lootje dit jaar maar blij is. Ik heb ook al een hint kadootje bij de kringloop gekocht.